DISKUZE K ČLÁNKU Horner přestupy špičkových jezdců před sezónou 2021 nečeká. Jak chce udržet Verstappena?

Podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera k žádným větším přestupům na trhu s jezdci před přelomovým ročníkem 2021 nedojde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner přestupy špičkových jezdců před sezónou 2021 nečeká. Jak chce udržet Verstappena?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 14.12.2019 15:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 4 lidé) 11.12.2019 09:30
Honda šla letos hodně nahoru. Jestli se příští… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 11.12.2019 09:23
Vlastně si myslím že to že se nic nestane u… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 12.12.2019 12:39
Pokud použiješ množné číslo, tak přešlapují.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

88.102.38.XXX
No RedBullu se počítaj body za obě auta, možná teda navrhni FIA aby se týmu počítali body jen za Verstappena 12 Každý myslím viděl že to loni Max pohnojil víc a Ricci měl obzvlášť pecha na tu spolehlivost techniky, přesto to i přes zlepšení toho Maxe a přes zlepšení spolehlivosti nestačilo, sorry.

To že jim podle mě ten druhý jezdec špičkové kvality schází je fakt, na druhou stranu zase od nich na Maxe nikdo netlačí a má klid. Loni ztratili body taky tím že Max kličkoval před Riccim jak zajíc, letos Max vlastní konkurenci v týmu neměl, takže mu jeden rival odpadl 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Však se posunuli i ve spolehlivosti. To je snad taky součást vozu, nebo ne? Honda nemůže za to, že Renault dělal hořlavé motory. Letos mu taky neodečítám penalizace.
Jo, chyby Maxe se podepsaly v obou rocích. Loni v první půlce, letos ve druhé. Brát je tu půku, která se mi líbí víc je o ničem. Ale u tebe tradice.
Bodově si Max polepšil. Tak to je. Dvojky zajímají jen tebe. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já jsem se opíral celou sezonu o jeho body, ne jen jednu půlku. 12
Asi ti připadá divný, že jsem se v první půlce sezony opíral o body v první a ne ve druhé, ale mně to moc jako demagogie nepřipadá, když jsem výsledky druhé ještě nevěděl.
Tak jsem se podíval na to tvoje "pohoršení o snad skoro 50b." Je to 16b.
Loni nedojel jen v Maďarsku, jinak žádný problém.
Letos boural ve Spa, v Suzuce a Mexiku. O 2 bouračky víc a jen o 16b míň? Kolik by získal v Suzuce, když tam Albon získal 12b. A kolik ve Spa, když i Albon vyjel 10.
No když ti to připadá horší... 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Já ti jen říkám že když mluvíš o tom jak teď maj místo Ricciho lopaty tak že se musíš podívat i na to že spolehlivost loni byla v jejich neprospěch a chyby Verstappena v první loňské půli taky. Celkově se to na bodech taky podepsalo, i přesto si letos bodově nepolepšili, tak to je.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
"jakmile" - v tom právě vidím ten problém! To už 6 let po sobě u Red Bullu nenastalo, pořád stejná písnička, posun k titulu žádný - něco jako 'kdyby.' Proto Max sleduje ty konstruktéry "závislé i na druhým pilotovi," vždyť i ten končí před ním. A proto chce Red Bull opustit. Dvojky v týmech jako takové mu jsou ukradené, v tom si asi rozumíme - jde především o konkurenceschopnost auta.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Že je nedělal v první půli, ale v druhé půli má na výkonnost v celé sezoně vliv přesně jaký? Že se ti hodí jen druhá půlka?
Něco, jako když se hodí jeden závod na hodnocení celé sezony?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Spíše je otázka proč je u tebe kritériem zlepšení RedBullu to že Max nedělal takové hlouposti jako loni v první půli. Celek říká že se neposunuli. A jestli trváš jen na Maxovi, tak ti provokativně říkám že to možná platilo v první půli, v té druhé silně ztratil dech 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak vidíš, ty jsi se první půlku rád opíral o jeho body, teď když se koukneš jen na druhou tak jednoduše zjistíš že to opravdu oproti loňsku není žádná hitparáda. No a Ricci to loni v druhé půli fakt nezlepšil, ani proti Albonovi 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
278:249. Za mne 11,6% zlepšení. Jestli jsou pro tebe kritériem rychlosti týmové dvojky, klidně si mysli, že neposunuli. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
A přesto se nikam neposunuly, to je ta pointa 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ještě bych dodal, že loni ty body zahodil v první půlce sezony a letos ve druhé. Asi proto ti ta druhá půlka vychází letos tak blbě. Jen v těch 4 problémech bys těch 50 bodů možná našel.
Ale mám takové tušení, že to dobře víš. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jestli jsem si všiml, tak Max letos také zahodil nějaké body a spolehlivostní problémy Renaultu snad ke kvalitě vozu patřily.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Vad

Vad

176.62.229.XXX
myslím že druhá věta co jsem napsal to dostatečně vysvětluje, každej chce sedět v autě co vyhrálo konstruktéry pokud proti němu není schopen větší část sezóny svádět vyrovnanej souboj, jakmile bude technika na pravidelnej boj tak Mercedesu volat nebude proto že je jeho tým druhej nebo třetí v konstruktérech protože celkovej počet bodů ty jezdce nezajímá, proč by ho mělo zajímat že Gasly nebo Albon se plácaj 5tý nebo 6tý a vozej málo bodů.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jenže to by jsi měl taky dodat že kdyby Max loni první půlku sezony tak nezahodil tak měli RedBull i Max o velkou porci bodů loni navíc, tam to totiž konil velkým stylem. K tomu si přičti spolehlivostní problémy Renaultu které do toho loni také dost u RedBullu promlouvaly a najednou to letošní srovnání výkonu s loňskem vypadá taky jinak. Ono proto porovnávat třeba jen Maxe taky není žádný med, protože když srovnáš jen tu jeho druhou polovinu sezony tak si pohoršil snad skoro o 50b.

Nevím, RedBull skoro vždy ke konci sezony vypadá extrémně silně, a loni v podání Maxe obzvlášť, proč si to nedovedou přenést do dalšího roku je pro mě trochu vždy záhada i zklamání. Letos je změna motoru částečnou omluvou, ale přece jen ta příprava díky roku navíc u TR a dostatku času na přechod nebyl takový problém jako u McLarenu s Renaultem, jak naznačil David.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlasím s Daviidem23. Loni Ricci sice na Maxe ztrácel, ale bylo to většinou v řádu setin, případně nějaké desetiny. Srovnávat to s Gaslym, který dostával pravidelně 0,5-1s na kolo se moc nedá. Asi proto ho vyměnili. A ani Albon zdaleka nedosahoval Ricciho výkonů a na Maxe ztrácel v každém závodě hodně. Ti 2 dohromady získali jen 2/3 Maxových bodů.
Máš sice pravdu v tom, že letos RB získal o 2 body míň (417 místo 419 je jen 0,48%), na druhé straně mít Ricciho, získali by o mnoho desítek bodů víc, možná by skončili v PK druzí.
A Maxe jistě výkonnost vozu zajímá, ovšem těžko ho zajímá PK ovlivněný pomalými kolegy.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
"Kdyz vidi to navyseni lidi o cca 30% a investic do vyvoje o 30% neni o cem." Jistě, proto každý týden volá Wolffovi. 04

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.176.106.XXX
Nepříjde mi fér to takhle napsat. Však měnili motor, to je vždycky oříšek.¨

Však Mclaren.......

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Pokud použiješ množné číslo, tak přešlapují. Nebudeme si lhát o tom, že se posunuli - kam když ne dopředu? Nebyla řeč o Verstappenovi, ten pokrok v konečném pořadí udělal, ale Red Bull? Tomu se několik let stále nedaří naplnit své mistrovské ambice, v počtu bodů si dokonce letos žel pohoršil. 07 Apropo, piloty rozhodně zajímá, jak jsou na tom se svou konkurenceschopností (a tudíž jejich pořadí mezi konstruktéry). Proč by Max usiloval o přestup k Mercedesu? Kvůli jiné barvě kšiltovky? 04

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama