DISKUZE K ČLÁNKU Rivalita Vettela s Leclercem je pro Ferrari prospěšná, tvrdí Binotto

Soupeřivost Charlese Leclerca se Sebastianem Vettelem Ferrari dává určitou výhodu. To je názor šéfa týmu Mattii Binotta, byť kvůli tomu došlo v minulé sezóně k několika kontroverzním okamžikům, po nichž přišli také o slušnou porci mistrovských bodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rivalita Vettela s Leclercem je pro Ferrari prospěšná, tvrdí Binotto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 05.02.2020 16:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 31.01.2020 18:56
A na nic k tématu se zase nevzmůžeš? 17 »
» GRAHAM (Hlasovalo 7 lidí) 31.01.2020 10:34
Vždyť ten chlap tomu velí jeden rok, co chcete… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 31.01.2020 15:26
Napsal jsem jasně názor na dění ve Ferrari a jeho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Roman

    Roman

    217.31.62.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Rivalita je možná prospěšná k tomu, aby se piloti k sobě neustále porovnávali a předháněli kdo je lepším pilotem v týmu, ale rozhodně to má několik druhů rizik, protože taková rivalita může způsobit dost velké problémy i týmu co se týče finanční stránky např. když se dva kolegové srazí viz Brazílie 2019 nebo Španělsko 2016 tak tým příjde jednou ranou o dvě auta a to je dost peněz, i když mají financí dost.
    Jsem zvědavý, kdo bude mít ve Ferrari to černé křidélko 02. Měl by ho mít Leclerc, protože skončil v sezóně 2019 na lepší pozici než Vettel, ale kdo ví.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      217.31.62.XXX
      Co finance, to Ferrari zase tak netrápí, ale ty body. Leclerca to například loni nejspíše stálo 3 místo a tudíž poražení Maxe, to byla pro ně velká škoda. Jsem přesvědčen že Binotto na ty 2 nemá dostatečnou autoritu a to nebezpečí další kolize u nich vidím jako velmi velké. Vettel se dokázal srazit už jak s Leclercem, tak opakovaně s Kimim a skoro jak přes kopírák s Webberem. Leclercovi teď ještě po tom co Vettela porazil narostou křídla. V takové situaci z pohledu šéfa nemít starosti by byla sebevražda 12

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        194.79.55.XXX
        ono se asi jinak jezdí když od tebe nikdo nic neočekává a můžeš jen překvapit, a když už musíš jisté výsledky minimálně potvrdit

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    217.31.62.XXX
    Nedivím se, že válka mezi Sebem a Kájou přišla Binottovi vhod.
    Aspoň se tak veřejnost moc nezajímala o podvůdky Ferrari s nelegálním navýšováním výkonů motorů, které pravděpodobně začaly už v předsezónních testech kde tak vyjímečně zazářili.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    217.31.62.XXX
    Prospěch z toho má akorát tak Hamilton, který má ještě navíc vedle sebe naprosto neschopného Fina a v mnoha očích pak vypadá jako neporazitelná hvězda ...

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.246.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    Ještěže tady máme ty insidery, kteří ví přesně nejlíp co se v které stáji a v které hlavě děje, a divim se že nedělají šéfům týmů poradce aby ti šéfové byli alespoň trochu v obraze co se děje v jejich týmech.
    Na druhou stranu je tady aspoň legrace 18 01

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      46.135.47.XXX
      Nemáš zač, já se rád podělím o info, které je běžně dostupné a možná je to vidět i běhm zavodu, ale vlastně Vettel an iLeclerc si na to něstěžovali od léta dále 21

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        217.31.62.XXX
        Co blbneš, nějaký neuposlechnutí dohod či dokonce přímých příkazů které nakonec završilo najetím Vettela do Leclerca přece nemůže zapříčinit nějaké důvody ke starostem. Tomu z úst Binotta musí věřit každý, proč by kecal 12

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          217.31.62.XXX
          Máš pravdu, to bylo vlastně byly ukázky té pohody v týmu 11

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr Hloušek

            Petr Hloušek

            217.31.62.XXX
            Chlapci, jestli ono to ne bude tak, že s tím co se občas při závodech stane máte větší problém vy než ti kterých se to nejvíc týká.
            To jsou profesionálové, ti se nebudou ještě půl roku po nehodě dohadovat kdo za to může, oni se musí dívat dopředu a všichni moc dobře vědí, že když nebudou spolupracovat, razantně tím snižují šance na výhry.
            Jo a ty zdroje článků o napětí - ty také musí z něčeho žít, a čtenáři spíš kliknou na zprávu o válce uvnitř týmu než o pohodě a spolupráci všech zúčastněných. 03

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lewis Hamilton během předsezonních testů v Barceloně

Mercedes bude před prvním závodem testovat v Silverstone, sveze se Bottas i Hamilton

Difuzor Ferrari

Omezení pravidel nekončí, na řadě jsou výfuky. Co se změní?

Carlos Sainz během předsezónních testů v Barceloně

Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

Toto Wolff se raduje z vítězství obou Mercedesů v kvalifikaci v Maďarsku

Wolff vysvětluje, proč Mercedes nepodpořil návrh experimentálního závodního víkendu

Lando Norris s vozem Formule 3 v Zandvoortu

Norris se konečně dočká jízdy s monopostem - na dráze otestuje vůz F3

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama