DISKUZE K ČLÁNKU Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc
Okruh v Imole nabídl Formuli 1 své služby. O dubnovém víkendu, kdy se mělo závodit v Číně, tamější velká cena ale byla zrušena kvůli epidemii koronaviru. Týmy F1 by se tak mohly sejít v Itálii. Je takový záskok reálný?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Petr Hloušek
(Hlasovali 2 lidé)
18.02.2020 09:05
legendární okruh s úseky které se neopakují na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
15:13 18.02.2020 109.81.213.XXX
Tak už i KEY, který si nepotřebuje nic dokazovat a ještě se jde k Mercedesu.....
Podle Jamese Keye bylo jedním z pozitivních aspektů loňské sezóny zlepšení motoru Renault. „Rozhodně to bylo součástí toho, jak se tým vloni zlepšil,“ řekl Key.
„Viděli jsme, že Ferrari je trochu napřed, ale myslím, že konkurenceschopnost motoru Renault byla minulý rok docela dobrá a byl v mixu s Mercedesem a Honda také nebyla tak daleko.“
Podle Keye je v současné době obtížné najít další větší zisky, takže motory všech výrobců jsou na tom už podobně.
„Uvidíme, jak se posuneme kupředu. Není to tak dávno, co se pohonné jednotky významně lišily. Vloni se ale ukázalo, že je to už pryč.“
S tím (ne)navyšovaním výkonu bych ale byl hodně opatrný. Renault se td chová hodně divně. Buď něco tají a nebo na to kašle a vše pro rok 2021. Uvidí se....
Podle Jamese Keye bylo jedním z pozitivních aspektů loňské sezóny zlepšení motoru Renault. „Rozhodně to bylo součástí toho, jak se tým vloni zlepšil,“ řekl Key.
„Viděli jsme, že Ferrari je trochu napřed, ale myslím, že konkurenceschopnost motoru Renault byla minulý rok docela dobrá a byl v mixu s Mercedesem a Honda také nebyla tak daleko.“
Podle Keye je v současné době obtížné najít další větší zisky, takže motory všech výrobců jsou na tom už podobně.
„Uvidíme, jak se posuneme kupředu. Není to tak dávno, co se pohonné jednotky významně lišily. Vloni se ale ukázalo, že je to už pryč.“
S tím (ne)navyšovaním výkonu bych ale byl hodně opatrný. Renault se td chová hodně divně. Buď něco tají a nebo na to kašle a vše pro rok 2021. Uvidí se....
Vieux-Fours
12:14 18.02.2020 86.49.246.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
11:49 18.02.2020 185.149.130.XXX
Tak nějak zásadně proti nejsem. Jen bude zajímavá kvalda, pak možná start a případně sledovat, jestli někdo nevypadne, nebo nepodsekne při pitstopu.
Šance na reálné předjetí je téměř nulová. Ale trať je to na pohled pěkná, to souhlasím.
Šance na reálné předjetí je téměř nulová. Ale trať je to na pohled pěkná, to souhlasím.
Petr Hloušek
09:05 18.02.2020 185.14.233.XXX
legendární okruh s úseky které se neopakují na žádné jiné trati, jsem PRO
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek