DISKUZE K ČLÁNKU Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá
Závodili spolu u McLarenu a ačkoliv už nás od této doby děli třináct let, stále se to zdá být jako včera. Lewis Hamilton a Fernando Alonso jsou nezpochybnitelnými velikány Formule 1. Osmatřicetiletý Španěl nyní svého bývalého týmového souputníka hodnotí
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Nameless_Wonder
09:00 29.01.2020 188.123.98.XXX
Mame inú predstavu a podla mňa aj Alonso myslel niečo iné keď hovoril o pilotovi pod tlakom. Nie ze sa v určitej fáze závodu dostane do nepríjemnej situácie, ale keď bude nútený podávať tie výkony závod co závod. A spochybňovať neustále počas závodu víťaznú (!) stratégiu tímu to je podľa teba perfekcionizmus? Hamiltom si o sebe myslí že je taký dobrý ako Messi, že zvládne robiť generálneho manažéra tímu kouča aj kapitána naraz(v Argentíne teda) ale ide im to zhruba rovnako.
jon
08:24 29.01.2020 90.176.154.XXX
S tím využitím slabin v případě Nica bych trochu nesouhlasil. Rok 2016 sice ve finále byl o jedné zásadní poruše (Singáč), ale je fér dodat, že Nico ztratil vítr plachet po vzájemné kolizi v Barceloně, kterou si za svoji přehnanou tvrdost v tom souboji slízl od týmu především on.
Jestli má Lewis nějakou slabinu, tak je to úvod sezóny. Závod v Austrálii je pro něj často s podivnou příchutí smůly nebo své laxnosti a dostávání se do vítězného rytmu. Pokud se tam jeho soupeř nakopne k nadstandardní výkonnosti, Lewis pak ve snaze dotáhnout náskok co nejdříve začne mírně chybovat. Nemyslím tím roztáčení se na trati nebo narážení do všech kolem. Ale jde například do agresivního nastavení pro kvaldu, které ovšem předpokládá jízdu na čistém vzduchu i v závodě. A když se pak někde propadne, má problém. Moc tomu nepomáhá ani fakt, že vozy Mercedesu už hezkých pár let nejsou ty nejlepší na delší jízdu na zadním křídle někoho, kdo je jen o pár desetinek pomalejší.
Jestli má Lewis nějakou slabinu, tak je to úvod sezóny. Závod v Austrálii je pro něj často s podivnou příchutí smůly nebo své laxnosti a dostávání se do vítězného rytmu. Pokud se tam jeho soupeř nakopne k nadstandardní výkonnosti, Lewis pak ve snaze dotáhnout náskok co nejdříve začne mírně chybovat. Nemyslím tím roztáčení se na trati nebo narážení do všech kolem. Ale jde například do agresivního nastavení pro kvaldu, které ovšem předpokládá jízdu na čistém vzduchu i v závodě. A když se pak někde propadne, má problém. Moc tomu nepomáhá ani fakt, že vozy Mercedesu už hezkých pár let nejsou ty nejlepší na delší jízdu na zadním křídle někoho, kdo je jen o pár desetinek pomalejší.
jon
08:14 29.01.2020 90.176.154.XXX
Ony ty stížnosti nemusí mít vždy charakter pofňukává. Nemyslím pouze u Lewise, ale celkově u všech pilotů. Při omezeném testování se musí porovnávat veškerá data, kdy je vůz na trati a někdy to holt nešlape tak, jak se očekávalo.
V případě Mercedesu je to navíc umocněné tím, že představenstvo Daimleru si za ta léta jednoho úspěchu za druhým už zvyklo na to stále vyhrávat a odpovědnost za úspěch leží i na pilotech. Mercedes není Ferrari, takže pokud by se na několik let propadli někam, kde by to nebylo důstojné, tak prostě odejdou jako to udělala po sezóně 2008 Honda.
V případě Mercedesu je to navíc umocněné tím, že představenstvo Daimleru si za ta léta jednoho úspěchu za druhým už zvyklo na to stále vyhrávat a odpovědnost za úspěch leží i na pilotech. Mercedes není Ferrari, takže pokud by se na několik let propadli někam, kde by to nebylo důstojné, tak prostě odejdou jako to udělala po sezóně 2008 Honda.
Nameless_Wonder
07:37 29.01.2020 217.31.62.XXX
Ja teda dúfam, že z Ferda sa nejde stať ďalší Jacques, nedajbože s vyhliadkou na Dr. M. Mal by sa sústrediť na svoju prácu teraz som si istý ze jej ma neúrekom. Komentovať schopnosti pilotov... Mohol by to prenechať iným.
Každopádne ma podla mňa pravdu, videli sme ako to dokázal využiť Rosberg a posledne roky to vidíme každý jeden závod keď nie je na prvom mieste s bezpečným odstupom.
Kňučí, frfle, spochybňuje taktiku tímu (co je choré samo o sebe) sťažuje sa na auto
Každopádne ma podla mňa pravdu, videli sme ako to dokázal využiť Rosberg a posledne roky to vidíme každý jeden závod keď nie je na prvom mieste s bezpečným odstupom.
Kňučí, frfle, spochybňuje taktiku tímu (co je choré samo o sebe) sťažuje sa na auto
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek