DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně
Dnes skončily druhé předsezónní testy, celkově měly letos k dispozici pouze 6 dní na to, aby se seznámily se svými novými vozy a připravily se na první závod. Jakých časů dosahovaly, kolik toho zvládly a co z toho můžeme odvodit? Koho můžeme očekávat v Austrálii na čele?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
daaviid23
13:04 01.03.2020 91.245.26.XXX
Sainze se ptali na největší soupeře letošního Mclarenu a on odpověděl Racing Point a AlphaTauri.
O Renaultu nepadlo ani slovo. Myslí si snad Sainz, že Renault nebude pro Mclaren soupeř z důvodu slabé formy továrního týmu a nebo naopak Sainz nevěří, že Mclaren může soupeřit s lepšícím se Renaultem?
Blíží se snad nevyhnutelný rozkol mezi v nedávné minulosti spřátelenými týmy?
O Renaultu nepadlo ani slovo. Myslí si snad Sainz, že Renault nebude pro Mclaren soupeř z důvodu slabé formy továrního týmu a nebo naopak Sainz nevěří, že Mclaren může soupeřit s lepšícím se Renaultem?
Blíží se snad nevyhnutelný rozkol mezi v nedávné minulosti spřátelenými týmy?
Mansell_fan
12:52 01.03.2020 37.188.152.XXX
Řečeno slovy klasika, aby náš prvek očekávání nevystřídal v Melbourne prvek zklamání
jiras
11:55 01.03.2020 89.177.209.XXX
Manažer nestaví, manažer řídí, filtruje tlaky z vnějšku, posouvá to zevnitř atp. To, co dělá Wolf nebo Horner, nakonec i ten Marko. Když to podělá Mercedes nebo Red Bull, hned se nahrnou před kameru, řeknou nějakou "kravinu", o které se pak mluví až do dalšího závodu. Když to podělá Ferrari, mluví se o jejich špatném autě, organizaci atp.
Binotto vyhrožoval odchodem, pokud nebude šéfem týmu, nechtěli ztratit dobrého technického ředitele, což je sice taky manažer ale mnohem blíže k návrhu auta. Co čtu tak to vypadá, že MB se pořád nechce vzdálit od návrhu auta, ale to už není jeho pozice a dělat dvě věci napůl je stejné jako nedělat nic.
Binotto vyhrožoval odchodem, pokud nebude šéfem týmu, nechtěli ztratit dobrého technického ředitele, což je sice taky manažer ale mnohem blíže k návrhu auta. Co čtu tak to vypadá, že MB se pořád nechce vzdálit od návrhu auta, ale to už není jeho pozice a dělat dvě věci napůl je stejné jako nedělat nic.
Situs
11:48 01.03.2020 88.102.38.XXX
Ono je vidět že když jezdci vypadne pneumatika z optimálního provozního okna tak je to na čase hodně znát, pokud je tohle hlavní přínos a funguje jim to, může to v určitých situacích být pekelný nástroj. Loni u Haasu by to mohlo být fenomenální a udělalo by to u nich velký rozdíl, ale jen spekuluji.
Situs
11:42 01.03.2020 88.102.38.XXX
Nečteš, nevíš, nemyslíš Ale jinak ti tu odlišnost s motorem Ferrari oproti jiným věcem sem dám ještě jednou, to že některé sporné věci FIA prostě v určitý čas postaví mimo legalitu i když se do té doby používaly (třeba ty hmoťáky nebo foukačky) to je známé, ale zde se Ferrari dostalo do větší šlamastiky ze dvou důvodů. Za prvé jakékoliv obcházení průtokoměru obhájit za šedou zónu jde dost těžko samo o sobě, ale i když to připustíme tak se dostáváme k druhé věci že v tomto případě již došlo k dovysvětlení od FIA která na dotaz RedBullu zda by jakýkoliv systém který by dokázal nějakým způsobem obcházet průtokoměr byl legální uvedla že by šlo jednoznačně o porušení pravidel. Toto vyšlo před USA a motory se zabavili 2 závody na to. Pokud tam i potom bylo něco nalezeno tak je to obrovský problém, a dle uvedeného závěru tam k něčemu prostě došlo. To pak jen zavání tím že FIA porušení pravidel ze strany Ferrari jen veřejně kryje a dostala za to od nich jiné benefity.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek