DISKUZE K ČLÁNKU Proč není Schumacher pro Jordana nejlepším jezdcem všech dob?
Eddie Jordan zvolil za nejlepšího jezdce Alaina Prosta. V rozhovoru vysvětluje, proč si nevybral Michaela Schumachera.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč není Schumacher pro Jordana nejlepším jezdcem všech dob?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
17:42 26.04.2020 77.240.103.XXX
Podle mne je těžké srovnávat období, kdy jednotliví šampióni působili a získávali tituly. Zrovínka na MSC je lehce prokazatelné, jak problematický byl pro něho jeho návrat. A to nezávodil pouhé tři roky, které stačily na to, aby se vracel do zcela jiné F1 (co se týče aut, pravidel i jejich dodržování a dokonce statutu týmové jedničky).
Já pro svá tvrzení mívám argumenty. Tak že: Prost své tituly získával v dobách, kdy auta ještě kolabovala a o pár titulů přišel jen díky nespolehlivosti techniky. Další tituly získal v rovnocenném boji s týmovým kolegou. A tak možná ten poslední jeho titul, byl z mého pohledu, nejjednodužší. Srovnatelný s tituly MSC 2000, 2001.
O Sennovi platí to stejné, že tituly získal v rovnocenném boji s týmovým kolegou, kdy spolu oba doslova vedli "válku". A představ si chlapče, že oba dva měli výkonnost na post týmové jedničky. Jenom jim tým umožnil mezi sebou bojovat. A dovedu si představit, že v té době mohl Ron Dennis říci, tak a teď jedeme na Sennu, tudíž veškerá strategie bude podřízena jemu, nové díly dostane přednostně on, a když náhodou bude v čele Prost, tak bude muset před cílem zastavit a pustit Sennu vyhrát. A nebo naopak. Jenže to se jaksi nestalo. A proto jsou pro mne jejich tituly mnohem cennější, než tituly Schumiho. A představ si, že v této době (bojů Prost vs Senna) se v F1 točily také obrovské peníze a dokonce z tohoto boje celá F1 profitovala, protože to bylo jedno z období, kdy se o F1 zajímaly miliony lidí na celém světě. Podobný zájem fanoušků pak zopakovala F1 v době dominance Schumiho u Ferrari to je fakt. Ale z mého hlediska, to byl tak trošku uměle vytvořený zájem. Právě z důvodů, které uváděl EJ.
Pro mne je Prost nej, protože dokázal bojovat o tituly s auty v různých érách F1 a v různých týmech. Senna díky svému stylu byl nejrychlejší a na vodě ještě lepší, než Schumi. No a Schumacher je nejúspěšnějším.
Já pro svá tvrzení mívám argumenty. Tak že: Prost své tituly získával v dobách, kdy auta ještě kolabovala a o pár titulů přišel jen díky nespolehlivosti techniky. Další tituly získal v rovnocenném boji s týmovým kolegou. A tak možná ten poslední jeho titul, byl z mého pohledu, nejjednodužší. Srovnatelný s tituly MSC 2000, 2001.
O Sennovi platí to stejné, že tituly získal v rovnocenném boji s týmovým kolegou, kdy spolu oba doslova vedli "válku". A představ si chlapče, že oba dva měli výkonnost na post týmové jedničky. Jenom jim tým umožnil mezi sebou bojovat. A dovedu si představit, že v té době mohl Ron Dennis říci, tak a teď jedeme na Sennu, tudíž veškerá strategie bude podřízena jemu, nové díly dostane přednostně on, a když náhodou bude v čele Prost, tak bude muset před cílem zastavit a pustit Sennu vyhrát. A nebo naopak. Jenže to se jaksi nestalo. A proto jsou pro mne jejich tituly mnohem cennější, než tituly Schumiho. A představ si, že v této době (bojů Prost vs Senna) se v F1 točily také obrovské peníze a dokonce z tohoto boje celá F1 profitovala, protože to bylo jedno z období, kdy se o F1 zajímaly miliony lidí na celém světě. Podobný zájem fanoušků pak zopakovala F1 v době dominance Schumiho u Ferrari to je fakt. Ale z mého hlediska, to byl tak trošku uměle vytvořený zájem. Právě z důvodů, které uváděl EJ.
Pro mne je Prost nej, protože dokázal bojovat o tituly s auty v různých érách F1 a v různých týmech. Senna díky svému stylu byl nejrychlejší a na vodě ještě lepší, než Schumi. No a Schumacher je nejúspěšnějším.
dannak
23:48 24.04.2020 89.177.48.XXX
Pokud se ztotožňujete, tak se zkusím zeptat tebe, EJ by mi nejspíš ani neodpověděl :)
Ten status týmové jedničky MSC je něco, co si zaplatil, nebo si ho vydobyl svými výkony? Pokud by byla pravda to první, chápu že by to byla přitěžující okolnost. Pokud je ale pravda to druhé, proč by mu to mělo být k tíži? Když máš statisticky lepšího a horšího pilota, na kterého si vsadíš, když chceš vyhrát? Může to být tak trochu nefair play, ale to je imho každej sport, ve kterým se točí velký prachy; investoři nalejou dolary a pak je holt chtějí nějak zpět. Může se nám to nelíbít, můžeme s tím nesouhlasit, ale je to asi tak vše, co s tím můžeme dělat. No, ještě jedno... nepodporovat takový sport jeho sledováním :)
Ten status týmové jedničky MSC je něco, co si zaplatil, nebo si ho vydobyl svými výkony? Pokud by byla pravda to první, chápu že by to byla přitěžující okolnost. Pokud je ale pravda to druhé, proč by mu to mělo být k tíži? Když máš statisticky lepšího a horšího pilota, na kterého si vsadíš, když chceš vyhrát? Může to být tak trochu nefair play, ale to je imho každej sport, ve kterým se točí velký prachy; investoři nalejou dolary a pak je holt chtějí nějak zpět. Může se nám to nelíbít, můžeme s tím nesouhlasit, ale je to asi tak vše, co s tím můžeme dělat. No, ještě jedno... nepodporovat takový sport jeho sledováním :)
Mike17
10:21 21.04.2020 185.149.130.XXX
Tobě fakt to čtení dělá obrovské problémy. Máš to už vysvětlené 3x a pořád se nechytáš.
Zkusím to počtvrté a naposledy, ikdyž s jistotou, že ty písmenka stejně dohromady nedáš.
Hodnocení těch aut je vždy subjektivní. Protože nikdy nemáš identické podmínky pro srovnání (stejný pilot, který by měl stále identické schopnosti a podmínky a na každém okruhu bude výsledek jiný). Přesto se všichni subjektivně shodnou na tom, že Mercedes je nejspíš o třídu lepší, než Williams (nebo Ferrari v roce 2001,02,04 než konkurence).
Jestli máš nějaká objektivní čísla, sem s nimi. Ale jestli to bude jako minule a budeš tu házet rychlosti vozů s různými piloty na pečlivě vybraném jednom okruhu, aby ti vyšlo co chceš, najdi si slovo objektivní ve slovníku.
Příště si zvaž, jestli mne budeš zmiňovat, když nedokážeš přečíst ani 3x napsaný názor.
Zkusím to počtvrté a naposledy, ikdyž s jistotou, že ty písmenka stejně dohromady nedáš.
Hodnocení těch aut je vždy subjektivní. Protože nikdy nemáš identické podmínky pro srovnání (stejný pilot, který by měl stále identické schopnosti a podmínky a na každém okruhu bude výsledek jiný). Přesto se všichni subjektivně shodnou na tom, že Mercedes je nejspíš o třídu lepší, než Williams (nebo Ferrari v roce 2001,02,04 než konkurence).
Jestli máš nějaká objektivní čísla, sem s nimi. Ale jestli to bude jako minule a budeš tu házet rychlosti vozů s různými piloty na pečlivě vybraném jednom okruhu, aby ti vyšlo co chceš, najdi si slovo objektivní ve slovníku.
Příště si zvaž, jestli mne budeš zmiňovat, když nedokážeš přečíst ani 3x napsaný názor.
Mike17
09:30 21.04.2020 185.149.130.XXX
V tom tvém významu slova, že demagogie znamená, že to nedokážeš přečíst, jistě. Pro každého jiné je tam zřetelně napsáno, že Ferrari považuji za nejlepší vůz těch 3 jmenovaných sezon a ze stejného důvodu budu mít asi lepší Mercedes než Williams. A ikdyž je to v těchto případech zřejmé, je to subjektivní hodnocení.
Nemůžu za to, že si o ten výprask vždycky řekneš sám.
Nemůžu za to, že si o ten výprask vždycky řekneš sám.
Vieux-Fours
20:21 20.04.2020 193.85.73.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
17:49 20.04.2020 185.149.130.XXX
Zase pokoutní okénko "Mike povídal"? Zase sis přišel pro plesknutí novinama?
Objektivně můžeš porovnat rychlost auta jen tak, že do všech posadíš "Stiga" za stejných podmínek. Nic jiného objektivní není. Dá se usuzovat, který vůz je lepší a u některých případů je to zjevné a nenajde se asi nikdo, kdo by považoval loňský Williams za lepší, než Mercedes. Dokonce tam máš zcela jasně napsáno, že připouštím, že Ferrari mělo v některých letech zcela dominantní vůz. Tedy přesný opak toho, co mi tu podsouváš.
Kdybys neměl problém se čtením psaného textu, nedělal bys tu ze sebe .... trolla.
Objektivně můžeš porovnat rychlost auta jen tak, že do všech posadíš "Stiga" za stejných podmínek. Nic jiného objektivní není. Dá se usuzovat, který vůz je lepší a u některých případů je to zjevné a nenajde se asi nikdo, kdo by považoval loňský Williams za lepší, než Mercedes. Dokonce tam máš zcela jasně napsáno, že připouštím, že Ferrari mělo v některých letech zcela dominantní vůz. Tedy přesný opak toho, co mi tu podsouváš.
Kdybys neměl problém se čtením psaného textu, nedělal bys tu ze sebe .... trolla.
jumpman
20:11 19.04.2020 178.255.168.XXX
možná kdyby si četl názory lidí se kterými pracoval, tak by jsi se dozvěděl, že prost měl asi nejmenší možnou podporu co který mistr světa dostal, i proto jej hodně odborníků řadí na nejvyšší stupínek a pokud by byl takový intrikán, jako ty jej popisuješ, tak by to spíš znamenalo, že tu podporu dostával, že? Je jasné, že si každý pilot rád přihřeje svoji polívčičku aby jej tým upřednostnil před týmovým kolegou, ale co jsem kde četl, tak prost byl spíš ten, kdo trpěl na intriky svého týmového kolegy, než že by to bylo naopak, ale dokážu si představit, že lauda jej tak označit mohl, přeci jen se vrátil do F1 aby získal další titul a když se prost vrátil k mcl tak se mohl cítit ohrožen jakýmkoliv prostovým činem
juras
20:06 19.04.2020 88.103.92.XXX
A proč? Proč by se nemělo nic usuzovat z tří let Michaela u Mercedesu?
Já se Michaela snažím hodnotit celkově...závěru jeho kariéry neprikladam nějaký větší důraz než zbytku kariéry.
Základní myšlenka Eddie Jordana co se posuzování kvality pilotů byla v tom jaké podmínky měli v době kdy vyhrávali...a zatímco jmenovaný Alain Prost získal tituly když bojoval proti šampionům v jednom týmu...Michaelovi v Benettonu a Ferrari tým umetal cestu...jména jeho týmových kolegů to dokládají.
Závěrečná Michaelova anabáze v Mercedesu ať chceš nebo ne má taky svou vypovídající hodnotu.
Já se Michaela snažím hodnotit celkově...závěru jeho kariéry neprikladam nějaký větší důraz než zbytku kariéry.
Základní myšlenka Eddie Jordana co se posuzování kvality pilotů byla v tom jaké podmínky měli v době kdy vyhrávali...a zatímco jmenovaný Alain Prost získal tituly když bojoval proti šampionům v jednom týmu...Michaelovi v Benettonu a Ferrari tým umetal cestu...jména jeho týmových kolegů to dokládají.
Závěrečná Michaelova anabáze v Mercedesu ať chceš nebo ne má taky svou vypovídající hodnotu.
juras
19:48 19.04.2020 88.103.92.XXX
Tak myslím že o historii něco vím, možná jsi spíš placnul hloupost ty...
Já nepopírám že Ayrtona Senna byl intrikán...už v Lotusu nechtěl za kolegu Dereka Warwicka.
Za tím že Prost intrikoval v zákulisí si stojím...mimo jiné to prohlásil např. Niki Lauda.
Jen je třeba si upřesnit že označení intrikán má široký pojem...takze...nemyslím si že Alain byl snad jako kardinál Richelieu.
Já nepopírám že Ayrtona Senna byl intrikán...už v Lotusu nechtěl za kolegu Dereka Warwicka.
Za tím že Prost intrikoval v zákulisí si stojím...mimo jiné to prohlásil např. Niki Lauda.
Jen je třeba si upřesnit že označení intrikán má široký pojem...takze...nemyslím si že Alain byl snad jako kardinál Richelieu.
HellHogr
17:15 19.04.2020 31.30.171.XXX
Mike17
Mike17 10:34 19.04.2020 185.149.130.XXX
On asi nikdo nikdy nedal titul bez dobrého auta. Které auto bylo lepší je na subjektivním dojmu. Srovnání těch vozů není.
Joo, takže loni nebyl nejlepší Mercedes, ale třeba Williams, je to jen subjektivní záležitost
Mike17 10:34 19.04.2020 185.149.130.XXX
On asi nikdo nikdy nedal titul bez dobrého auta. Které auto bylo lepší je na subjektivním dojmu. Srovnání těch vozů není.
Joo, takže loni nebyl nejlepší Mercedes, ale třeba Williams, je to jen subjektivní záležitost
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek