DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari začne od zítřka pracovat na výkonnosti. Co způsobilo selhání Vettelova motoru?

Zítra začíná v Barceloně druhý předsezónní test, týmy budou mít poslední tři dny na vyladění svých monopostů pro první závod Melbourne. Ferrari minulý týden svými výkony zklamalo, nyní se ale začne zaměřovat na výkonnost a stažení náskoku na špičku v podobě Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari začne od zítřka pracovat na výkonnosti. Co způsobilo selhání Vettelova motoru?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 124, poslední 26.02.2020 10:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 25.02.2020 13:07
No je fajn, že o tom aspoň víš. Tak už s tím něco… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 25.02.2020 12:52
Ale to víš, že psal: HellHogr 11:51 25.02.2020… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 25.02.2020 20:16
Alonso pojede Indy 500 s McLarenem »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        194.79.55.XXX
        o parník lepší? Co jsem tady poslední dobou četl, tak Renaultí motor na tom je stejně jako Mercedes, Ferrari o chloupek lepší

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Ano, jenže to byli PJ verze 2019.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr Hloušek

            Petr Hloušek

            194.79.55.XXX
            Je to tak měsíc nazpět, dle zahraničních zasvěcených zdrojů.
            Dnes víme o motorech to samé jako před měsícem, a soudit z jedněch testů ... to snad ne

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              To není o testech, je to o tom kolik se cca navyšuje meziročně v průměru. To je pak "odhadnutelné". A Merceds tvrdí( naznačuje) , že navyšovat bude o hodně více, než je roční průměrný přírustek...

              Na druhou stranu, kdo ví jak to bude.... 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr Hloušek

                Petr Hloušek

                194.79.55.XXX
                nojo, odhady, něco určitě přidá každý, pochybuju že Renault přes zimu na motor nesáhl. Ale na druhou stanu riskovat trochu vyšším výkonem nespolehlivost ... jsem na to zvědavý jako to bude vypadat v Melbourne 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  Tak oni taky něco výkonově navýší a motor doladí, není vcše jen max výkon.... Asi bych netrojčil..... a kdo ví zda neblufují. Ale fakt nevím....

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      89.111.66.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Ani to sčítání ti nejde..... 12 Zase tak hrozné to nebude....vznikne cca jen těch 0,3. Nemel zase nesmysli........

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Jako že PJ Renault bude na Mercedes ztrácet 0,8s? Aha, tak to jo. To sis asi trochu spletl s rokem 2015 ne? 03 Stačí se podívat na Keye, ten došel do McLarenu, poznal realitu a uznale pokýval hlavou nad práci motorového oddělení ve Viry 03 01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Alnety

      Alnety

      81.162.199.XXX
      Podle mě Renault vylepšil, aspoň trošičku. 19

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    90.176.154.XXX
    Problém s mazáním, jo? A já myslel, že už se to snad vyjasnilo a olejem se maže vně válců, ne uvnitř. 12 Se pak Binotto nemůže divit, že nemá olej tam, kde by měl být. 12 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Nemáš zprávy, jakou letos používají příchuť? 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Grapefruit se loni provařil, tak letos jedou klasiku, tedy malinovku. 12 12 Za průtokoměrem mají připojenou hadičku z malého soudku, aby to po závodě nepřebývalo v nádrži a nebylo z toho zase faux pas. 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El.Senor

          El.Senor

          89.111.66.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No aby nakonec nepoužili kapku Red Bullu. Začínají je dotahovat, tak je otázka, jestli Honda nemá tajnou příchuť. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            To by sice teoreticky šlo, ale V-power má v sobě určitě nějakou kontraindikační látku a jsou z toho pak nespecifikované problémy s mazáním. 12 Malá pojistka Shellu, aby nikdo nepodporoval konkurenci. 12 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Jinak součástí jejich práce viz 3 dny testů bylo shromažďování dat pro jejich nový simulátor , výstavba by měla být dokončena co nejdříve. Leclerc také hovořil o nalezení nejlepšího nastavení vozu, což byla jejich slabá stránka v roce 2019. Takže hoši v klidu, není vše tak jak se "povrchně" tváří....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Vettel :
    Existuje tolik různých nastavení motoru. Vy neukážete konkurenci, co máte při testování. Nezapneme motor, dokud se nedostaneme do Melbourne, abychom zahájili sezónu!“

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama