DISKUZE K ČLÁNKU Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká
Gerhard Berger ještě hůl nad Sebastianem Vettelem neláme. Zkušený německý pilot by se měl podle Rakušana spolehnout zejména na svoje bohaté zkušenosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
09:44 27.01.2020 217.31.62.XXX
Už je to 0:3.
Já vím, že sejde z očí sejde z mysli, ale s takovým přístupem bychom potom mohli ignorovat kteréhokoli jezdce, který s Ferrari něco dokázal.
A Kimi by asi měl o tom titulu více mluvit a všem připomínat, jak Ferrari v roce 2007 pozvedl do jiné ligy. To, jakým způsobem pozvedl pomaloučké Ferrari a porazil dominující McLaren, o tom by se mělo dodnes všude psát a Kimiho agent by to měl neustále připomínat.
Nejsem vědec, ale tak nějak cítím, že když někdo vyhraje titul s pomalejším vozem, tak se dá mluvit o pozdvižení vozu na jinou úroveň, ne? I proto, že o rok později s vyrovnanějším rozložením sil mezi Ferrari a McLarenem ve stejné disciplíně selhala dvojka Massa. Ale co tomu klukovi zazlívat. On tam po něm selhal od té doby každý.
Však si udělejme takové menší opáčko historie:
1996 - Příchod Mišáka (3. v PJ)
1997 - diskvalifikace za kontroverzní manévr (jinak by byl 2. v PJ)
1998 - boj o titul do posledního závodu, ve kterém si to Mika kontroloval, takže i bez defektu pneumatiky by to nejspíše nedopadlo
1999 - selhání předních brzd v Británii, zlomená noha ... titulová forma tam ten rok byla ... Irvine byl proti Mišákovi výrazně pomalejší a i tak byl v boji o titul
2000-2004 - asi zbytečné něco psát - 5 titulů v řadě, rekordní zápis, pozdvižení stáje a značky Ferrari na jinou úroveň
2005 - slabá forma Bridgestone, Ferrari výrazně zaostávalo za Renaultem a McLarenem (i tak 3. místo v PJ)
2006 - boj o titul do předposledního závodu a loučení s Mišákem a jednou veleúspěšnou érou
2007 - příchod Kimiho - titul na úkor dominujícího McLarenu
2008 - Kimi neobhájil, Massa bojoval o titul do poslední zatáčky posledního závodu
2009 - bída s nouzí, jako všichni ostatní, kdo neměli od začátku dvojitý difuzor, odejití Kimiho rok před koncem smlouvy. Ferrari začalo zastávat myšlenku, že Mišák fungoval stabilně. Asi proto, že měl Briatoreho školu a 2 tituly. Vsadili tedy na osvědčený vzorec.
2010 - zjištění, že titul v první sezóně u Ferrari umí vozit jen velikáni jako maestro Fangio, Jody Scheckter nebo právě Kimi. Nicméně Alonso v té sezóně byl rychlejší než Massa. Jestli tomu někdo nerozuměl, tak se může obrátit na Smedleyho - ten v tom měl jasno.
2011 - i přes vyrovnanou formu Ferrari s McLarenem až 4. místo
2012 - návrat do formy, přesto opět až druzí ... vzhledem k povaze Italů (lepší mrtvý než druhý) to byla jen další sůl do otevřených ran
2013 - když miluješ býti vždy až tím druhým, není co řešit
2014 - přechodná sezóna, srovnatelná s rokem 2005, kdy se Ferrari trápilo a dobré výsledky spíše utrpělo. 6 místo v PJ, vyrovnání nejhoršího výsledku Ferrari v PJ z roku 2009. Když pominu rok 1997, tak naposledy měli tak špatnou výkonnost v roce 1993, kdy se takto vyznamenal lopata Alesi. V tomto roce též došlo odmítnutí nové smlouvy ze strany Alonsa a Ferrari reagovalo nasazením pilota, který měl ještě více jezdeckých titulů a nebyl z Briatoreho školy.
2015 - 3. místo v PJ za dominujícím Mercedesem po vzestupu formy Ferrari
2016 - 4. místo v PJ, pokračování skepse Ferrari
2017 - 2. místo v PJ, kdy nestačili na dominantní Mercedes v rukou Lewise stejně jako v letech 2010-2013 nestačili na dominující RB v rukou nyní již jejich pilota
2018 - 2. místo v PJ po dominantní sezóně Lewise a občas zbytečných chybách Vettela
2019 - 4. místo v PJ, kdy Vettela předčil nováček LeClerc
Já tedy nevím, ale pokud mám být objektivní, tak Ferrari na jinou úroveň pozvedl pouze Mišák (který byl nedílnou součástí té mašinerie na tituly v letech 2000-2004) a Kimi v roce 2007. Ostatní po zásluze druzí a horší.
Já vím, že sejde z očí sejde z mysli, ale s takovým přístupem bychom potom mohli ignorovat kteréhokoli jezdce, který s Ferrari něco dokázal.
A Kimi by asi měl o tom titulu více mluvit a všem připomínat, jak Ferrari v roce 2007 pozvedl do jiné ligy. To, jakým způsobem pozvedl pomaloučké Ferrari a porazil dominující McLaren, o tom by se mělo dodnes všude psát a Kimiho agent by to měl neustále připomínat.
Nejsem vědec, ale tak nějak cítím, že když někdo vyhraje titul s pomalejším vozem, tak se dá mluvit o pozdvižení vozu na jinou úroveň, ne? I proto, že o rok později s vyrovnanějším rozložením sil mezi Ferrari a McLarenem ve stejné disciplíně selhala dvojka Massa. Ale co tomu klukovi zazlívat. On tam po něm selhal od té doby každý.
Však si udělejme takové menší opáčko historie:
1996 - Příchod Mišáka (3. v PJ)
1997 - diskvalifikace za kontroverzní manévr (jinak by byl 2. v PJ)
1998 - boj o titul do posledního závodu, ve kterém si to Mika kontroloval, takže i bez defektu pneumatiky by to nejspíše nedopadlo
1999 - selhání předních brzd v Británii, zlomená noha ... titulová forma tam ten rok byla ... Irvine byl proti Mišákovi výrazně pomalejší a i tak byl v boji o titul
2000-2004 - asi zbytečné něco psát - 5 titulů v řadě, rekordní zápis, pozdvižení stáje a značky Ferrari na jinou úroveň
2005 - slabá forma Bridgestone, Ferrari výrazně zaostávalo za Renaultem a McLarenem (i tak 3. místo v PJ)
2006 - boj o titul do předposledního závodu a loučení s Mišákem a jednou veleúspěšnou érou
2007 - příchod Kimiho - titul na úkor dominujícího McLarenu
2008 - Kimi neobhájil, Massa bojoval o titul do poslední zatáčky posledního závodu
2009 - bída s nouzí, jako všichni ostatní, kdo neměli od začátku dvojitý difuzor, odejití Kimiho rok před koncem smlouvy. Ferrari začalo zastávat myšlenku, že Mišák fungoval stabilně. Asi proto, že měl Briatoreho školu a 2 tituly. Vsadili tedy na osvědčený vzorec.
2010 - zjištění, že titul v první sezóně u Ferrari umí vozit jen velikáni jako maestro Fangio, Jody Scheckter nebo právě Kimi. Nicméně Alonso v té sezóně byl rychlejší než Massa. Jestli tomu někdo nerozuměl, tak se může obrátit na Smedleyho - ten v tom měl jasno.
2011 - i přes vyrovnanou formu Ferrari s McLarenem až 4. místo
2012 - návrat do formy, přesto opět až druzí ... vzhledem k povaze Italů (lepší mrtvý než druhý) to byla jen další sůl do otevřených ran
2013 - když miluješ býti vždy až tím druhým, není co řešit
2014 - přechodná sezóna, srovnatelná s rokem 2005, kdy se Ferrari trápilo a dobré výsledky spíše utrpělo. 6 místo v PJ, vyrovnání nejhoršího výsledku Ferrari v PJ z roku 2009. Když pominu rok 1997, tak naposledy měli tak špatnou výkonnost v roce 1993, kdy se takto vyznamenal lopata Alesi. V tomto roce též došlo odmítnutí nové smlouvy ze strany Alonsa a Ferrari reagovalo nasazením pilota, který měl ještě více jezdeckých titulů a nebyl z Briatoreho školy.
2015 - 3. místo v PJ za dominujícím Mercedesem po vzestupu formy Ferrari
2016 - 4. místo v PJ, pokračování skepse Ferrari
2017 - 2. místo v PJ, kdy nestačili na dominantní Mercedes v rukou Lewise stejně jako v letech 2010-2013 nestačili na dominující RB v rukou nyní již jejich pilota
2018 - 2. místo v PJ po dominantní sezóně Lewise a občas zbytečných chybách Vettela
2019 - 4. místo v PJ, kdy Vettela předčil nováček LeClerc
Já tedy nevím, ale pokud mám být objektivní, tak Ferrari na jinou úroveň pozvedl pouze Mišák (který byl nedílnou součástí té mašinerie na tituly v letech 2000-2004) a Kimi v roce 2007. Ostatní po zásluze druzí a horší.
Fanda.LH
01:33 26.01.2020 83.240.60.XXX
Já si nemyslím, že se přepočítali... Kdyby chtěli klid, tak si tam Kimiho nechají, ale po několika Vettelovejch selháních ho chtěli prověřit... Jen tedy rozhodlo o tom jedno vedení a poprat se s tím muselo druhé... Podceňovat Charlese mohl jen blázen, ten kluk vyhrál kam přišel a v Alfě byl taky někde jinde...
Mike17
10:41 25.01.2020 217.31.62.XXXHele máš +- 0:2. To je důkaz, že nemáš pravdu. A nějaké oficiální tabulky nikoho nezajímají.
Ale jsem lepší, mám 0:5 jen za tvrzení, že RB byl v některých závodech nejlepší, že mělo STR nejlepší sezonu od roku 2008, nebo že úsměv Marka nezlepšuje vlastnosti vozu. Prostě samý lži tu produkuju.
jon
21:45 24.01.2020 217.31.62.XXX
I kdyby nadobro něco takového tvrdil, trochu tě poučím z logiky a Českého jazyka.
Slova nejrychlejší a nejlepší nejsou synonymy. To jen pro začátek. A ve světě F1 to platí především. Kdyby tomu tak bylo, tak by např. léta 2002, 2003, 2005 a 2012 měla dost možná jiné šampióny.
Slova nejrychlejší a nejlepší nejsou synonymy. To jen pro začátek. A ve světě F1 to platí především. Kdyby tomu tak bylo, tak by např. léta 2002, 2003, 2005 a 2012 měla dost možná jiné šampióny.
jon
21:40 24.01.2020 90.176.154.XXX
V čem měl pravdu o Ferrari?
Výšplech, že jiný pilot než Alonso nedovedl zvednout Ferrari na jinou úroveň překonává i Markovi největší hovadiny. V roce 2007 bylo Ferrari výrazně za McLarenem a všichni víme, že Kimi nebyl ten, který na konci sezóny plakal.
V letech 1996-2006 tam jezdil jeden pilot, jehož titulová úspěšnost byla 50%. Že by ani on toho nebyl schopen?
Alonso ve Ferrari (ne)dokázal to samé, co Vettel. Ani jeden z nich není ten, který by Ferrari někam dostal. Nebo jestli pro pana Briatoreho je jiná úroveň věčně druhý nebo horší, tak i dává smysl, proč to v jeho případě nikdy nedopadlo.
Výšplech, že jiný pilot než Alonso nedovedl zvednout Ferrari na jinou úroveň překonává i Markovi největší hovadiny. V roce 2007 bylo Ferrari výrazně za McLarenem a všichni víme, že Kimi nebyl ten, který na konci sezóny plakal.
V letech 1996-2006 tam jezdil jeden pilot, jehož titulová úspěšnost byla 50%. Že by ani on toho nebyl schopen?
Alonso ve Ferrari (ne)dokázal to samé, co Vettel. Ani jeden z nich není ten, který by Ferrari někam dostal. Nebo jestli pro pana Briatoreho je jiná úroveň věčně druhý nebo horší, tak i dává smysl, proč to v jeho případě nikdy nedopadlo.
Mike17
15:43 24.01.2020 185.149.130.XXX
Dominanci vyjadřuje odstup od soupeřů. Jaký byl, jsem ti napsal. V roce 2011 byl zhruba trojnásobný. I ty vaše "důležité" kvalifikace vyhráli 18x z 19-ti. O tom se jim v roce 2010 mohlo jen zdát. žádné Turecko ti to nezachrání.
Prostě sis Neweyho výrok zase vymyslel. Nic víc.
Prostě sis Neweyho výrok zase vymyslel. Nic víc.
Mike17
15:01 24.01.2020 185.149.130.XXX
Jakože ty body uvání FIA špatně? Hmmm, zajímavá myšlenka, jen abys nepřipustil, že jsi mimo.
Ony ty slova Neweyho budou nakonec úplně o něčem jiném, než se nám tu snažíš vnutit. Aspoň taková je zkušenost s tím, jak si vysvětluješ mé názory.
Ony ty slova Neweyho budou nakonec úplně o něčem jiném, než se nám tu snažíš vnutit. Aspoň taková je zkušenost s tím, jak si vysvětluješ mé názory.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek