DISKUZE K ČLÁNKU Soupeři atakující dohodu FIA s Ferrari přišli o svého hlavního iniciátora

Není tomu tak dávno, co sepsalo celkem sedm týmů Formule 1 společné prohlášení adresované Mezinárodní automobilové federaci (FIA). V něm vyjádřily zřejmou nespokojenost s výsledkem jejího šetření loňských pohonných jednotek Ferrari. Nyní jim ale jeden zásadní člen party bude scházet...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Soupeři atakující dohodu FIA s Ferrari přišli o svého hlavního iniciátora

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 18.03.2020 12:58 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    U Mercedesu vyhrál byznys, i když si myslím že Wolffa tohle chycení za koule ze shora pěkně štve. Zbývá teda 6 týmů, maj v tom mou podporu. Odpověď na otázku "Jestliže FIA nedokáže pohlídat palivový systém Ferrari, jak chtějí kontrolovat jejich rozpočet?" je poměrně jednoduchá, FIA u Ferrari sama od sebe nic nenajde a když ji na to někdo přímo navede, tak se to zamete pod koberec tajnou dohodou 03 Forza 02

    + 4 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Nejspíš si to nepřímo trefil. Myslím to s tím rozpočtem. Předpokládám, že tovární stáje mají připravený jistý B-plán, jak rozpočtový strop ošulit. A když se mezi sebou dohodnou, že si budou tolerovat výhodné subdodávky různých geniálních řešení, které potom už jen doladí do dokonalosti za zlomek nákladů a splní tím požadavek nízkého rozpočtu, tak si tím udrží i dostatečnou výhodu před zbytkem pole a především svými zákazníky.
      Když si to pak dáš jednu k druhé, tak je to ve finále docela jednoduché. Ferrari + 2 zákaznické stáje, Mercedes + 3 zákaznické stáje. Zbývá pouze RB, AT a Renault. RB si určitě také poradí a zbývá pouze Renault. Ten také není nejchudší stáj, tak si po vzoru ostatních také nastaví procesy tímto způsobem. Ve finále na tom utrpí všechny zákaznické stáje, ale z nich má v dnešní době nějakou váhu pouze McLaren. Se kterým se určitě Mercedes v zákulisí nějak domluví.
      Je to naprosto logické. Tovární stáje mají obrovské rozpočty. Proč? Aby byly natolik vyšší než menších stájí, aby jim nedali ani tu malou šanci je porazit. Ale tak to funguje už od motokár. Tovární stáje nemají zájem jezdit pohárové závody. Vždy chtějí mít nějakou výhodu. A za tu si rády připlatí. Das ist Motorsport ...

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      213.220.223.XXX
      Poslední dobou ho za ty koule shora chytají nějak často 03
      Hele, Wolff je třetinový majitel Mercedes F1 a určitě mu pořád nemusí někdo po telefonu radit co dělat. V tomto případě spíše došli k jedinému logickému závěru, tedy že jakákoliv žaloba ze strany týmů nemá sebemenší šanci. A časem na to přijde i ten zbytek "spravedlivě rozhněvaných'. Protože když ostrouhala FIA i s přístupem k celému palivovému systému Ferrari, jak chtějí uspět hoši co akorát cítili jahůdky když Leclerc s Vettelem profrčeli opodál?

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        je jen otázkou, zda a kolik FIA chtěla, či nechtěla něco konkrétního najít.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        U soudu budou mít hodně prázdné ruce protože jim FIA ze zajištěných věcí nic neposkytne a co zjistila ať už s Ferrari nebo bez neřekne, prostě je budou krýt a mají to hezky pod smlouvou. Byť ani tady není vše jisté a ostatní týmy můžou argumentovat že jsou zúčastněnou stranou a nelze ji z daného procesu, a zejména výsledku vyšetřování zcela odsunout. Ale i kdyby v tomhle prostě neměli nárok, tak stále jim jedno hraje do karet, u soudu budou lidi od Ferrari vypovídat pod přísahou a nemyslím si že by se to vše dalo svalit na firemní tajemství. Takže pokud je dostanou k soudu, tak je velká šance že tam někdo bude mluvit. Ono lhát pod přísahou kde existuje dokument kde je vše uvedeno jen je tajný, to už chce nemalou dávku troufalé odvahy která tě může dovést za katr 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Tak to je jasné, že ty stropy budou obcházeny. O tom snad nepochyboval vůbec nikdo.
        Jen mám pocit, že někteří fanoušci to budou hledat výhradně u Ferrari, možná někteří ještě u RB. Ostatní budou tak křišťálově čistí, že čistější být ani nemůžou. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama