DISKUZE K ČLÁNKU "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Technický ředitel Mercedesu James Allison promluvil o novém Mercedesu W11 EQ Performance, který proti svému předchůdci představuje významný posun vpřed. Se svými inženýry nechtěli jít cestou drobných vylepšení, odhodlali se k agresivnímu vývoji. A na trati to je zatím vidět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 26.02.2020 08:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 24.02.2020 09:58
Elseňore, co ty jsi říkal....ehm, ty jsi toho … »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 24.02.2020 10:14
Škoda marnit bláboly některých jedinců... Mají… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.02.2020 08:35
Tak na motor jsem zvědavěj ..výkonově tem dvěma… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No jo, jenže ten jejich genitální systém taky není úplně podle smyslu pravidel. Kdyby se hned, jak jim to před rokem Mercedes řekl, zeptali týmů co oni na to, tak to by to bylo zakázaný od letoška a ne až od 2021 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Potěším Grahama a napíšu jeho oblíbenou větu.

Když vidím toho slizkého psa, tak je mi zle 14

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Imola byl od začátku nesmysl... Jezdí se tam, kde se platí... Proto se objíždí Čína, Rusko, Azerbajdžán apod. Okruhů po Evropě, kde by se mohlo jet je xxx...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
U posledních specifikací v loni se všichni určitě stejně nezlepšili...myslím že tam naopak byli velké rozdily.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Pro Allisona je Mercedes očividně lepší místo, ovšem pro koho by nebyl že 14

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Proto je dobré cokoliv může být sporné vyvíjet s konzultací FIA. Ale šmelinu jak obejít průtokoměr s nima těžko probereš 18

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Máš recht. Jarní Evropská část může dostat na frak a otázka nahrazení Činy Imolou asi právě vzala nadobro za své.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

77.240.177.XXX
By mě zajímalo, kolik se letos pojede/nepojede závodů. S tím co se teď děje v Itálii a jak rychle se šíří ten vir.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Oni tedy jen roztápěli gril, moje chyba, omlouvám se za zmatek. 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Čísla Ti nikdo neřekne. 12 Navíc můj známý už je léta mimo přímý kolotoč dění, ale ještě pár let bude mít díky osobním vazbám informace z první ruky. Byť samozřejmě také neví vše a o leccos se podělit nemůže.
Ale ano, povídá se o tom, že by to mělo být cca 20 koní špičkového výkonu a povedlo se jim najít slušné přírůstky výkonu po celé křivce. Vzhledem k tomu, že koncepce jejich motoru se vždy zaměřuje na výkon v nižších a středních otáčkách a špičkový výkon tolik neřeší díky propracovanému aeru, tak ty 20-ti koňové přírůstky jsou i jinde, kde to dělá trochu jiný procentuální přírůstek.
Každopádně spalovák je jedna věc, ale to zásadní se mělo odehrát v hybridní části. Konkrétně o co jde, nevím. I o DAS se všichni dozvěděli až v testech.
Čeho se mi dostalo, tak podle odhadu inženýrů a toho, co leze ze simulátorů by Mercedes měl v Austrálii mít náskok kolem 1s na nejbližšího konkurenta, kterým se zdá být Renault. Ale jak píšeš, ostatní mohou přivést nový balík aero a pustit motor naplno a bude to jinak. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Flambovací svačinka se nepočítá. Přece nechceš aby se Taloši předřeli. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Škoda marnit bláboly některých jedinců... Mají vždy po ruce přesná čísla o všech motorech a úrovních přítlaků vozů, neváhají účelově manipulovat s fakty. Objektivita dostává na frak, hlavně, že "to vyšlo knižně." 04

+ 5 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Právě že pořád dělá, vždyť jim to přece v testech blaflo. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Elseňore, co ty jsi říkal....ehm, ty jsi toho "naplácal" tolik co nemělo logiku, že těžko si vzpomenu co máš na mysli.

Takže ještě jednou( pokolikáte už?) ....Výkon motoru mělo Ferrari větší než Mercedes. ( loni) To je jasně daný fakt, uznaný všemi!!!!! A to jak v módu kvalifikačním, tak závodním. Předloni ač mělo Ferrari větší výkon v kvaldě, tak závodní tempo měl o malinko lepší Mercedes. Vyšlo to knižně i mluvně od činovníků Mercedesu. 11 Tak tu prosím tě nevymejšlej nějaký jiný varianty, bó to se týká výkonosti šásek, ne však motorů. 11

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ferrari dělá clony ..............čmoudíkové 12
Už nedělá, tak jim to moc nejede. 13

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
To je rozdíl. DAS neporušuje žádné pravidlo, protože nějaký přiblblý senil (takže vlastně kdokoli kromě mladých sekretářek) ve FIA zapomněl dopsat, že by se nemělo manipulovat nejen se zavěšením, ale i s geometrií.
Loni se spíš jednalo o něco vy smyslu ohebných křídel RB. Bylo to za hranou, ale FIA měla špatnou metodiku. Když potom dostali tip, co by měli dělat jinak, muselo to už řešit jen aerodynamikou a ta výhoda nebyla taková. Proč se to neprojevilo tolik? On to měl podle všeho i Mercedes, jen to neměli tak promakané. 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Ferrari dělá clony i když jedou bídu. U nich bych z toho úplně nevycházel.
Letos očekávám velké zlepšení u Renaultu a nepřekvapila by mě výměna pozic Ferrari a RB v oblasti výkonnosti. V PK moc ne, Albon v tomhle ohledu bude trochu slabinou.
Ale jinak víceméně souhlas až na tu zajímavost sezóny. Podle informací, kterých se mi dostalo k DAS a nové specifikaci motoru u Mercedesu tomu moc nevěřím. Ale přesto doufám, že narozdíl od loňska nebude o mistrovství rozhodnuto v půlce sezóny.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Asi jako teď u Mercedesu....záleží na výkladu pravidel. Hlavně teda kdo dělá ten výklad 13

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama