DISKUZE K ČLÁNKU FIA odpovídá týmům, proč došlo k tajné dohodě s "podezřelým" Ferrari

Mezinárodní automobilová federace (FIA) vydává v návaznosti na včerejší společnou výtku další prohlášení, moc konkrétních informací či zajímavých detailů v něm ale nečekejte - ty i nadále odmítá zveřejnit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA odpovídá týmům, proč došlo k tajné dohodě s "podezřelým" Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 212, poslední 10.03.2020 15:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 06.03.2020 12:57
To je problém jen proto protože FIA dala přednost… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 05.03.2020 22:39
Ono jak může být diskuze věcná když je tak… »
» Kaša (Hlasovali 4 lidé) 05.03.2020 14:23
Teď ses teda ukázal chytráku. Takže mezi slepými… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  FIA se cítila být až hodně pevná v kramflecích. Dost podobně jako Rath. Může stejně i dopadnout.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.128.XXX
            To ano, ale zde to místy připomíná hon na "Miladu Horákovou". Přitom každý jen trochu soudný fanoušek formule 1 musí za ty roky vědět, že Formule 1 je především o pohybu v šedých zónách, které jsou v rámci pravidel, ale už tak trochu odporují duchu pravidel. A pak bychom měli spíše ocenit to že jeden tým dokáže jít v té šedé zóně dál než konkurence: RB a ohebná křídla, Mercedes a DAS systém řízení či Ferrari a jejich motor. Ale místo uznání schopností, se zde požaduje lynč.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Šedá zóna je naprosto v F1 v pořádku a netřeba žádných tajných dohod, stačí aby si FIA rozhodla zda to tak nechá nebo upraví pravidla ať tomu zamezí. Tady zjevně bylo něco horšího. Případ křídel a DASu proti tomu vypadá na hodně otevřenou knihu.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              01

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    FIA se vymlouvá, že podvod Ferrari s průtokoměry se nedá prokázat.
    Některým se to hezky poslouchá, ale není to pravda.
    Vždyť se loni dostal dokonce i pro širou veřejnost docela podrobný popis jak průtokoměry ošálit a FIA dokonce sama začala jednat a dala do pravidel další průtokoměr.
    Takže všichni věděli co hledat, jen FIA záměrně a účelově tutlala a zdržovala. Kdyby FIA ke kontrole palivového systému přizvala nějakého znalého technika z jiného týmu, tak by na podvodné zařízení určitě ukázal během chvilky. A FIA to určitě věděla taky, ale bylo to tak průkazné, že musela celou zimu přemýšlet jak Ferrari z toho srabu vylízat a zadarmo to určitě nejspíše nebylo.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      No, jenže oni je musí chytit při činu a to je ten problém... a tak nějak si nemyslím, že šlo o ošáleni průtokoměrů. To by jim neprošlo, muselo to být něco jiného. Zmást průtokoměr legální není a ani šedá zóna. Tam šlo o něco jiného....

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Když FIA dostala přesné info od zaměstnance Ferrari, tak věř že věděli velice přesně co a jak hledat. A tyhle informace nejspíše nešly pouze FIA, ale taky ostatním týmům proto všichni táhnou za jeden provaz.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            S tím technickým vybavením bych FIA až tak moc nepodceňoval. Třeba kontrolu průtoku paliva mají zmapovanou dobře. Jen mě zaráží, že FIA nezasáhla hned když se díky rušičce ukázaly anomálie.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Josef Pepa S.

      Josef Pepa S.

      91.187.63.XXX
      No jistě, oni měli větší průtok a po projetí cílem měli stejnou spotřebu jako ostatní, takže během závodu někde tajně dotankovali, nebo jak? Takové blbosti ani nezkoušej!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Přiznám se, že já jsem doteď za ty závody po letní přestávce moc rád. Něco se dělo a mělo to grády. 01 Sám za sebe beru jednání Ferrari za šedou zónu, která po několika upřesněních "zřejmě" přestala být šedou zónou. Pořád si myslím, že některé věci z toho bude Ferrari používat dál, vždyť jen ta spekulace že výkon bude o 15 koní vyšší je zajímavá a snad to tak bude.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.169.XXX
      Však v pohodě, ale k čemu ta dohoda? Kdyby to bylo legální, transparentně se to vyjasnilo a od nové sezóny zakázalo... Tak pohida, ale ne tyhle dohady kryté tajnou dohodou...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Jo FIA to nezvládá, ale to já řešit nebudu, nemá to žádný smysl. Tohle se dělá za zavřenými dveřmi, to zaprvé a za druhé, tohle dokázat, je fakt problém. FIA to udělala značně netakticky a špatně. Zbytečná komedie....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Roman

    Roman

    188.175.112.XXX
    Už to začíná zapadat: Kdo je prezident FIA?? Kdo dělá "hvězdnému" LeClercovi manažera??? A kdyby diskvalifikovali Ferrari co by to udělalo s chudáčkem LeClercem??
    11

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    FIA aby se vyhnula soudu s Ferrari tak je připravená soudit se s ostatními týmy 11

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama