DISKUZE K ČLÁNKU V McLarenu rozpočtový strop vítají. Neprojeví se ale podle nich hned
McLaren vítá zavedení rozpočtového stropu. Změny se však podle něj neprojeví hned. Zak Brown si myslí, že k tomu dojde nejdříve v letech 2022 nebo 2023.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V McLarenu rozpočtový strop vítají. Neprojeví se ale podle nich hned
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Nameless_Wonder
(Hlasovali 2 lidé)
10.03.2020 06:34
Priznám sa, že tu trochu nerozumiem... Ak už dnes… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Duncan66
22:29 10.03.2020 212.96.178.XXXByl v uvaze vubec navrh, ze ten financni strop bude platit pro vyvoj noveho vozu pro sezonu 2021 a top tymy to vetovaly, nebo s tim cim dal vice zkorumpovana a diletantska FIA ani neprisla?
Vzdyt top tymy v sezone 2020 diky nasobne vetsim rozpoctu na vyvoj ziskaji naskok na nekolik let dopredu, takze ostatni se jim tak jako tak budou minimalne dalsi tri sezony divat na zada z dalky a budou dostavat kolo jako driv .... -
Vieux-Fours
11:36 10.03.2020 93.153.42.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Duncan66
22:33 10.03.2020 212.96.178.XXXZajimave, ze treba v NHL, NBA a dalsich americkych sportech se situace zlepsila, hvezdy jsou rozlozeny ve vice tymech a sport je mnohem atraktivnejsi, protoze je vyrovnanejsi.
Ty asi budes ten typ fanouska, kteremu jde pouze a jen o vitezstvi jeho tymu a nejaka zabava v samotnem sportu ti nerika vubec nic, co?
-
-
Kaša
08:49 10.03.2020 82.142.123.XXXKteré týmy tedy budou na rozpočtovém stropě?
Určitě Mercedes, Ferrari, RB, pak myslím McLaren a asi už i Aston Martin ,
nevím jestli i Renault? ale určitě ne Williams, ani "Alfy" ani Haas. Ikdyž nebude F1 pořád extra vyrovnaná, tak se týmy trochu víc přiblíží a o vítězství snad bude bojovat víc než max 3 týmy. -
-
-
Nameless_Wonder
06:34 10.03.2020 188.123.100.XXXPriznám sa, že tu trochu nerozumiem... Ak už dnes veľké trio míňa obrovské peniaze na nové pravidlá, nevytvorí si náskok ( ako mercedes pred par rokmi) ktorý sa im potom aj pomocou stropov bude ľahšie udržiavať?
Plus ďalšia vec, to by bolo super keby sa to štartovné pole zmrsklo, ale naozaj neverím ze ružovučkí budú mať povolené súťažiť s mercedesom, alebo haas alfa s ferrari, a pod. Tieto tímy teraz budú naďalej ich skrytimi testovačmi. A kde si svoje veci otestuje mclaren a Renault?-
daaviid23
07:09 10.03.2020 90.182.169.XXXNemyslím si, že nastane doby kdy B týmy reálně budou na úrovni matek. Ten finanční strop je pořád výše než rozpočet průměrného středopolaře. Top týmy mají mnohem lepší zázemí, nejlepší lidi atd. Pole se postupně smrskne ale pořád tam budou rozdíly (což je vlastně dobře, protože jinak už bych neviděl důvod proč nezavést rovnou standardizovaná auta.)
Jinak k těm B týmům a jejich výhodnosti. Ferrari má dvě Béčka a nevidím, že by jim to proti Mercedesu nějak pomáhalo. Tady sice můžeš argumentovat tím, že bez testování u Béček by na to byli ještě hůř a možná máš pravdu, ale já si myslím, že se ten přínos B týmů přeceňuje-
Nameless_Wonder
08:10 10.03.2020 85.237.234.XXXMožno to naozaj vidím prehnane, čas ukáže. Niekto môže aj povedať, že súťaži to v skutočnosti pomôže, ja v tom vidím veľký problém, toto nie je moja predstava o F1. Ale je to dané aj tým komu fandím a s kým práve bojujeme takému fanúšikovi Mercedesu to môže byť aj jedno, že jeho kópia drti stred pola-
-
-
-
Mike17
11:43 10.03.2020 185.149.130.XXXTak jestli tím myslíš Williams, pak OK, možná byly 3 ligy. Ale letos je předpoklad, že se W vrátí mezi ostatní. Zkus si představit, že by loni STR, RP, Haas a Alfa zpomalili třeba o 1s na kolo. Byla by první trojka, pak dlouho nic, Mclaren, chvíli nic, Renaulty, dlouho nic a pak zbytek pole bojující možná o nějaký bodík, když někdo vepředu vypadne.
Nechci se hádat, ale to je podle mne jediná změna, kterou bys zákazem spolupráce dosáhl.
Loňský model 2 lig není moc super, ale zdá se mi lepší než model 3 lig.-
Situs
12:56 10.03.2020 88.102.38.XXXNemyslím tím Williams na chvostu, můj komentář není o dělení na týmy dle výkonu, ale dle způsobu práce. Tvoje reakce na moji pointu vůbec nereaguje. Chci zamezit výhodám spočívajíc ve spolupráci týmů ohledně omezených hodin či předávání knowhow a podobně.-
Mike17
13:10 10.03.2020 185.149.130.XXXOk, nepochopil jsem to.
A ta výhoda ti vadí na straně B-týmů, nebo A-týmů?
U B-týmů zrušen té výhody povede k poklesu výkonnosti.
U A-týmů mi přijde minimální. Nehledě na to, že všechny špičkové týmy mají svůj B-tým, takže si moc nemají co vyčítat.-
Situs
13:22 10.03.2020 88.102.38.XXXMě to vadí u obou typu týmů, ale jelikož nevidím ve frontě další týmy ochotné být opravdu konstruktéry jako McLaren nebo Williams tak jsem ochoten se smířit se s tím že tu budeme mít zákaznické vozy či polozákaznické vozy, ale s tím že čím menší konstruktér je tak tím více mu vezmou dané hodiny určené k vývoji. Tím se omezí možný profit jejich spojení. To jestli si myslíš že to jsou jen fámy že tam ta spolupráce toho nemůže moc přinést je pro mě vedlejší, popravdě tohle jsem slyšel už i od FIA u spousty témat a časem z toho vyleze uplně něco jiného. Já pochybuji že FIA dostatečně hlídá cokoliv a nedůvěřuji že FIA dostatečně hlídá co se děje při hodinách týmů v aerotunelech, a teď už vůbec nedůvěřuji že by byla schopna nějakej šlendrián v tomto prokázat.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek