DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Verstappen o 39 tisícin před chybujícím Leclercem, jenž dominoval na rovinkách +VIDEO
SAO PAOLO - ANALÝZA SEKTORŮ; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti v jednotlivých sektorech během kvalifikace na Velkou cenu Brazílie 2019? Jak se chovaly pneumatiky a která strategie je pro závod dle simulací nejlepší?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Verstappen o 39 tisícin před chybujícím Leclercem, jenž dominoval na rovinkách +VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Slaby.odvarek
12:11 17.11.2019 46.135.7.XXXTak já si zrovna myslím, že tady to Ferrari táhlo celé motorem, že ta technická část vůbec nic moc. A RB má přeci jen dobrý přítlak i mu vyhovuje práce s airem v ridkem vzduchu. Dokonce bych řekl, že Lec ani nezajel sve maximum, v podstatě pomalejší jak kolega a to je většinou ten rychlejší.
-
-
El.Senor
23:01 16.11.2019 207.244.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Miroslav D.
05:04 17.11.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Situs
22:58 16.11.2019 88.102.38.XXXJe parádní že rozdíl v těch rychlostech už je na tak malých hodnotách, ještě loni byl ten rozdíl v číslech neporovnatelně větší. Dnes prakticky nenajdete rozdíl v rychlostech na nějakém místě který by byl dvouciferný, loni to bylo normální u celé poloviny pole, a to jak na rovinkách tak i v zatáčkách. Letošní rozdílové hodnoty jsou méně než poloviční.
Jinak je opravdu zajímavý ten čas Leclerca v druhé části kvalifikace na té žluté směsi. Zajel tam 1:07,888, to je méně než 4 desetiny od PP. Jeho úvodní stint může být velmi zajímavý. No avizuje že bude opět maximálně agresivní, doporučil bych mu více rozumu a spíše se orientovat jen na 6 místo a pokud mu šťastné okolnosti přihrají šanci na něco víc, tak až potom nechť jde do nějakého většího rizika. Za normálních okolností totiž pro něj moc než 6 místo nevidím a proč potom tolik riskovat aby předjel střed pole? Není to ideální startovat takto vzadu ale na této trati není důvod to zahodit přehnanou jízdou jako v Monaku. Rozum a trpělivost chlape, agresivním soubojem s někým ze středu pole závod nevyhraješ.-
El.Senor
23:04 16.11.2019 207.244.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek