DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Verstappen o 39 tisícin před chybujícím Leclercem, jenž dominoval na rovinkách +VIDEO
SAO PAOLO - ANALÝZA SEKTORŮ; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti v jednotlivých sektorech během kvalifikace na Velkou cenu Brazílie 2019? Jak se chovaly pneumatiky a která strategie je pro závod dle simulací nejlepší?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Verstappen o 39 tisícin před chybujícím Leclercem, jenž dominoval na rovinkách +VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Pinďa
15:52 17.11.2019 89.203.220.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Situs
10:14 17.11.2019 88.102.38.XXXTak Ferrari na rovinkách pomalejší než obvykle v kvalifikacích ukazovalo. Leclerc se zcela novým motorem prý na rovinkách získal jen desetinu na Red Bull a dvě desetiny na Mercedes. Den předtím se mluvilo o 8 desetinách. Zmenšená výhoda Ferrari na rovinách prý nedala důvod k protestu i když se o něm před kvalifikací hodně mluvilo (RedBull by to nechal na Mercedesu).
Asi jak se čekalo nelze dělat jednoznačné závěry, celkově pokles výhody na rovinkách přinesl i smazání dominantní výhody v kvalifikačních časech, nad čímž se pozastavil i Allison. Za mě Ferrari nepřesvědčilo že by na ně nové direktivy neměly dopad, no taky je třeba říci že pokles kvalifikační dominance které se Ferrari těšilo po letní přestávce není nějak obrovský a stále o něj bojují. Jestli to na ně dopad mělo by měli potvrdit i ne již extra rychlá kola po startu či SC. Osobně se přikláním k tomu že Ferrari v tomto nemá čisté ruce, a rozhodně je dobře že FIA něco začala na popud týmů dělat.-
-
Situs
10:51 17.11.2019 88.102.38.XXXNepoznám to nikdy, vždy to bude jen názor nikoliv fakt, to by musel přijít důkaz. Řidší vzduch tam je, okolnosti se prostě mění, trať se mění, nastavení se mění, vývoj jede, kdyby tomu tak nebylo tak o poklesu formy díky direktivám u Ferrari není pochybnost, protože k poklesu prostě došlo, jenže právě ty okolnosti.-
Mansell_fan
12:43 17.11.2019 37.188.172.XXXA o tom to je. Žádný důkaz nemají a proto nebude ani žádný protest. Jak psal daaviid23, ten protest by byl jen o tom "bůů fňuk oni jsou rychlejší než my a my nevíme proč a proti tomu důrazně protestujeme"-
Situs
12:57 17.11.2019 88.102.38.XXXJestli to chce Ferrari risknout ať svou špičkovou rychlostní výhodu kterou v kvalifikacích měla po letní přestávce opět ukáže, záhadně po těch direktivách zmizela Nerad používám slova Maxe, ale tohle se stane když přestaneš podvádět [odkaz na stránku]-
-
Mansell_fan
13:11 17.11.2019 37.188.172.XXXPokud Ferrari podvádí a jejich soupeři mají důkaz že podvádí, ať podají protest. Není na tom nic složitého. V opačném případě je lepší (hlavně v případě Maxe) mlčet.-
Situs
13:20 17.11.2019 88.102.38.XXXCo by protestovali když výhoda je pryč. Až se opět objeví uvidíme jestli zareaguje někdo protestem. FIA ale konečně očividně začala jednat a já jsem za to rád, konkrétní kroky se tam dějí a náhodné měření průtoku či vyžádání konkrétní specifikace olejů kvůli referenci již dává alespoň FIA základní půdu pod nohama a případným podvodníkům ubrala trochu větru.-
Mansell_fan
13:28 17.11.2019 37.188.172.XXXNezareaguje. Nikdo neví jak Ferrari svou motorovou výhodu získává. Dokonce mám pocit že ty různé zvěsti jako třeba průsak oleje v intercooleru apod. vypouštělo samotné Ferrari aby vytvořilo jakousi kouřovou clonu a svedlo soupeře na falešnou stopu. Pokud mám výhodu, je nutné si jí chránit jako oko v hlavě. Příští rok může být klíčová
A třeba se jí i na pár závodů vzdát aby se soupeři uklidnili. Stejně už letos o nic nejde -
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek