DISKUZE K ČLÁNKU Marko hovoří o své práci, jmenuje nejtalentovanějšího jezdce mimo Red Bull - jezdí za Ferrari
Oborný poradce Red Bullu Helmut Marko promluvil o talentovaných jezdcích. Kdo je ten nejlepší bez smlouvy s Red Bullem?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko hovoří o své práci, jmenuje nejtalentovanějšího jezdce mimo Red Bull - jezdí za Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
17:37 03.02.2020 217.31.62.XXXTak mne napadla ještě jedna možnost. Jsou to údaje průměrných rychlostí donašečů kafe v porovnání s Williamsem. To by mohlo podle hodnot sedět.
Jen nechápu, proč si u Red Bullu nosí kafe Helmut osobně, nebo si nelokne někdo toho jejich "elixíru". -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:20 04.02.2020 185.149.130.XXXSouhlas. Ale asi dokázali vyrobit dost našlapané auto, aby dokázal Max porazit celkově obě Ferrari a v některých závodech i Mercedesy. Ikdyž se tu určitě zase objeví někdo, kdo bude tvrdit, že v Brazílii vyhrál jen díky tomu, že se kluci ve Ferrari k sobě moc tulili.-
jon
14:47 04.02.2020 90.176.154.XXXTo by bylo docela troufalé, ne?
Chceš snad naznačit, že by tu někdo zkresloval fakta? Jen doufám, že se nebudeš snažit předvídat něčí myšlenku a podat mu ji jako jeho vlastní, to by byl fakt vrchol!
Ale teď trochu vážně. Tulení loni bylo dost v trendu. Tulič roku byl asi Kuvajt. Za to jeho něžné přitulení zezadu k Hulkovi, kdy z toho byl Hulk tak rozparáděný, až mu z toho spadlo všechno okřídlení dolů a celým tím přívalem lásky se roztočil jako puberťákovi hlava po první líbačce, na to minimálně Hulk asi nikdy nezapomene. Nedalo se nevšimnout lehkého mazlení i mezi Maxem a Karlíkem. Pravda, Sebík se pak musel v Brazílii trochu žárlivě připomenout, až z toho Lewis musel trochu rozvrkat Albona.
Romance v průběhu sezóny v podání Magnuma a kuřátka Grosjeana také ohřála nejedno srdce u obrazovek. Byla to sezóna plná lásky a doteků. Za mě byli vítězové všichni. Závodilo se z povinnosti, ale city byly na prvním místě.
-
-
-
-
-
GRAHAM
10:54 03.02.2020 217.31.62.XXXVyužití komponentů: 2019
Řidič LED TC MGU-H MGU-K ES CE
Lewis Hamilton Mercedes AMG 3 3 3 2 2 2
Valtteri Bottas Mercedes AMG 5 5 5 3 2 2
Sebastian Vettel Ferrari 3 3 3 2 2 3
Charles Leclerc Ferrari 4 3 3 2 2 2
Alexander Albon Honda 5 5 5 4 3 3
Max Verstappen Red Bull 5 4 4 3 3 3
Daniel Ricciardo Renault 5 4 4 4 3 4
Nico Hulkenberg Renault 6 4 4 3 2 3
Romain Grosjean Haas 3 3 3 2 2 2
Kevin Magnussen Haas 3 3 3 2 2 3
Lando Norris McLaren 4 4 4 4 4 4
Carlos Sainz McLaren 6 5 5 5 5 4
Sergio Perez Racing Point 5 5 5 4 2 2
Lance Stroll Racing Point 4 4 4 2 1 1
Kimi Raikkonen Alfa romeo 4 3 3 2 2 3
Antonio Giovinazzi Alfa romeo 4 4 4 2 2 4
Pierre Gasly Toro Rosso 7 5 5 5 3 3
Daniil Kvyat Toro Rosso 7 7 7 6 3 3
George Russell Williams 3 3 3 2 3 3
Robert Kubica Williams 4 4 4 2 2 2
Za zmínku stojí také to, že na závod Mercedes instaloval do vozu svého finského řidiče dva čerstvé motory s vnitřním spalováním, aby provedly experimenty s komponenty motoru a řešeními zaměřenými na sezónu 2020.-
-
-
GRAHAM
13:05 03.02.2020 217.31.62.XXXTak jsem to našel, tak informuji jak to bylo, fakta. Vy to tady potřebujete,,,,,tyhle informace, protože to je pak někdy dílo ty mystifikace v diskuzích.
Jen pro zajímavost, po letní přestávce, dodala Honda 3 různé spalováky. I ona do té doby řešila jistou "nespolehlivost".-
Mike17
13:48 03.02.2020 185.149.130.XXXJestli se nepletu, tak ta tabulka tu pod některými články byla už víckrát. Nicméně neukazuje nic o spolehlivosti, ale o počtu použitých dílů.
Spolehlivost ukazuje množství poruch, nikoliv množství použitých součástek.
Je celkem jedno, kolik Honda dodala spalováků. Když pominu, že jejich počet u RB nepřevyšuje ani Renault, ani Mclaren, tak důležité pro ně je, že RB to ani jednou v závodě nekleklo. Jde snad o body. Kolik toho museli vyrobit je každýmu buřt.-
GRAHAM
14:10 03.02.2020 217.31.62.XXXPočkej, ale já nic o nepolehlivosti Hondy nepsal, jsou tam uvozovky. Vím že v závodech byly v pohodě.
Já jen konstatoval,dle infa co mám, že Honda měla problém se spolehlivostí do letní přestávky. Renault měl taky problém, se spolehlivostí a musel krátkodobě tlumit, přesto motor fungoval, ač byl zcela špatný a to je ta "nespolehlivost", bó ho nemohli využít na plný výkon a nemohli s ním odjet 7 potřebných závodů.-
-
airwar1939
16:02 03.02.2020 176.74.128.XXXJe celkem logické, že po každé úpravě co přinese zvýšení výkonu musíš řešit spolehlivost. I Mercedes který je těch cca. 6 let hybridní turboéry velmi spolehlivý, vydává ke každé aktualizaci motoru přesné instrukce, co motor v jakém výkonovém pásmu snese.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek