DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

Během zimní přestávky se řeší otázka přestupů jezdců mezi špičkovými týmy a jednání Lewise Hamiltona s Ferrari. Podle jeho bývalého šéfa Stefana Domenicaliho však britský šampion do Maranella nepřijde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 58, poslední 24.01.2020 17:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 20.01.2020 23:06
Máš tohle vážně zapotřebí? »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 20.01.2020 09:10
Můžu jen doufat že technika Leclercovi nebo… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 20.01.2020 11:40
V módu Honda a RB, už chápeš? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    217.31.62.XXX
    Už existuje analýza kolik budou platit jednotlivé automobilky v Evropě za překročení limitů CO2 v roce 2021. Co se týče účastníků F1, tak nejvíc by to postihlo Renault, který zacáluje EU 1,06 miliardy euro. Daimler (Mercedes) potom 997 milionů euro a Honda 322 milionů euro. No nejsou to drobné a manažeři budou jistě přemýšlet kde jinde ušetřit…

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.243.XXX
      Podotknu, že u všech tří zmíněných se rapidně urychlej vývoje elektra + hybridů do svých produktů, nebude to tak horké a navíc co si budeme, tohle nepomůže nikomu

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.154.XXX
        Jak uvádí analýza, všichni tři výrobci dost zaspali, třeba Mercedesu poslední tři roky po sobě díky množství SUV emise rostou. Takže ano, teď musí šturmovat a hybridovat a elektrifikovat ostopéro. Premiantem je Toyota, díky včasné sázce na hybridy nebude platit skoro nic.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.152.XXX
    S tím že je nové ferrari naprd už přišel i AMuS. No nevadí, získat titul se špatným autem je výzva 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Zatím jen předčasné povídačky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        46.135.70.XXX
        Lepší zajistit to teď než v Austrálii

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          217.31.62.XXX
          Ono každé zaváhání teď bude o to horší v tom že čas v aerodynamickém tunelu se musí podělit o auta pro novou éru, takže jedno souvisí s druhým a troufnu si říci že na chyby u letošních aut již není prostor. Poslední neomezené prachy který určitě chtějí nacpat do nové éry potřebují každou dostupnou minutu v aerodynamickém tunelu, pokud zpočátku letošní auto v porovnání s konkurencí zklame tak ho odepíšou (i když by to třeba nepřiznali).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Miroslav D.

    Miroslav D.

    217.31.62.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Alonso už není ambasadorem McLarenu.
    A taková láska to byla.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama