DISKUZE K ČLÁNKU Brazilská dominance Red Bullu s motorem nesouvisela, Ferrari dělá pokroky v zatáčkách
Vyšší konkurenceschopnost Red Bullu v Brazílii podle soupeřů nepramení z vylepšení motoru, který se v posledních závodech nezměnil. Ferrari si pochvaluje lepší nastavení a výkonnost v zatáčkách.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brazilská dominance Red Bullu s motorem nesouvisela, Ferrari dělá pokroky v zatáčkách
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
19:25 21.11.2019 37.188.242.XXXJedna zajímavost. To že FIA teď zkoumá palivové systěmy tří stájí včetně Ferrari vypadá jako velká kauza, ale AMuS zapomněl k této informaci dodat podstatnou věc. FIA takovýchto srovnávacích kontrol různých systémů vozů provede ročně 40 až 50! To už se ovšem AMuSu, hlásné troubě Mercedesu, příliš do jejich bulvární zprávy ukazující prstem na Ferrari nehodí. Mimochodem, v Maranellu jsou prý ohledně této kontroly naprosto klidní-
-
Mansell_fan
19:49 21.11.2019 37.188.242.XXXTak pravděpodobně chytrým hlavinkám ve FIA konečně došlo jak chatrná jejich kontrola průtoku paliva byla
-
-
-
Adi
11:27 21.11.2019 81.19.11.XXXMěl jsem velmi hektické poslední dny a až dnes mám chvíli čas. Tak se s dovolením vyjádřím zde.
1. Velká gratulace RB a TR za skvělý víkend. Kluci mají fakt dobré šasi a myslím si, že v Sakuře našli skvělou kalibraci na vyšší nadmořské výšky. Zcela zasloužené Maxovo vítězství Gasly taky skvěle a bylo fajn vidět, jak Lewis nemá výkon na předjetí, nemyslím si, že by Honda v Brazílii v race módu cokoliv ztrácela na Mercedes.
2. Sainz a jeho skvělá jízda "from zero to hero". Parádní záležitost! Pro mě jasný pilot dne! Toto McLaren po těch letech útrap potřeboval jako sůl. Gratulace ke zcela zaslouženému 4. místu v PK a pevně doufám, že vás příští rok pořádně proženeme! Ocon bude hladový a Ricci neméně!
3. Renault a Ricciho 6. místo. No... tak jako TR umí dokonale využít crazy závod a pustit tam klidně podium, tak my na toto prostě nemáme buňky :( Stát se něco podobného v USA, na Monze, v Kanadě, tak to podium klaplo... A když už se to stane, tak si to Hulk odpálí sám (Německo), nebo jednoduše nemáme výkonnost (nyní v Brazílii). Ach jo. Podium bychom potřebovali snad ještě více než McLaren, z týmu tak nějak cítím demotivaci, letos je to prokletá a špatná sezóna, i když dlouhodobá výkonnost týmu je vyšší než TR, RP, Haasu, či Sauberu a je srovnatelná s Mclarenem, tak prostě ten šťastný závod furt ne a ne přijít :( Opravdu dobře se nám povedl jeden závod - v Monze, ale to bylo čistě zásluhou vlastní výkonnosti a né díky odpadnutí téměř celého TOP 3 ansáblu.
4. Ferrari crash day v Brazilii... jasná chyba Vettela, který to nezvládá a byl bych velmi překvapen, kdyby příští rok nejeli na Charlese. -
mi88ki
22:25 20.11.2019 62.24.79.XXXA ještě bych chtěl uvést jednu věc. JET mod v kvalifikaci sice může být podezřelý, nicméně Ferrari bylo hrozně rychlé i v závodech, např. na rovinkách i v Monze, kde jedou všichni s minimálním odporem. Nebo kde to bylo, kde Hamilton nemohl předjet Ferrari i s pomocí DRS. Kdyby to bylo dáno větším spalování paliva, tak by se to v nějaké fázi závodu projevilo. Nedá se přece využívat většího výkonu pomocí nějaké tajného spalování aniž by se to neprojevilo na spotřebě. Kdyby bylo Ferrari rychlé na rovinkách jen v kvalifikaci, pak by bylo podezření na místě, ale v závodě by to bylo pouze něco za něco a tím něčím by byla právě vyšší spotřeba. Takže v nějakém tajném spalování ten pokrok u Ferrari nebude.
Spíš se ptám, kde se najednou vzala ta rychlost na rovinkách, u ještě nedávno pomalé Hondy? -
-Tony-
17:53 20.11.2019 193.165.97.XXXMercedes se evidentně soustředí na příští sezónu. Sezóna je u konce, piloti mají k dispozici agregáty, které už toho mají hodně za sebou, takže ten maximální výkon už v nich prostě není. Navíc po zisku obou titulů už ani ta motivace není tak silná ( a nic na tom nemění ani Hamiltonův zkrat podpořený špatnou stratégii týmu ), takže i když se piloti budou snažit sebevíc, tak tohle je jejich současné maximum.
Ferrari je na tom velmi podobně. Ten celosezónní souboj s Mercedesem je už znát a pak je tam hlavně rozdíl v pilotech! Nesmyslně přeceňovaný Vettel je už loňského roku naprosto marný a pro mně osobně to není pilot, který by měl sedět ve voze Ferrari! Leclerc je sice "mladé ucho", ale v porovnání se čtyřnásobným si vede jako starý mazák. Jasně, ani s plnou podporou Ferrari by neměl letos na titul, nicméně to, jakým způsobem zakončil svou teprve druhou ( a u Ferrari první ) sezónu v F1, je obdivuhodné a málokdo včetně mně by tomu v březnu věřil ...
Další věcí je, že momentálně má Ferrari období bezvládí, protože Binotto je všechno možné, jen ne skutečný šéf Scuderie!
Pokud se podíváme na přehřívání Mercedesu, špatné stratégie Mercedesu i Ferrari, kolapsy jejich pilotů ( hlavně Vettela ), tak ty výsledky Red Bullu vypadají hodně dobře. Ale pokud si odmyslíme tyhle minely u Mercedesu a Ferrari, tak je Red Bull stále na pozici číslo 5. a 6. respektive třetí nejlepší tým se stále dosti vysokou ztrátou na první dva ... A dost možná by letos neměl ani jedno vítězství, maximálně nějakou tu bednu. Honda se polepšila, to je bez pochyb, ale stále to není dost a to vylepšení z posledních závodů je dáno hlavně tím, že se jim podařilo doladit a pochopit vůz, trefit nastavení a oba týmy před nimi to už v podstatě odpískaly a nepokrytě se soustředí na příští rok ...
Co bude od sezóny 2021 neví nikdo, ale osobně mám za to, že příští rok to bude jako přes kopírák ...
-
-
-
Mike17
16:50 20.11.2019 185.149.130.XXXJo Hogříku, my, co se neoznačujeme za odborníky víme, ža každý rok je šasi jiné. A mění se i v částech sezon.
A my, co umíme číst, si odvodíme z té druhé věty, že jde o tuto sezonu.
Asi proto dřív excelovali převážně na pomalých tratích, kdežto letos jezdí podobně i na tratích potřebujících výkon.-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:02 22.11.2019 185.149.130.XXXTy jsi psal o Montrealu a Spa 2014. A já ti napsal, co se v těch závodech dělo. Ty jsi to tam nenašel? Tak co máš k těm 2 závodům, které jsi sám vytáhl? Nebo si už je nepamatuješ? Vždyť máš sezony 2003-2019 zmáknuté mnohem líp, než já. Tak se ukaž!!! Jak tam Renault ukázal svou sílu na motorových tratích?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek