DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty
Během zimní přestávky se řeší otázka přestupů jezdců mezi špičkovými týmy a jednání Lewise Hamiltona s Ferrari. Podle jeho bývalého šéfa Stefana Domenicaliho však britský šampion do Maranella nepřijde.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Miroslav D.
17:17 24.01.2020 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
17:07 24.01.2020 194.228.59.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
Mansell_fan
11:50 23.01.2020 37.188.154.XXX
Jak uvádí analýza, všichni tři výrobci dost zaspali, třeba Mercedesu poslední tři roky po sobě díky množství SUV emise rostou. Takže ano, teď musí šturmovat a hybridovat a elektrifikovat ostopéro. Premiantem je Toyota, díky včasné sázce na hybridy nebude platit skoro nic.
Miroslav D.
15:05 22.01.2020 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mansell_fan
14:03 22.01.2020 217.31.62.XXX
Už existuje analýza kolik budou platit jednotlivé automobilky v Evropě za překročení limitů CO2 v roce 2021. Co se týče účastníků F1, tak nejvíc by to postihlo Renault, který zacáluje EU 1,06 miliardy euro. Daimler (Mercedes) potom 997 milionů euro a Honda 322 milionů euro. No nejsou to drobné a manažeři budou jistě přemýšlet kde jinde ušetřit…
Mansell_fan
13:40 22.01.2020 37.188.159.XXX
Pokud Ferrari opravdu postavilo další šrotku, jedno pozitivum to mít bude. Vykopnou Binotta
Situs
13:27 22.01.2020 217.31.62.XXX
Ono každé zaváhání teď bude o to horší v tom že čas v aerodynamickém tunelu se musí podělit o auta pro novou éru, takže jedno souvisí s druhým a troufnu si říci že na chyby u letošních aut již není prostor. Poslední neomezené prachy který určitě chtějí nacpat do nové éry potřebují každou dostupnou minutu v aerodynamickém tunelu, pokud zpočátku letošní auto v porovnání s konkurencí zklame tak ho odepíšou (i když by to třeba nepřiznali).
Mansell_fan
11:16 22.01.2020 37.188.152.XXX
S tím že je nové ferrari naprd už přišel i AMuS. No nevadí, získat titul se špatným autem je výzva
Miroslav D.
22:40 21.01.2020 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
15:25 21.01.2020 88.102.38.XXX
Popravdě řečeno, post ambasadora McLarenu při jízdě za Toyotu ve WEC se ještě dal pochopit, ale post ambasadora McLarenu který by jel proti nim Indy500 s Andrettim by už šlo asi hůře. No má volné ruce. Taky mě napadlo že přerušit vazby na McLaren byl požadavek Hondy aby nějaké domlouváním s Andrettim vůbec mohlo začít, nebo to prostě klasicky skončilo po roce ambasadorství jako s Jensonem.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek