DISKUZE K ČLÁNKU Horner přestupy špičkových jezdců před sezónou 2021 nečeká. Jak chce udržet Verstappena?
Podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera k žádným větším přestupům na trhu s jezdci před přelomovým ročníkem 2021 nedojde.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner přestupy špičkových jezdců před sezónou 2021 nečeká. Jak chce udržet Verstappena?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
16:09 13.12.2019 88.102.38.XXX
No RedBullu se počítaj body za obě auta, možná teda navrhni FIA aby se týmu počítali body jen za Verstappena Každý myslím viděl že to loni Max pohnojil víc a Ricci měl obzvlášť pecha na tu spolehlivost techniky, přesto to i přes zlepšení toho Maxe a přes zlepšení spolehlivosti nestačilo, sorry.
To že jim podle mě ten druhý jezdec špičkové kvality schází je fakt, na druhou stranu zase od nich na Maxe nikdo netlačí a má klid. Loni ztratili body taky tím že Max kličkoval před Riccim jak zajíc, letos Max vlastní konkurenci v týmu neměl, takže mu jeden rival odpadl
To že jim podle mě ten druhý jezdec špičkové kvality schází je fakt, na druhou stranu zase od nich na Maxe nikdo netlačí a má klid. Loni ztratili body taky tím že Max kličkoval před Riccim jak zajíc, letos Max vlastní konkurenci v týmu neměl, takže mu jeden rival odpadl
Mike17
14:52 13.12.2019 185.149.130.XXX
Však se posunuli i ve spolehlivosti. To je snad taky součást vozu, nebo ne? Honda nemůže za to, že Renault dělal hořlavé motory. Letos mu taky neodečítám penalizace.
Jo, chyby Maxe se podepsaly v obou rocích. Loni v první půlce, letos ve druhé. Brát je tu půku, která se mi líbí víc je o ničem. Ale u tebe tradice.
Bodově si Max polepšil. Tak to je. Dvojky zajímají jen tebe.
Jo, chyby Maxe se podepsaly v obou rocích. Loni v první půlce, letos ve druhé. Brát je tu půku, která se mi líbí víc je o ničem. Ale u tebe tradice.
Bodově si Max polepšil. Tak to je. Dvojky zajímají jen tebe.
Mike17
14:47 13.12.2019 185.149.130.XXX
Já jsem se opíral celou sezonu o jeho body, ne jen jednu půlku.
Asi ti připadá divný, že jsem se v první půlce sezony opíral o body v první a ne ve druhé, ale mně to moc jako demagogie nepřipadá, když jsem výsledky druhé ještě nevěděl.
Tak jsem se podíval na to tvoje "pohoršení o snad skoro 50b." Je to 16b.
Loni nedojel jen v Maďarsku, jinak žádný problém.
Letos boural ve Spa, v Suzuce a Mexiku. O 2 bouračky víc a jen o 16b míň? Kolik by získal v Suzuce, když tam Albon získal 12b. A kolik ve Spa, když i Albon vyjel 10.
No když ti to připadá horší...
Asi ti připadá divný, že jsem se v první půlce sezony opíral o body v první a ne ve druhé, ale mně to moc jako demagogie nepřipadá, když jsem výsledky druhé ještě nevěděl.
Tak jsem se podíval na to tvoje "pohoršení o snad skoro 50b." Je to 16b.
Loni nedojel jen v Maďarsku, jinak žádný problém.
Letos boural ve Spa, v Suzuce a Mexiku. O 2 bouračky víc a jen o 16b míň? Kolik by získal v Suzuce, když tam Albon získal 12b. A kolik ve Spa, když i Albon vyjel 10.
No když ti to připadá horší...
Situs
14:31 13.12.2019 88.102.38.XXX
Já ti jen říkám že když mluvíš o tom jak teď maj místo Ricciho lopaty tak že se musíš podívat i na to že spolehlivost loni byla v jejich neprospěch a chyby Verstappena v první loňské půli taky. Celkově se to na bodech taky podepsalo, i přesto si letos bodově nepolepšili, tak to je.
Petr
13:42 13.12.2019 109.81.245.XXX
"jakmile" - v tom právě vidím ten problém! To už 6 let po sobě u Red Bullu nenastalo, pořád stejná písnička, posun k titulu žádný - něco jako 'kdyby.' Proto Max sleduje ty konstruktéry "závislé i na druhým pilotovi," vždyť i ten končí před ním. A proto chce Red Bull opustit. Dvojky v týmech jako takové mu jsou ukradené, v tom si asi rozumíme - jde především o konkurenceschopnost auta.
Situs
13:36 13.12.2019 88.102.38.XXX
Spíše je otázka proč je u tebe kritériem zlepšení RedBullu to že Max nedělal takové hlouposti jako loni v první půli. Celek říká že se neposunuli. A jestli trváš jen na Maxovi, tak ti provokativně říkám že to možná platilo v první půli, v té druhé silně ztratil dech
Vad
10:51 13.12.2019 176.62.229.XXX
myslím že druhá věta co jsem napsal to dostatečně vysvětluje, každej chce sedět v autě co vyhrálo konstruktéry pokud proti němu není schopen větší část sezóny svádět vyrovnanej souboj, jakmile bude technika na pravidelnej boj tak Mercedesu volat nebude proto že je jeho tým druhej nebo třetí v konstruktérech protože celkovej počet bodů ty jezdce nezajímá, proč by ho mělo zajímat že Gasly nebo Albon se plácaj 5tý nebo 6tý a vozej málo bodů.
Situs
10:40 13.12.2019 88.102.38.XXX
Jenže to by jsi měl taky dodat že kdyby Max loni první půlku sezony tak nezahodil tak měli RedBull i Max o velkou porci bodů loni navíc, tam to totiž konil velkým stylem. K tomu si přičti spolehlivostní problémy Renaultu které do toho loni také dost u RedBullu promlouvaly a najednou to letošní srovnání výkonu s loňskem vypadá taky jinak. Ono proto porovnávat třeba jen Maxe taky není žádný med, protože když srovnáš jen tu jeho druhou polovinu sezony tak si pohoršil snad skoro o 50b.
Nevím, RedBull skoro vždy ke konci sezony vypadá extrémně silně, a loni v podání Maxe obzvlášť, proč si to nedovedou přenést do dalšího roku je pro mě trochu vždy záhada i zklamání. Letos je změna motoru částečnou omluvou, ale přece jen ta příprava díky roku navíc u TR a dostatku času na přechod nebyl takový problém jako u McLarenu s Renaultem, jak naznačil David.
Nevím, RedBull skoro vždy ke konci sezony vypadá extrémně silně, a loni v podání Maxe obzvlášť, proč si to nedovedou přenést do dalšího roku je pro mě trochu vždy záhada i zklamání. Letos je změna motoru částečnou omluvou, ale přece jen ta příprava díky roku navíc u TR a dostatku času na přechod nebyl takový problém jako u McLarenu s Renaultem, jak naznačil David.
Mike17
10:02 13.12.2019 185.149.130.XXX
Souhlasím s Daviidem23. Loni Ricci sice na Maxe ztrácel, ale bylo to většinou v řádu setin, případně nějaké desetiny. Srovnávat to s Gaslym, který dostával pravidelně 0,5-1s na kolo se moc nedá. Asi proto ho vyměnili. A ani Albon zdaleka nedosahoval Ricciho výkonů a na Maxe ztrácel v každém závodě hodně. Ti 2 dohromady získali jen 2/3 Maxových bodů.
Máš sice pravdu v tom, že letos RB získal o 2 body míň (417 místo 419 je jen 0,48%), na druhé straně mít Ricciho, získali by o mnoho desítek bodů víc, možná by skončili v PK druzí.
A Maxe jistě výkonnost vozu zajímá, ovšem těžko ho zajímá PK ovlivněný pomalými kolegy.
Máš sice pravdu v tom, že letos RB získal o 2 body míň (417 místo 419 je jen 0,48%), na druhé straně mít Ricciho, získali by o mnoho desítek bodů víc, možná by skončili v PK druzí.
A Maxe jistě výkonnost vozu zajímá, ovšem těžko ho zajímá PK ovlivněný pomalými kolegy.
El.Senor
17:53 12.12.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Petr
12:39 12.12.2019 109.81.245.XXX
Pokud použiješ množné číslo, tak přešlapují. Nebudeme si lhát o tom, že se posunuli - kam když ne dopředu? Nebyla řeč o Verstappenovi, ten pokrok v konečném pořadí udělal, ale Red Bull? Tomu se několik let stále nedaří naplnit své mistrovské ambice, v počtu bodů si dokonce letos žel pohoršil. Apropo, piloty rozhodně zajímá, jak jsou na tom se svou konkurenceschopností (a tudíž jejich pořadí mezi konstruktéry). Proč by Max usiloval o přestup k Mercedesu? Kvůli jiné barvě kšiltovky?
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek