DISKUZE K ČLÁNKU Selhání serveru - FIA prozrazuje, proč piloti nemohli v úvodu GP Abú Zabí využívat DRS

Za nemožností využívat systém pro snížení přítlaku (DRS) v první třetině Velké ceny Abú Zabí podle Mezinárodní automobilové federace (FIA) může výpadek jednoho ze serverů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Selhání serveru - FIA prozrazuje, proč piloti nemohli v úvodu GP Abú Zabí využívat DRS

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 03.12.2019 06:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 02.12.2019 12:47
Nemilé, ale nebylo na škodu si připomenout jak to… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 02.12.2019 14:03
Jak to stálo za to si dobře pamatuji. Na většině… »
» shazec (Hlasovali 3 lidé) 02.12.2019 18:18
To není ani tak o trati, ale o tom jak se chovají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak pro týmy tabulka pravdy, který tým si meziročně bodově polepšil či naopak.
    [odkaz na stránku]

    .....Mercedes nakonec vítězem o jeden bodík před McLarenem (bez bodů za nejrychlejší kolo by byl vítězem McLaren). No a největším propadlíkem Ferrari, i když propad Haasu taky bere dech. No popravdě rád může být jen ten Mercedes, McLaren a asi ještě TR, ostatní rádi dle mě nejsou.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.249.XXX
    Dokavaď bylo DRS vypnuty, tak to stálo za to a bylo viděť, jak sou piloti najednou nuloví a jak bez toho nekeří uplně zapomněli závodit....okamžitě zrušit DRS a vrátí se nám dlouhý bitvy..tady bylo krásně vidět, kdo je jenom kroužič bez nápadu a kdo skutečnej závodnik...

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jak to stálo za to si dobře pamatuji. Na většině tratí se skoro nedalo předjet, pokud jsi nebyl o 2s rychlejší než soupeř. Ono by se ukázalo, že všichni jsou jen "kroužiči" a "skutečného závodníka" bys tam nenašel. 03

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Nemilé, ale nebylo na škodu si připomenout jak to bez DRS bylo v Abu Dhabi opět katastrofální. Tohle je prostě moc mít tratě kde 2s delta na předjetí bez DRS nestačí. DRS je zlo, zatím ale stále nutné zlo 17

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • shazec

      shazec

      89.203.142.XXX
      To není ani tak o trati, ale o tom jak se chovají dnes vozy ve špinavém vzduchu. V technické pasáži je nemožné jet třeba 0,5s za soupeřem kvůli vysoké ztrátě přítlaku a když před nájezdem na rovinku ztrácejí sekundu, tak to jen slip streamem nedoženou, protože jsou ty jejich motory hrozně vyrovnaný. Ve výsledku by potom byly vláčky a la Trulli téměř na každé trati.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Webber, Mark

Co radí Webber Vettelovi?

Vnitřní uspořádání pohonné jednotky

Týmy v roce 2020 mohou využít o MGU-K navíc, své vozy už nesmí schovávat, vrací se šachovnicová vlajka

Ferrari

Brundle o Alonsovi: V sezoně 2021 se chce vrátit do F1

Pneumatiky jsou před příští sezónou v centru pozornosti

Nové či staré pneumatiky? Termín byl stanoven. Jaké kroky budou nyní následovat?

George Russell s Mercedesem

Ve středu na čele opět Mercedes, tentokrát s Russelem za volantem. Druhý Leclerc havaroval

Sebastian Vettel s letošním Ferrari SF90 během testování v Abú Zabí

Ferrari titul prohrálo v momentě, kdy navrhlo letošní vůz, uznává Binotto

Romain Grosjean během včerejšího testu pneumatik

"Nic, o čem byste snili." Grosjeana nové pneumatiky nepřesvědčily ani v Abú Zabí

Valtteri Bottas během testování pneumatik po posledním závodě sezóny

První den testů nejrychlejší Bottas. Piloti zkoušeli nové pneumatiky pro rok 2020, debutoval Nissany

Max Verstappen s Red Bullem RB15 v Abú Zabí

Honda se Verstappenovi omlouvá, popisuje jeho problém s motorem

Sebastian Vettel v tréninku v Abú Zabí

Vettel a konec kariéry? Němec spekulace odmítá

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama