DISKUZE K ČLÁNKU Podpis Red Bullu s Maxem? "Byli jsme pod tlakem," říká Marko

Max Verstappen a Red Bull dnes oznámili prodloužení vzájemného kontraktu. Helmut Marko popisuje, co k tomuto kroku rakouskou stáj vedlo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Podpis Red Bullu s Maxem? "Byli jsme pod tlakem," říká Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 08.01.2020 23:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 08.01.2020 15:15
Jak do Ferrari si naštěstí zavřel dveře sám?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    To je fakt, kdyby jim Max utekl k Merglu, mohli by to rovnou zabalit. A já jsem za to rád, nedovedu si moc dobře představit fandit Maxovi a současně Mercedesu, a do Ferrari si Max zavřel dveře naštěstí sám

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Jak do Ferrari si naštěstí zavřel dveře sám? Ještě teď je mi smutno 17

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        178.255.168.XXX
        A s kym by Ferrko bojovalo, az Mergl odejde? Ferrko s Maxem a Leclercem by nemelo konkurenci, to by byla opet nejaky rok hodne nudna F1 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Max si určitě vydělá spoustu peněz, ale myslím že to od něho nebylo moc prozíravé. Nechat si do Mercedesu dveře otevřené by podle mě měli všichni jezdci a Max se svým postavením v RedBullu neměl čeho bát. Možná ho to mrzet nebude, ale taky možná jo, nikdy nevíte a Mercedes ukazuje že tam jsou velmi silné důvody s nima nadále počítat. Je to překvapení takhle se dlouhodobě zavázat, u Leclerca mám větší pochopení protože přeci jen Ferrari je Ferrari a má za sebou zatím jen druhou sezonu, u RedBullu s Maxem mi to z jeho strany přijde jako že ho to taky může hodně mrzet.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Jenže v Mercedesu bude ještě x let Lewis, takže je tam plno. Jako mohl počkat, protože RB nikoho lepšího místo něj nemá, ale reálně ho to mrzet až tak nemusí. Za ty prachy..... 19

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Taky bych řekl že Ham tam zůstane, ale nikdy nevíš. Hama může posednout vidina Ferrari nebo být 100% uhlíkově neutrální hned teď a podobné případy 12 Může se mu to podle mě vymstít a mohl s takovým úvazkem prostě počkat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Nameless_Wonder

    Nameless_Wonder

    188.123.100.XXX
    Aj keď je max podľa môjho názoru preceňovany, museli si ho poistiť z jednoduchého dôvodu : aby neboli odkázaní na dvojicu albon +kvyat/gasly/ noname

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama