DISKUZE K ČLÁNKU V McLarenu rozpočtový strop vítají. Neprojeví se ale podle nich hned

McLaren vítá zavedení rozpočtového stropu. Změny se však podle něj neprojeví hned. Zak Brown si myslí, že k tomu dojde nejdříve v letech 2022 nebo 2023.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V McLarenu rozpočtový strop vítají. Neprojeví se ale podle nich hned

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 11.03.2020 11:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 10.03.2020 07:29
Rozpočtový strop ztrácí význam když se s… »
» Nameless_Wonder (Hlasovali 2 lidé) 10.03.2020 06:34
Priznám sa, že tu trochu nerozumiem... Ak už dnes… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 10.03.2020 07:09
Nemyslím si, že nastane doby kdy B týmy reálně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    212.96.178.XXX
    Byl v uvaze vubec navrh, ze ten financni strop bude platit pro vyvoj noveho vozu pro sezonu 2021 a top tymy to vetovaly, nebo s tim cim dal vice zkorumpovana a diletantska FIA ani neprisla?
    Vzdyt top tymy v sezone 2020 diky nasobne vetsim rozpoctu na vyvoj ziskaji naskok na nekolik let dopredu, takze ostatni se jim tak jako tak budou minimalne dalsi tri sezony divat na zada z dalky a budou dostavat kolo jako driv .... 20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Ty pravidla jsou tak svazující, že nevěřím na dlouho trvající výhodu... První rok asi nějaká bude, co bude fungovat týmy okopírují a dost se to srovná... Tovární týmy budou mít výhodu v PJ jinak si myslím, že to bude na vyrovnané...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Ten návrh na omezení rozpočtu už v roce 2020 tu byl ale týmy se neshodly....pochopitelně jako vždycky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    93.153.42.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      212.96.178.XXX
      Zajimave, ze treba v NHL, NBA a dalsich americkych sportech se situace zlepsila, hvezdy jsou rozlozeny ve vice tymech a sport je mnohem atraktivnejsi, protoze je vyrovnanejsi.
      Ty asi budes ten typ fanouska, kteremu jde pouze a jen o vitezstvi jeho tymu a nejaka zabava v samotnem sportu ti nerika vubec nic, co?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Které týmy tedy budou na rozpočtovém stropě?
    Určitě Mercedes, Ferrari, RB, pak myslím McLaren a asi už i Aston Martin 03,
    nevím jestli i Renault? ale určitě ne Williams, ani "Alfy" ani Haas. Ikdyž nebude F1 pořád extra vyrovnaná, tak se týmy trochu víc přiblíží a o vítězství snad bude bojovat víc než max 3 týmy.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Rozpočtový strop ztrácí význam když se s provinilým týmem uzavře tajná dohoda a ostatní týmy z toho nebudou nic mít.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nameless_Wonder

    Nameless_Wonder

    188.123.100.XXX
    Priznám sa, že tu trochu nerozumiem... Ak už dnes veľké trio míňa obrovské peniaze na nové pravidlá, nevytvorí si náskok ( ako mercedes pred par rokmi) ktorý sa im potom aj pomocou stropov bude ľahšie udržiavať?
    Plus ďalšia vec, to by bolo super keby sa to štartovné pole zmrsklo, ale naozaj neverím ze ružovučkí budú mať povolené súťažiť s mercedesom, alebo haas alfa s ferrari, a pod. Tieto tímy teraz budú naďalej ich skrytimi testovačmi. A kde si svoje veci otestuje mclaren a Renault?

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Nemyslím si, že nastane doby kdy B týmy reálně budou na úrovni matek. Ten finanční strop je pořád výše než rozpočet průměrného středopolaře. Top týmy mají mnohem lepší zázemí, nejlepší lidi atd. Pole se postupně smrskne ale pořád tam budou rozdíly (což je vlastně dobře, protože jinak už bych neviděl důvod proč nezavést rovnou standardizovaná auta.)

      Jinak k těm B týmům a jejich výhodnosti. Ferrari má dvě Béčka a nevidím, že by jim to proti Mercedesu nějak pomáhalo. Tady sice můžeš argumentovat tím, že bez testování u Béček by na to byli ještě hůř a možná máš pravdu, ale já si myslím, že se ten přínos B týmů přeceňuje 03

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nameless_Wonder

        Nameless_Wonder

        85.237.234.XXX
        Možno to naozaj vidím prehnane, čas ukáže. Niekto môže aj povedať, že súťaži to v skutočnosti pomôže, ja v tom vidím veľký problém, toto nie je moja predstava o F1. Ale je to dané aj tým komu fandím a s kým práve bojujeme 12 takému fanúšikovi Mercedesu to môže byť aj jedno, že jeho kópia drti stred pola

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Chce to tyto spolupráce stopnout, povolit zákaznické vozy a ty oddělit od konstrukterského boje. Kompletně těmto týmům odebrat všechny hodiny v tunelu na vývoj a tyhle věci.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            KDyž stopneš spolupráci, ty týmy půjdou ke dnu. Pro Mclaren možná dobře, že jim nebude nikdo zavazet na trati. Pro běžného fanouška by místo 2 lig vznikly ligy 3. Moc pozitivní dopad nevidím. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Ale oni to jsou 3 ligy ve své podstatě už teď a nedávno jsem o tom psal, jen chci aby tato cesta byla pro A-čkový tým výhodná po finanční stránce, nikoliv ale ve vývoji s daným B-týmem jak se o tom hovoří.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Tak jestli tím myslíš Williams, pak OK, možná byly 3 ligy. Ale letos je předpoklad, že se W vrátí mezi ostatní. Zkus si představit, že by loni STR, RP, Haas a Alfa zpomalili třeba o 1s na kolo. Byla by první trojka, pak dlouho nic, Mclaren, chvíli nic, Renaulty, dlouho nic a pak zbytek pole bojující možná o nějaký bodík, když někdo vepředu vypadne.
                Nechci se hádat, ale to je podle mne jediná změna, kterou bys zákazem spolupráce dosáhl.
                Loňský model 2 lig není moc super, ale zdá se mi lepší než model 3 lig.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  01

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Nemyslím tím Williams na chvostu, můj komentář není o dělení na týmy dle výkonu, ale dle způsobu práce. Tvoje reakce na moji pointu vůbec nereaguje. Chci zamezit výhodám spočívajíc ve spolupráci týmů ohledně omezených hodin či předávání knowhow a podobně.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Ok, nepochopil jsem to.
                    A ta výhoda ti vadí na straně B-týmů, nebo A-týmů?
                    U B-týmů zrušen té výhody povede k poklesu výkonnosti.
                    U A-týmů mi přijde minimální. Nehledě na to, že všechny špičkové týmy mají svůj B-tým, takže si moc nemají co vyčítat.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Mě to vadí u obou typu týmů, ale jelikož nevidím ve frontě další týmy ochotné být opravdu konstruktéry jako McLaren nebo Williams tak jsem ochoten se smířit se s tím že tu budeme mít zákaznické vozy či polozákaznické vozy, ale s tím že čím menší konstruktér je tak tím více mu vezmou dané hodiny určené k vývoji. Tím se omezí možný profit jejich spojení. To jestli si myslíš že to jsou jen fámy že tam ta spolupráce toho nemůže moc přinést je pro mě vedlejší, popravdě tohle jsem slyšel už i od FIA u spousty témat a časem z toho vyleze uplně něco jiného. Já pochybuji že FIA dostatečně hlídá cokoliv a nedůvěřuji že FIA dostatečně hlídá co se děje při hodinách týmů v aerotunelech, a teď už vůbec nedůvěřuji že by byla schopna nějakej šlendrián v tomto prokázat.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama