DISKUZE K ČLÁNKU Soupeři atakující dohodu FIA s Ferrari přišli o svého hlavního iniciátora

Není tomu tak dávno, co sepsalo celkem sedm týmů Formule 1 společné prohlášení adresované Mezinárodní automobilové federaci (FIA). V něm vyjádřily zřejmou nespokojenost s výsledkem jejího šetření loňských pohonných jednotek Ferrari. Nyní jim ale jeden zásadní člen party bude scházet...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Soupeři atakující dohodu FIA s Ferrari přišli o svého hlavního iniciátora

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 18.03.2020 12:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 17.03.2020 19:22
FIA tak moc kreje Ferrari až to Mercedesu nevadí.… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 17.03.2020 20:24
U Mercedesu vyhrál byznys, i když si myslím že… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 17.03.2020 20:35
Ale abych jen nenadával, ten druhý senzor mi dělá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Mercedes spolupracuje ve velkém s Fiatem potažmo FCA. Takže se nemohou "napadat"

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Dá se to pochopit, kšefty jsou kšefty, ale palec nahoru se jim za to dát nedá. Teda ode mne.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Doufejme že se Mergl stáhl jen proto, že jako vítěz loňského ročníku by si diskvalifikací Ferrari finančně stejně nepomohl.

    + 1 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Ale abych jen nenadával, ten druhý senzor mi dělá radost a podvodům v tomto zdá se udělá utrum alespoň do budoucna. Ještě ho nějak zapracovat do pravidel, aby jeho data vůbec z hlediska vymahatelnosti pro FIA něco znamenala. U FIA nikdy nevíte.

    + 3 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    U Mercedesu vyhrál byznys, i když si myslím že Wolffa tohle chycení za koule ze shora pěkně štve. Zbývá teda 6 týmů, maj v tom mou podporu. Odpověď na otázku "Jestliže FIA nedokáže pohlídat palivový systém Ferrari, jak chtějí kontrolovat jejich rozpočet?" je poměrně jednoduchá, FIA u Ferrari sama od sebe nic nenajde a když ji na to někdo přímo navede, tak se to zamete pod koberec tajnou dohodou 03 Forza 02

    + 4 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Nejspíš si to nepřímo trefil. Myslím to s tím rozpočtem. Předpokládám, že tovární stáje mají připravený jistý B-plán, jak rozpočtový strop ošulit. A když se mezi sebou dohodnou, že si budou tolerovat výhodné subdodávky různých geniálních řešení, které potom už jen doladí do dokonalosti za zlomek nákladů a splní tím požadavek nízkého rozpočtu, tak si tím udrží i dostatečnou výhodu před zbytkem pole a především svými zákazníky.
      Když si to pak dáš jednu k druhé, tak je to ve finále docela jednoduché. Ferrari + 2 zákaznické stáje, Mercedes + 3 zákaznické stáje. Zbývá pouze RB, AT a Renault. RB si určitě také poradí a zbývá pouze Renault. Ten také není nejchudší stáj, tak si po vzoru ostatních také nastaví procesy tímto způsobem. Ve finále na tom utrpí všechny zákaznické stáje, ale z nich má v dnešní době nějakou váhu pouze McLaren. Se kterým se určitě Mercedes v zákulisí nějak domluví.
      Je to naprosto logické. Tovární stáje mají obrovské rozpočty. Proč? Aby byly natolik vyšší než menších stájí, aby jim nedali ani tu malou šanci je porazit. Ale tak to funguje už od motokár. Tovární stáje nemají zájem jezdit pohárové závody. Vždy chtějí mít nějakou výhodu. A za tu si rády připlatí. Das ist Motorsport ...

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Tak to je jasné, že ty stropy budou obcházeny. O tom snad nepochyboval vůbec nikdo.
        Jen mám pocit, že někteří fanoušci to budou hledat výhradně u Ferrari, možná někteří ještě u RB. Ostatní budou tak křišťálově čistí, že čistější být ani nemůžou. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      213.220.223.XXX
      Poslední dobou ho za ty koule shora chytají nějak často 03
      Hele, Wolff je třetinový majitel Mercedes F1 a určitě mu pořád nemusí někdo po telefonu radit co dělat. V tomto případě spíše došli k jedinému logickému závěru, tedy že jakákoliv žaloba ze strany týmů nemá sebemenší šanci. A časem na to přijde i ten zbytek "spravedlivě rozhněvaných'. Protože když ostrouhala FIA i s přístupem k celému palivovému systému Ferrari, jak chtějí uspět hoši co akorát cítili jahůdky když Leclerc s Vettelem profrčeli opodál?

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        je jen otázkou, zda a kolik FIA chtěla, či nechtěla něco konkrétního najít.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        U soudu budou mít hodně prázdné ruce protože jim FIA ze zajištěných věcí nic neposkytne a co zjistila ať už s Ferrari nebo bez neřekne, prostě je budou krýt a mají to hezky pod smlouvou. Byť ani tady není vše jisté a ostatní týmy můžou argumentovat že jsou zúčastněnou stranou a nelze ji z daného procesu, a zejména výsledku vyšetřování zcela odsunout. Ale i kdyby v tomhle prostě neměli nárok, tak stále jim jedno hraje do karet, u soudu budou lidi od Ferrari vypovídat pod přísahou a nemyslím si že by se to vše dalo svalit na firemní tajemství. Takže pokud je dostanou k soudu, tak je velká šance že tam někdo bude mluvit. Ono lhát pod přísahou kde existuje dokument kde je vše uvedeno jen je tajný, to už chce nemalou dávku troufalé odvahy která tě může dovést za katr 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    FIA tak moc kreje Ferrari až to Mercedesu nevadí. Skoro bych řekl, že to bude trochu jinak 13

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama