DISKUZE K ČLÁNKU Velká cena Austrálie bez Ferrari a AlphaTauri? "Bylo by to nefér," říká Tost

Přípravy na Velkou cenu Austrálie probíhají podle plánu, objevují se však spekulace, že občané Itálie se na ní kvůli cestovním omezením nedostanou, což by postihlo dva týmy Formule 1. Mělo by se případně začít i bez nich?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Velká cena Austrálie bez Ferrari a AlphaTauri? "Bylo by to nefér," říká Tost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 169, poslední 04.03.2020 14:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 03.03.2020 10:16
Tam to bylo ale úplně o něčem jiném 03 »
» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 03.03.2020 15:39
Nikdo protest dávat nemusel. Je přímo povinností… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 03.03.2020 11:11
Není to uplně tak, Michelin vyzval své zákaznické… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            jestli někdo lže tak maximálně ty sám sobě 20

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Sorry, ale má pravdu. Ty týmy jet mohly. Jen jim Michelin doporučil nejet tu zatácku naplno, jinak neručil za následky. A vzhledem k tomu, co se dělo v trénincích bylo jasné, že jet to naplno je risk.
            Týmy se společně rozhodly celou GO bojkotovat doufajíc, že to FIA celé zruší. K tomu nebyl důvod. Měli výhodu dodavatele gum v celé sezoně, bohužel tady byl zrovna lepší Bridgestone. 03

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      A to jelo tehdy jen 6 aut.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Problém dodavatele pneumatik. Výsledek byl stejný ale důvody jiné, takže to nebyl stejný případ.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Aha, já myslel že nahoře píšeš že kdyby chyběl né vlastní vinou jediný tým, tak by se jet nemělo 14

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          Rozhodnutí bylo na týmech, michelin tehdy dokázal zaručit že jim ty pneu vydrží, jenže ne za cenu optimálního výkonu, proto se tenkrát rozhodly TÝMY michelinu, že neodstartují, nikdo jiný

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Tvoje verze je lživá.....naopak Ferrari se nechtělo přizpůsobit a oni mohli, ale nechtěli.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Jak se mohli přizpůsobit u Ferrari? Rozdělit se se svými bezpečnými pneumatikami se soupeři? 12

              Tehdá největší chybu udělal FIA, která nepovolila pit stop během závodu. Bylo by to ovlivnění šampionátu ale násobně menší než když jely jen tři týmy.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                ne, tenkrát byly na stole dvě možnosti, buď šikanu na rovinku - protože pneu michelinu s jistou pravděpodobností hrozili defektem při max rychlosti, nebo by týmy michelinu museli snížit nastavením zatížení pneumatik, nebo jít do rizika, že dojde k defektu, jenže oni striktně chtěli aby byla dodatečně přidána šikana, čímž by poškodili pouze týmy bridgestonu a sami by na tom mohli vydělat, s tím ale nikdo nesouhlasil a se snížením zatížení / čti zhoršením výkonnosti / zase nesouhlasily týmy michelinu a začali vyřvávat a když zjistili, že pokud by se nedostavili na start, tak dostanou flastr jako kráva, tak udělali tu frašku co udělali. Byla to jen a pouze vina a volba týmů co používali michelin, nikoho jiného, FIA je do ičeho nenutila ani nedostali žádné ultimáta, navzdory lživým grahamovým proklamacím

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Hlavní požadavek byl, aby se mohly měnit gumy i mimo defekt a to FIA nedovolila.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    ano, proč by jim měla dávat výhodu. Pokud by tam bylo skutečné riziko, tak pneu vyměnit mohli, ale ne při tankovací zastávce, čili by museli do boxů vícekrát a to týmy michelinu nechtěli připustit. Tenkrát to byl jenom truc podnik ze strany týmů michelinu

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Není to uplně tak, Michelin vyzval své zákaznické týmy, aby do závodu nenastoupily. Řekli že nejsou schopni zaručit bezpečný produkt (dokonce i přivezly na okruh jiné bezpečnější pneumatiky, ale FIA je vyměnit nedovolila). Po takovém prohlášení nastoupit prostě nemůžeš, proto s nima nenastoupil vůbec nikdo.

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Byla a nebyla to jejich chyba.
          Počítá se chyba dodavatele jako vyšší moc (kvůli které bych já právě rušil celé závody), nebo jako chyba subjektu (protože tehdá si týmy mohli ještě vybírat dodavatele pneu?)
          Podle mě je tohle sporná situace , kterou nezvládla i FIA. Naopak současná histerie je celkem jasná záležitost, protože to neovlivní nikdo.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            V čem to má být chyba týmu? Ani jeden tým to nemohl ovlivnit. Tohle je ale přesně ono, najednou to byla a nebyla jeho chyba. Je chyba týmů z Itálie že si teda nevyčlení lidi na karanténu pokud je to nutné? Je jejich chyba že neudělá opatření aby se mohli zúčastnit? Neměla by tam být o 14 dní dříve? Nejde to? Já to nechci uplně cpát do této roviny, ale ty týmy tehdy s Michelinem nemohli odstartovat a bylo jich sakra hodně.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Jako že by si najímali lidi mimo Itálii? A vůbec, co jezdci? Ti určitě taky byli v Itálii? Kdo mohl vědět, že lidi začnou panikařit kvůli "chřipce"?

              V reálném životě když selže dodavatel, tak za to odpovídá konečný subjekt i když za to přímo nemůže. Není to nejlepší přirovnání, protože tu sehrává velkou roli regulátor FIA, takže je to sporné, nicméně to úplně mimo není.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Takže o Haas a Alfu nejde, oni jen doplatí na toho dodavatele za kterého zodpovídá on sám 11 Jako tehdy v USA 2005.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  No však se bavíme celou dobu o Ferrari,ne? 18

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    Chápu, prostě je to jiné protože tady kdo by za to nemohl a kdo by to odnesl by bylo Ferrari, tehdy za to nemohli jiní kteří na to doplatili tak je to v pořádku 14 Miluji tu chvilku když se dostaneme k pravdě 13

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • daaviid23

                      daaviid23

                      90.182.169.XXX
                      Počkej ale vážně, jak by tohle mohlo Ferrari ovlivnit? A jelikož to nemůže ovlivnit Ferrari, tak to nemůžou ovlivnit ani odběratelé 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.102.38.XXX
                        Ferrari a jejich zákazníci tohle přímo ovlivnit nemůže, myslím stejně jako to nemohli přímo ovlivnit tehdy zákazníci Michelinu.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama