Komerční sdělení
Ve Velké ceně Brazílie řešilo ředitelství závodu a komisaři několik zajímavých situací. Proč byl na trať vyslán safety-car, když Valtteri Bottas svůj Mercedes odstavil na bezpečném místě? A proč nebyli někteří jezdci včetně Carlose Sainze potrestáni za to, že během žlutých vlajek využili systému pro snížení odporu (DRS) na zadním křídle?
zpět na článek přehled všech diskuzíPočet komentářů: 21, poslední 12.01.2020 14:19 Vložte komentář
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek
Máte pro nás tip? redakce@f1news.cz +420 778 000 211
© F1NEWS.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336–260X. Publikování čí šíření obsahu serveru F1NEWS.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru F1NEWS.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
This website is unofficial and is not associated in any way with the Formula One group of companies. F1, FORMULA ONE, FORMULA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX and related marks are trade marks of Formula One Licensing B.V.
Zobrazit: mobil | klasicky