DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari začne od zítřka pracovat na výkonnosti. Co způsobilo selhání Vettelova motoru?

Zítra začíná v Barceloně druhý předsezónní test, týmy budou mít poslední tři dny na vyladění svých monopostů pro první závod Melbourne. Ferrari minulý týden svými výkony zklamalo, nyní se ale začne zaměřovat na výkonnost a stažení náskoku na špičku v podobě Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari začne od zítřka pracovat na výkonnosti. Co způsobilo selhání Vettelova motoru?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 124, poslední 26.02.2020 10:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 25.02.2020 13:07
No je fajn, že o tom aspoň víš. Tak už s tím něco… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 25.02.2020 12:52
Ale to víš, že psal: HellHogr 11:51 25.02.2020… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 25.02.2020 20:16
Alonso pojede Indy 500 s McLarenem »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Ty budeš tvrdit že Checo je horší než Kvjyat a Gasly?! Hahaha.
          Já nepovažuji Checa za úplně top pilota, ale určitě je lepší než průměráci z bývalého TR. On je Checo sice v autě prase, ale je rychlý a zkušený ....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    12
    Jak říkám, testy jsou nejzábavnější část sezony

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Hmm tak bohužel Renault prý nevylepšíl ( ja jsem už psal) svůj motor pro rok 2020 a pojede se s motorem 2019. Sice tam nějaké úpravy budou, ale když ostatní vylepšují, holt 0,2-0,3 ztráta vznikne. No snad to je kec....ale spíše bych věřil tomu, že to tak bude. Finanční logiku to má.... zdroje pro motorové oddělení pro rok 2021 a neprozrazení dat Mclarenu pro Mercedes. No v kvaldě se bude trpět...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Smysl to právě nemá, když se motory nemění... Přeci si nezabiju vlastní sezónu, kvůli možnému riziku, že se o mé výkonnosti dozví někdo, kdo je o stejně o parník lepší..

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Mercedes taky makal na současném motoru rok a vždy je logicky něco za něco.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Také mi přijde, že tam bude jiné pozadí. Pochopil bych to dejme tomu u Hondy, ale i ta už je na tom +-stejně.
        Spíš to jsou zase ty jejich pitomé hry, jak když odcházel RB. Doufejme, že v půlce sezóny zase neuslyšíme, že už došly loňské díly ... Tomu už by se tentokrát nedalo ani sarkasticky zasmát.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El.Senor

          El.Senor

          89.111.66.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Staví zřejmě zcela novej motor....a ještě to nenastalo. Takže se uvidí....zase bych nejančil. 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            To nedává moc smysl. Vyvíjet celý rok na brzdě je sebevražda. To by byla snad největší debilita od toho, kdy Honda šaškovala s tím jednoválcem, který jim potom překvapivě neštimoval s šestiválcem. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        :D V čem přesně je PJ o parník před PJ Mercedes? Max výkon to nebude, možná snad o chlup lepčí ERS a spolehlivost. Motor již nerozhoduje.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El.Senor

          El.Senor

          89.111.66.XXX
          Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            najednou. 12 11 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Jako že od napravení problému s ojnicemu měli loni spolehlivější PJ než Mercedes je špaténka? Jestli jen vyladí loňskou verzi a tím budou na spolehlivostní křivce Mercedesu nebo nad ní, je fajn. Možná Mercedes něco přidá, ale určitě né nijak zásadně. Renault byl loni 2. nejvýkonnější a 3. nejspolehlivější a to hlavně díky ojnicím na A spec. :(. Honda byla loni 4. a 4. Nemám strach, že by měly týmy Honda výhodu v PJ oproti R, bude opět záležet na šasi a letos hlavně i na tom, kdo jak dlouho bude vyvíjet areo.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • NickickiN

              NickickiN

              109.105.39.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Hele dobrý. Výkon bych ti nechal, ten nikdo přesně nezná, tak si to seřaď podle libosti. Ale dát motor, který měl jedinou poruchu za celou sezonu na poslední místo ve spolehlivosti, to je slušný. Takže tím chceš říct, že ostatní výrobci neměli ani jedinou? Hmmm, na to jsme viděli celkem dost kouře. 03
              No když srovnám sezony 2018 a 2019 u RB, tak výkonově nastejno, spolehlivostně si nesrovnatelně polepšili. 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama