DISKUZE K ČLÁNKU Selhání serveru - FIA prozrazuje, proč piloti nemohli v úvodu GP Abú Zabí využívat DRS

Za nemožností využívat systém pro snížení přítlaku (DRS) v první třetině Velké ceny Abú Zabí podle Mezinárodní automobilové federace (FIA) může výpadek jednoho ze serverů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Selhání serveru - FIA prozrazuje, proč piloti nemohli v úvodu GP Abú Zabí využívat DRS

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 03.12.2019 06:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 02.12.2019 12:47
Nemilé, ale nebylo na škodu si připomenout jak to… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 02.12.2019 14:03
Jak to stálo za to si dobře pamatuji. Na většině… »
» shazec (Hlasovali 3 lidé) 02.12.2019 18:18
To není ani tak o trati, ale o tom jak se chovají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak pro týmy tabulka pravdy, který tým si meziročně bodově polepšil či naopak.
    [odkaz na stránku]

    .....Mercedes nakonec vítězem o jeden bodík před McLarenem (bez bodů za nejrychlejší kolo by byl vítězem McLaren). No a největším propadlíkem Ferrari, i když propad Haasu taky bere dech. No popravdě rád může být jen ten Mercedes, McLaren a asi ještě TR, ostatní rádi dle mě nejsou.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.249.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jak to stálo za to si dobře pamatuji. Na většině tratí se skoro nedalo předjet, pokud jsi nebyl o 2s rychlejší než soupeř. Ono by se ukázalo, že všichni jsou jen "kroužiči" a "skutečného závodníka" bys tam nenašel. 03

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Nemilé, ale nebylo na škodu si připomenout jak to bez DRS bylo v Abu Dhabi opět katastrofální. Tohle je prostě moc mít tratě kde 2s delta na předjetí bez DRS nestačí. DRS je zlo, zatím ale stále nutné zlo 17

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • shazec

      shazec

      89.203.142.XXX
      To není ani tak o trati, ale o tom jak se chovají dnes vozy ve špinavém vzduchu. V technické pasáži je nemožné jet třeba 0,5s za soupeřem kvůli vysoké ztrátě přítlaku a když před nájezdem na rovinku ztrácejí sekundu, tak to jen slip streamem nedoženou, protože jsou ty jejich motory hrozně vyrovnaný. Ve výsledku by potom byly vláčky a la Trulli téměř na každé trati.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Vítězové na pódiu v Monaku

Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama