DISKUZE K ČLÁNKU Nechat vyhrát Vettela v Singapuru na úkor Leclerca bylo klíčové, tvrdí šéf Ferrari
Šéf Ferrari Mattia Binotto ani při zpětném pohledu nelituje týmové režie, kterou uplatnili během Velké ceny Singapuru, kde Sebastianovi Vettelovi poskytli lepší strategii a nechali jej vyhrát na úkor Charlese Leclerca.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nechat vyhrát Vettela v Singapuru na úkor Leclerca bylo klíčové, tvrdí šéf Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
14:15 28.12.2019 185.149.130.XXX
Sorry, ale nemám za polehčující okolnost to, že to neřekneš hned po souboji ve vysílačce, ale v klídku po závodě a s rozmyslem na tiskovce. Osobně bych to bral spíš naopak. Při fotbalovém zápase jsem taky vypustil spoustu slov, která bych v klidu potom neřekl. V zápalu boje se řekne spousta blbostí, které se pak berou zpět.
A komisař nebo Whitting? Jeden se smí označit za hloupého a druhý ne? To je jako bys mohl urážet pomezního, ale ne hlavního rozhodčího. Prostě nikdo nedostal za urážky žádný trest, týkající se klasifikace. Nevidím proto důvod, proč by ho měl dostat jen Vettel.
Ale jsem moc rád, že jsi sám napsal, že nejsou s Maxem jediní a už ti nemusím hledat stovky hodin příklady dalších.
A komisař nebo Whitting? Jeden se smí označit za hloupého a druhý ne? To je jako bys mohl urážet pomezního, ale ne hlavního rozhodčího. Prostě nikdo nedostal za urážky žádný trest, týkající se klasifikace. Nevidím proto důvod, proč by ho měl dostat jen Vettel.
Ale jsem moc rád, že jsi sám napsal, že nejsou s Maxem jediní a už ti nemusím hledat stovky hodin příklady dalších.
Alnety
14:02 28.12.2019 81.162.199.XXX
Jsem hodně zvědavý na to jak bude probíhat kolotoč přestupů po sezóně 2020, Vettelovi končí smlouva a to znamená, že bude mít volné ruce k tomu odejít z Ferrari, ale kam, maximálně, že by Verstappen odešel z Red Bullu.
Sice Verstappen s Leclercem v jednom týmu je velmi nepravděpodobná situace, ale ve formuli 1 je možné téměř všechno.
Taky očekávám možný návrat Hulka.
A jistě i mladý Schumacher by mohl jít do F1, ale musel by podat mnohem lepší výkon ve formuli 2.
Sice Verstappen s Leclercem v jednom týmu je velmi nepravděpodobná situace, ale ve formuli 1 je možné téměř všechno.
Taky očekávám možný návrat Hulka.
A jistě i mladý Schumacher by mohl jít do F1, ale musel by podat mnohem lepší výkon ve formuli 2.
odin
13:58 28.12.2019 77.240.103.XXX
Miku, bohužel ti chybí schopnost srovnávat srovnatelné. (Cením si ale snahy něco najít).
Verstappen se neztotožňoval s rozhodnutím po závodě v rozborech situací. Nevyfuckoval do vysílačky ředitele závodu.
Podobných komentářů najdu i u Vettela na leckoho také dost. Slovo stupid Seb používá běžně. A též bez trestu. JIstě nejsou sami s Maxem, kdo někdy nesouhlasil po závodě s rozhodnutím komisařů. Já o takovýchto "maličkostech" nemluvím.
Mně na tvé obhajobě Vettela, případně Schumachera vadí, že vyhledáváš k ospravedlnění těchto jedinců prohřešky jiných pilotů a nejsi ochoten uznat fakt, že abys ospravedlnil jedince a množství jeho průšvihů, musíš projít mnohaletou historií F1 a srovnávat s několika desítkami jiných pilotů. Jinými slovy. Jedinci jako Vettel, či Schumacher mají za svoji kariéru tolik kontroverzí a průšvihů, že k jejich ospravedlnění potřebuješ desítky pilotů, kteří se v jednotlivostech dopustili něčeho podobného. Situs ti to tu napsal jasně. Je toho přespříliš, co Vettelovi prochází. A věř, že kdyby se jednalo o dva až tři prohřešky, tak já nikdy Vettela z protekce podezírat nebudu.
Verstappen se neztotožňoval s rozhodnutím po závodě v rozborech situací. Nevyfuckoval do vysílačky ředitele závodu.
Podobných komentářů najdu i u Vettela na leckoho také dost. Slovo stupid Seb používá běžně. A též bez trestu. JIstě nejsou sami s Maxem, kdo někdy nesouhlasil po závodě s rozhodnutím komisařů. Já o takovýchto "maličkostech" nemluvím.
Mně na tvé obhajobě Vettela, případně Schumachera vadí, že vyhledáváš k ospravedlnění těchto jedinců prohřešky jiných pilotů a nejsi ochoten uznat fakt, že abys ospravedlnil jedince a množství jeho průšvihů, musíš projít mnohaletou historií F1 a srovnávat s několika desítkami jiných pilotů. Jinými slovy. Jedinci jako Vettel, či Schumacher mají za svoji kariéru tolik kontroverzí a průšvihů, že k jejich ospravedlnění potřebuješ desítky pilotů, kteří se v jednotlivostech dopustili něčeho podobného. Situs ti to tu napsal jasně. Je toho přespříliš, co Vettelovi prochází. A věř, že kdyby se jednalo o dva až tři prohřešky, tak já nikdy Vettela z protekce podezírat nebudu.
Mike17
13:44 28.12.2019 185.149.130.XXX
Trochu vzdělání:
Kryštof Kolumbus (italsky Cristoforo Colombo, latinsky Christophorus Columbus, španělsky Cristóbal Colón, portugalsky Cristóvão Colombo, asi 31. října 1451?, Janov – 20. května 1506, Valladolid) byl janovský mořeplavec a kolonizátor narozený v Janovské republice v dnešní severozápadní Itálii.[1] Ve službách Katolických králů Španělska uskutečnil čtyři plavby přes Atlantský oceán, které v Evropě probudily zájem o nový kontinent, později nazvaný Amerika. Tyto výpravy a Kolumbovy snahy o založení trvalých sídel na Hispaniole zahájily španělskou kolonizaci, která vyústila v soutěž evropských mocností o kolonizaci Jižní i Severní Ameriky.
Kryštof Kolumbus (italsky Cristoforo Colombo, latinsky Christophorus Columbus, španělsky Cristóbal Colón, portugalsky Cristóvão Colombo, asi 31. října 1451?, Janov – 20. května 1506, Valladolid) byl janovský mořeplavec a kolonizátor narozený v Janovské republice v dnešní severozápadní Itálii.[1] Ve službách Katolických králů Španělska uskutečnil čtyři plavby přes Atlantský oceán, které v Evropě probudily zájem o nový kontinent, později nazvaný Amerika. Tyto výpravy a Kolumbovy snahy o založení trvalých sídel na Hispaniole zahájily španělskou kolonizaci, která vyústila v soutěž evropských mocností o kolonizaci Jižní i Severní Ameriky.
Mike17
13:42 28.12.2019 185.149.130.XXX
Něco k tématu by nebylo? Třeba mapa, kde je Kolumbie v Asii, nebo Evropě, nebo Americký kontinent bez Kolumbie?
Nebo zdůvodnění, proč mělo STR nejlepší sezonu v roce 2017? A ne v letech 2019, 2016, 2015 nebo 2008?
Nebo aspoň to jedno jediné kolo v Barceloně 2012, kdy byl Vettel rychlejší než Alonso?
Rád bych věděl, kde jsem si tu realitu předělal.
Nebo zdůvodnění, proč mělo STR nejlepší sezonu v roce 2017? A ne v letech 2019, 2016, 2015 nebo 2008?
Nebo aspoň to jedno jediné kolo v Barceloně 2012, kdy byl Vettel rychlejší než Alonso?
Rád bych věděl, kde jsem si tu realitu předělal.
Mike17
13:35 28.12.2019 185.149.130.XXX
Sorry, ale trávit tu desítky hodin (ne-li stovky) pouštěním závodů, fakt nehodlám. Neudělal bys to ani ty.
Dám ti jen jednu rychle najitou nadávku na komisaře a není od Vettela, ale Verstappena.
"Takže nechápu, proč ta penalizace. Trochu stupidní," hodnotí pilot Red Bullu.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Jestli trváš na tom, že nikdy žádný pilot si do radia nestěžoval na rozhodnutí komisařů, pak není moc o čem se bavit. Počkám si, až se to stane znovu a ono se to stane, jako se to už mnohokrát stalo.
Narážka na Němce se týkala i na tvou averzi k Schumimu či Rosbergovi. Nemusí platit na celý národ. Chápu, že nechceš přivírat oči k těm co se ti nelíbí. Jen pro ně vyžaduješ tresty, které se nikdy v F1 pro nikoho neudělily. Schumi nebyl jediný, kdo úmyslně boural, nebyl jediný kdo znemožnil dokončit jiným kvalifikaci, Rosberg nebyl jediný, kdo vyjel mimo trať ve chvíli, kdy jel jiný rychlé kolo a Vettel není jediný, kdo kritizoval členy FIA. Proč zrovna oni mají dostat netradičně přísné tresty vysvatlit neumíš. Max tvrdíš, že jiní je udělali jinak. Trochu slabý.
Dám ti jen jednu rychle najitou nadávku na komisaře a není od Vettela, ale Verstappena.
"Takže nechápu, proč ta penalizace. Trochu stupidní," hodnotí pilot Red Bullu.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Jestli trváš na tom, že nikdy žádný pilot si do radia nestěžoval na rozhodnutí komisařů, pak není moc o čem se bavit. Počkám si, až se to stane znovu a ono se to stane, jako se to už mnohokrát stalo.
Narážka na Němce se týkala i na tvou averzi k Schumimu či Rosbergovi. Nemusí platit na celý národ. Chápu, že nechceš přivírat oči k těm co se ti nelíbí. Jen pro ně vyžaduješ tresty, které se nikdy v F1 pro nikoho neudělily. Schumi nebyl jediný, kdo úmyslně boural, nebyl jediný kdo znemožnil dokončit jiným kvalifikaci, Rosberg nebyl jediný, kdo vyjel mimo trať ve chvíli, kdy jel jiný rychlé kolo a Vettel není jediný, kdo kritizoval členy FIA. Proč zrovna oni mají dostat netradičně přísné tresty vysvatlit neumíš. Max tvrdíš, že jiní je udělali jinak. Trochu slabý.
odin
13:34 28.12.2019 77.240.103.XXX
Mně bylo divné, že mi na mail přišel mnohem obsáhlejší příspěvek. Ale taky mi bylo divné, že zde nebyla u tvého komentu zpráva redakce, o jeho zkrácení. Tak tohle vysvětluje vše. Díky a omluva redakci, že jsem si myslel...
Tvůj názor beru. Dokonce bych řekl, že tohle je snad jediné rozumné vysvětlení tech kontroverzních rozhodnutí komisařů. Na druhou stranu, pokud chtějí takto soudcovat, pak tam nemají co pohledávat.
Protože stejně tak lze tvrdit, že FIA umetá cestičku Vettelovi, Leclerkovi a Verstappenovi. Dokonce bych řekl, že toto moje tvrzení je oprávněnější a pravdivější, než to tvé vysvětlení...
Blbá práce to je, ale sami se k této blbé práci dostali svými nekompetentními výmysly. Podle mne, čím více pravomocí si uzurpují, tím horší mají také pozici při rozhodování. Dám příklad. Když nechám okolo tratě maximální možnou plochu písčitou, tak chyby, ale i úmyslná zkracování tratě potrestá sámotný povrch. A komisaři nemusí zkoumat, zda došlo k výhodě, či nikoliv.
Vždycky bude nějaký sudí potřeba, aby rozhodoval, ale proč zbytečně vytvářet nová a nová pravidla, která vlastně vůbec nejsou potřeba?
Tvůj názor beru. Dokonce bych řekl, že tohle je snad jediné rozumné vysvětlení tech kontroverzních rozhodnutí komisařů. Na druhou stranu, pokud chtějí takto soudcovat, pak tam nemají co pohledávat.
Protože stejně tak lze tvrdit, že FIA umetá cestičku Vettelovi, Leclerkovi a Verstappenovi. Dokonce bych řekl, že toto moje tvrzení je oprávněnější a pravdivější, než to tvé vysvětlení...
Blbá práce to je, ale sami se k této blbé práci dostali svými nekompetentními výmysly. Podle mne, čím více pravomocí si uzurpují, tím horší mají také pozici při rozhodování. Dám příklad. Když nechám okolo tratě maximální možnou plochu písčitou, tak chyby, ale i úmyslná zkracování tratě potrestá sámotný povrch. A komisaři nemusí zkoumat, zda došlo k výhodě, či nikoliv.
Vždycky bude nějaký sudí potřeba, aby rozhodoval, ale proč zbytečně vytvářet nová a nová pravidla, která vlastně vůbec nejsou potřeba?
odin
13:03 28.12.2019 77.240.103.XXX
No vidíš Miku. Ty sám si pouštět nic nechceš, ani žádnou práci si s tím blábolem, který jsi napsal dát nehodláš. A po mně bys chtěl, abych se k těm tebou vymyšleným hláškám vyjadřoval a obhajoval proč nebyly trestány?
Já to zkrátím. Hlášky trestány nebyly, protože nebylo co trestat. Jelikož existují jenom v tvé fantazii.
A vrcholem všeho je, že mne nařkneš z averze k Němcům. (Tak jako v minulosti několikrát a i zde jsi to naznačil). Tak věz, že já s Němci problém nemám. Ale nesnáším podrazy, protekcionalismus a sviňárny obecně. To, že se někdy k takovému jednání sníží příslušník německého národa, je jenom shoda okolností. Pro mne to ale neznamená, že bych nad takovým jednáním měl přivírat oči, jen kvůli tomu, že se jedná o Němce. To máme bohužel opačně.
Já to zkrátím. Hlášky trestány nebyly, protože nebylo co trestat. Jelikož existují jenom v tvé fantazii.
A vrcholem všeho je, že mne nařkneš z averze k Němcům. (Tak jako v minulosti několikrát a i zde jsi to naznačil). Tak věz, že já s Němci problém nemám. Ale nesnáším podrazy, protekcionalismus a sviňárny obecně. To, že se někdy k takovému jednání sníží příslušník německého národa, je jenom shoda okolností. Pro mne to ale neznamená, že bych nad takovým jednáním měl přivírat oči, jen kvůli tomu, že se jedná o Němce. To máme bohužel opačně.
Alnety
12:28 28.12.2019 81.162.199.XXX
Nevím jak ostatní, ale kdyby nadále velel ve Ferrari Arrivabene tak si myslím, že by tolik zbytečných trapasů a problémů ve Ferrari nebylo.
Vím, že někteří jsou rádi, že už tam není, ale podle mě by byl lepší než Binotto a situace by byla klidnější.
Vím, že někteří jsou rádi, že už tam není, ale podle mě by byl lepší než Binotto a situace by byla klidnější.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek