DISKUZE K ČLÁNKU Velká cena Austrálie bez Ferrari a AlphaTauri? "Bylo by to nefér," říká Tost
Přípravy na Velkou cenu Austrálie probíhají podle plánu, objevují se však spekulace, že občané Itálie se na ní kvůli cestovním omezením nedostanou, což by postihlo dva týmy Formule 1. Mělo by se případně začít i bez nich?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Velká cena Austrálie bez Ferrari a AlphaTauri? "Bylo by to nefér," říká Tost
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Mike17
14:21 03.03.2020 185.149.130.XXXSorry, ale má pravdu. Ty týmy jet mohly. Jen jim Michelin doporučil nejet tu zatácku naplno, jinak neručil za následky. A vzhledem k tomu, co se dělo v trénincích bylo jasné, že jet to naplno je risk.
Týmy se společně rozhodly celou GO bojkotovat doufajíc, že to FIA celé zruší. K tomu nebyl důvod. Měli výhodu dodavatele gum v celé sezoně, bohužel tady byl zrovna lepší Bridgestone.
-
-
-
-
-
-
-
daaviid23
11:15 03.03.2020 90.182.169.XXXJak se mohli přizpůsobit u Ferrari? Rozdělit se se svými bezpečnými pneumatikami se soupeři?
Tehdá největší chybu udělal FIA, která nepovolila pit stop během závodu. Bylo by to ovlivnění šampionátu ale násobně menší než když jely jen tři týmy.-
jumpman
14:23 03.03.2020 178.255.168.XXXne, tenkrát byly na stole dvě možnosti, buď šikanu na rovinku - protože pneu michelinu s jistou pravděpodobností hrozili defektem při max rychlosti, nebo by týmy michelinu museli snížit nastavením zatížení pneumatik, nebo jít do rizika, že dojde k defektu, jenže oni striktně chtěli aby byla dodatečně přidána šikana, čímž by poškodili pouze týmy bridgestonu a sami by na tom mohli vydělat, s tím ale nikdo nesouhlasil a se snížením zatížení / čti zhoršením výkonnosti / zase nesouhlasily týmy michelinu a začali vyřvávat a když zjistili, že pokud by se nedostavili na start, tak dostanou flastr jako kráva, tak udělali tu frašku co udělali. Byla to jen a pouze vina a volba týmů co používali michelin, nikoho jiného, FIA je do ičeho nenutila ani nedostali žádné ultimáta, navzdory lživým grahamovým proklamacím-
-
jumpman
14:30 03.03.2020 178.255.168.XXXano, proč by jim měla dávat výhodu. Pokud by tam bylo skutečné riziko, tak pneu vyměnit mohli, ale ne při tankovací zastávce, čili by museli do boxů vícekrát a to týmy michelinu nechtěli připustit. Tenkrát to byl jenom truc podnik ze strany týmů michelinu
-
-
-
-
-
Situs
11:11 03.03.2020 88.102.38.XXXNení to uplně tak, Michelin vyzval své zákaznické týmy, aby do závodu nenastoupily. Řekli že nejsou schopni zaručit bezpečný produkt (dokonce i přivezly na okruh jiné bezpečnější pneumatiky, ale FIA je vyměnit nedovolila). Po takovém prohlášení nastoupit prostě nemůžeš, proto s nima nenastoupil vůbec nikdo.
-
-
daaviid23
11:11 03.03.2020 90.182.169.XXXByla a nebyla to jejich chyba.
Počítá se chyba dodavatele jako vyšší moc (kvůli které bych já právě rušil celé závody), nebo jako chyba subjektu (protože tehdá si týmy mohli ještě vybírat dodavatele pneu?)
Podle mě je tohle sporná situace , kterou nezvládla i FIA. Naopak současná histerie je celkem jasná záležitost, protože to neovlivní nikdo.-
Situs
11:20 03.03.2020 88.102.38.XXXV čem to má být chyba týmu? Ani jeden tým to nemohl ovlivnit. Tohle je ale přesně ono, najednou to byla a nebyla jeho chyba. Je chyba týmů z Itálie že si teda nevyčlení lidi na karanténu pokud je to nutné? Je jejich chyba že neudělá opatření aby se mohli zúčastnit? Neměla by tam být o 14 dní dříve? Nejde to? Já to nechci uplně cpát do této roviny, ale ty týmy tehdy s Michelinem nemohli odstartovat a bylo jich sakra hodně.-
daaviid23
11:31 03.03.2020 90.182.169.XXXJako že by si najímali lidi mimo Itálii? A vůbec, co jezdci? Ti určitě taky byli v Itálii? Kdo mohl vědět, že lidi začnou panikařit kvůli "chřipce"?
V reálném životě když selže dodavatel, tak za to odpovídá konečný subjekt i když za to přímo nemůže. Není to nejlepší přirovnání, protože tu sehrává velkou roli regulátor FIA, takže je to sporné, nicméně to úplně mimo není.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek