DISKUZE K ČLÁNKU Marko hovoří o své práci, jmenuje nejtalentovanějšího jezdce mimo Red Bull - jezdí za Ferrari

Oborný poradce Red Bullu Helmut Marko promluvil o talentovaných jezdcích. Kdo je ten nejlepší bez smlouvy s Red Bullem?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko hovoří o své práci, jmenuje nejtalentovanějšího jezdce mimo Red Bull - jezdí za Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 95, poslední 05.02.2020 10:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovalo 7 lidí) 03.02.2020 08:22
Kde to tam přesně vidíš? Já jeho vyjádření vždy… »
» Mr.B (Hlasovalo 6 lidí) 03.02.2020 11:13
Například ten klenot Verstappen prakticky… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 04.02.2020 17:56
To že byl Max v tabulce až za Riccim v roce 2016,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Mike17

                    Mike17

                    217.31.62.XXX
                    Tak mne napadla ještě jedna možnost. Jsou to údaje průměrných rychlostí donašečů kafe v porovnání s Williamsem. To by mohlo podle hodnot sedět.
                    Jen nechápu, proč si u Red Bullu nosí kafe Helmut osobně, nebo si nelokne někdo toho jejich "elixíru". 12

                    + 1 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Kdyby Red Bull dokázal vyrobit opravdu velmi našlapané auto na úrovni Ferrari nebo klidně i Mercedesu tak by ty souboje byly klenotem závodů F1. 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Na úrovni Ferrari asi celkem byli. 03

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Oprava - celkem byl. 12
        Legenda - Max celou sezónu, Gasly nikdy, Albon občas. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Souhlas. Ale asi dokázali vyrobit dost našlapané auto, aby dokázal Max porazit celkově obě Ferrari a v některých závodech i Mercedesy. Ikdyž se tu určitě zase objeví někdo, kdo bude tvrdit, že v Brazílii vyhrál jen díky tomu, že se kluci ve Ferrari k sobě moc tulili. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            To by bylo docela troufalé, ne? 12 12
            Chceš snad naznačit, že by tu někdo zkresloval fakta? 12 12 Jen doufám, že se nebudeš snažit předvídat něčí myšlenku a podat mu ji jako jeho vlastní, to by byl fakt vrchol! 12 12
            Ale teď trochu vážně. Tulení loni bylo dost v trendu. Tulič roku byl asi Kuvajt. Za to jeho něžné přitulení zezadu k Hulkovi, kdy z toho byl Hulk tak rozparáděný, až mu z toho spadlo všechno okřídlení dolů a celým tím přívalem lásky se roztočil jako puberťákovi hlava po první líbačce, na to minimálně Hulk asi nikdy nezapomene. 12 Nedalo se nevšimnout lehkého mazlení i mezi Maxem a Karlíkem. Pravda, Sebík se pak musel v Brazílii trochu žárlivě připomenout, až z toho Lewis musel trochu rozvrkat Albona.
            Romance v průběhu sezóny v podání Magnuma a kuřátka Grosjeana také ohřála nejedno srdce u obrazovek. Byla to sezóna plná lásky a doteků. Za mě byli vítězové všichni. Závodilo se z povinnosti, ale city byly na prvním místě. 12 12

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Juniorský program Red Bullu je opravdu velmi atraktivní a ten adrenalin jestli tam zůstanete je k nezaplacení. 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomas J.

    Tomas J.

    217.31.62.XXX
    Neviem preco pri Markovi vzdy najskor citam "Odporny poradce Red Bullu".. 12 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    217.31.62.XXX
    Využití komponentů: 2019

    Řidič LED TC MGU-H MGU-K ES CE
    Lewis Hamilton Mercedes AMG 3 3 3 2 2 2
    Valtteri Bottas Mercedes AMG 5 5 5 3 2 2
    Sebastian Vettel Ferrari 3 3 3 2 2 3
    Charles Leclerc Ferrari 4 3 3 2 2 2
    Alexander Albon Honda 5 5 5 4 3 3
    Max Verstappen Red Bull 5 4 4 3 3 3
    Daniel Ricciardo Renault 5 4 4 4 3 4
    Nico Hulkenberg Renault 6 4 4 3 2 3
    Romain Grosjean Haas 3 3 3 2 2 2
    Kevin Magnussen Haas 3 3 3 2 2 3
    Lando Norris McLaren 4 4 4 4 4 4
    Carlos Sainz McLaren 6 5 5 5 5 4
    Sergio Perez Racing Point 5 5 5 4 2 2
    Lance Stroll Racing Point 4 4 4 2 1 1
    Kimi Raikkonen Alfa romeo 4 3 3 2 2 3
    Antonio Giovinazzi Alfa romeo 4 4 4 2 2 4
    Pierre Gasly Toro Rosso 7 5 5 5 3 3
    Daniil Kvyat Toro Rosso 7 7 7 6 3 3
    George Russell Williams 3 3 3 2 3 3
    Robert Kubica Williams 4 4 4 2 2 2

    Za zmínku stojí také to, že na závod Mercedes instaloval do vozu svého finského řidiče dva čerstvé motory s vnitřním spalováním, aby provedly experimenty s komponenty motoru a řešeními zaměřenými na sezónu 2020.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Hodnotit fakta je kluci fakt cajk. 11

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        217.31.62.XXX
        Asi mi něco uniko. Fakta o počtu použitých dílů a diskuse o jezdcích RB. Nechceš k tomu něco dodat, aby člověk pochopil, co jsi chtěl říct? 03

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          217.31.62.XXX
          Tak jsem to našel, tak informuji jak to bylo, fakta. Vy to tady potřebujete,,,,,tyhle informace, protože to je pak někdy dílo ty mystifikace v diskuzích.

          Jen pro zajímavost, po letní přestávce, dodala Honda 3 různé spalováky. I ona do té doby řešila jistou "nespolehlivost".

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jestli se nepletu, tak ta tabulka tu pod některými články byla už víckrát. Nicméně neukazuje nic o spolehlivosti, ale o počtu použitých dílů.
            Spolehlivost ukazuje množství poruch, nikoliv množství použitých součástek.
            Je celkem jedno, kolik Honda dodala spalováků. Když pominu, že jejich počet u RB nepřevyšuje ani Renault, ani Mclaren, tak důležité pro ně je, že RB to ani jednou v závodě nekleklo. Jde snad o body. Kolik toho museli vyrobit je každýmu buřt. 03

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              217.31.62.XXX
              Počkej, ale já nic o nepolehlivosti Hondy nepsal, jsou tam uvozovky. Vím že v závodech byly v pohodě.
              Já jen konstatoval,dle infa co mám, že Honda měla problém se spolehlivostí do letní přestávky. Renault měl taky problém, se spolehlivostí a musel krátkodobě tlumit, přesto motor fungoval, ač byl zcela špatný a to je ta "nespolehlivost", bó ho nemohli využít na plný výkon a nemohli s ním odjet 7 potřebných závodů.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Tož jestli měli nějaký zásadnější problém se spolehlivostí, tak to zvládli dost dobře, když to RB v závodě nekleklo ani jednou a odnesly to jen testované kousky. 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.128.XXX
                Je celkem logické, že po každé úpravě co přinese zvýšení výkonu musíš řešit spolehlivost. I Mercedes který je těch cca. 6 let hybridní turboéry velmi spolehlivý, vydává ke každé aktualizaci motoru přesné instrukce, co motor v jakém výkonovém pásmu snese.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama