DISKUZE K ČLÁNKU "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison
Technický ředitel Mercedesu James Allison promluvil o novém Mercedesu W11 EQ Performance, který proti svému předchůdci představuje významný posun vpřed. Se svými inženýry nechtěli jít cestou drobných vylepšení, odhodlali se k agresivnímu vývoji. A na trati to je zatím vidět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
El.Senor
12:02 24.02.2020 89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
11:44 24.02.2020 89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jon
10:32 24.02.2020 90.176.154.XXX
Čísla Ti nikdo neřekne. Navíc můj známý už je léta mimo přímý kolotoč dění, ale ještě pár let bude mít díky osobním vazbám informace z první ruky. Byť samozřejmě také neví vše a o leccos se podělit nemůže.
Ale ano, povídá se o tom, že by to mělo být cca 20 koní špičkového výkonu a povedlo se jim najít slušné přírůstky výkonu po celé křivce. Vzhledem k tomu, že koncepce jejich motoru se vždy zaměřuje na výkon v nižších a středních otáčkách a špičkový výkon tolik neřeší díky propracovanému aeru, tak ty 20-ti koňové přírůstky jsou i jinde, kde to dělá trochu jiný procentuální přírůstek.
Každopádně spalovák je jedna věc, ale to zásadní se mělo odehrát v hybridní části. Konkrétně o co jde, nevím. I o DAS se všichni dozvěděli až v testech.
Čeho se mi dostalo, tak podle odhadu inženýrů a toho, co leze ze simulátorů by Mercedes měl v Austrálii mít náskok kolem 1s na nejbližšího konkurenta, kterým se zdá být Renault. Ale jak píšeš, ostatní mohou přivést nový balík aero a pustit motor naplno a bude to jinak.
Ale ano, povídá se o tom, že by to mělo být cca 20 koní špičkového výkonu a povedlo se jim najít slušné přírůstky výkonu po celé křivce. Vzhledem k tomu, že koncepce jejich motoru se vždy zaměřuje na výkon v nižších a středních otáčkách a špičkový výkon tolik neřeší díky propracovanému aeru, tak ty 20-ti koňové přírůstky jsou i jinde, kde to dělá trochu jiný procentuální přírůstek.
Každopádně spalovák je jedna věc, ale to zásadní se mělo odehrát v hybridní části. Konkrétně o co jde, nevím. I o DAS se všichni dozvěděli až v testech.
Čeho se mi dostalo, tak podle odhadu inženýrů a toho, co leze ze simulátorů by Mercedes měl v Austrálii mít náskok kolem 1s na nejbližšího konkurenta, kterým se zdá být Renault. Ale jak píšeš, ostatní mohou přivést nový balík aero a pustit motor naplno a bude to jinak.
GRAHAM
09:58 24.02.2020 109.81.213.XXX
Elseňore, co ty jsi říkal....ehm, ty jsi toho "naplácal" tolik co nemělo logiku, že těžko si vzpomenu co máš na mysli.
Takže ještě jednou( pokolikáte už?) ....Výkon motoru mělo Ferrari větší než Mercedes. ( loni) To je jasně daný fakt, uznaný všemi!!!!! A to jak v módu kvalifikačním, tak závodním. Předloni ač mělo Ferrari větší výkon v kvaldě, tak závodní tempo měl o malinko lepší Mercedes. Vyšlo to knižně i mluvně od činovníků Mercedesu. Tak tu prosím tě nevymejšlej nějaký jiný varianty, bó to se týká výkonosti šásek, ne však motorů.
Takže ještě jednou( pokolikáte už?) ....Výkon motoru mělo Ferrari větší než Mercedes. ( loni) To je jasně daný fakt, uznaný všemi!!!!! A to jak v módu kvalifikačním, tak závodním. Předloni ač mělo Ferrari větší výkon v kvaldě, tak závodní tempo měl o malinko lepší Mercedes. Vyšlo to knižně i mluvně od činovníků Mercedesu. Tak tu prosím tě nevymejšlej nějaký jiný varianty, bó to se týká výkonosti šásek, ne však motorů.
jon
09:42 24.02.2020 90.176.154.XXX
To je rozdíl. DAS neporušuje žádné pravidlo, protože nějaký přiblblý senil (takže vlastně kdokoli kromě mladých sekretářek) ve FIA zapomněl dopsat, že by se nemělo manipulovat nejen se zavěšením, ale i s geometrií.
Loni se spíš jednalo o něco vy smyslu ohebných křídel RB. Bylo to za hranou, ale FIA měla špatnou metodiku. Když potom dostali tip, co by měli dělat jinak, muselo to už řešit jen aerodynamikou a ta výhoda nebyla taková. Proč se to neprojevilo tolik? On to měl podle všeho i Mercedes, jen to neměli tak promakané.
Loni se spíš jednalo o něco vy smyslu ohebných křídel RB. Bylo to za hranou, ale FIA měla špatnou metodiku. Když potom dostali tip, co by měli dělat jinak, muselo to už řešit jen aerodynamikou a ta výhoda nebyla taková. Proč se to neprojevilo tolik? On to měl podle všeho i Mercedes, jen to neměli tak promakané.
jon
09:36 24.02.2020 90.176.154.XXX
Ferrari dělá clony i když jedou bídu. U nich bych z toho úplně nevycházel.
Letos očekávám velké zlepšení u Renaultu a nepřekvapila by mě výměna pozic Ferrari a RB v oblasti výkonnosti. V PK moc ne, Albon v tomhle ohledu bude trochu slabinou.
Ale jinak víceméně souhlas až na tu zajímavost sezóny. Podle informací, kterých se mi dostalo k DAS a nové specifikaci motoru u Mercedesu tomu moc nevěřím. Ale přesto doufám, že narozdíl od loňska nebude o mistrovství rozhodnuto v půlce sezóny.
Letos očekávám velké zlepšení u Renaultu a nepřekvapila by mě výměna pozic Ferrari a RB v oblasti výkonnosti. V PK moc ne, Albon v tomhle ohledu bude trochu slabinou.
Ale jinak víceméně souhlas až na tu zajímavost sezóny. Podle informací, kterých se mi dostalo k DAS a nové specifikaci motoru u Mercedesu tomu moc nevěřím. Ale přesto doufám, že narozdíl od loňska nebude o mistrovství rozhodnuto v půlce sezóny.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek