DISKUZE K ČLÁNKU Leclerca v Brazílii čeká penalizace. Dostane vývojovou verzi výkonnějšího motoru pro rok 2020?

Charles Leclerc z Ferrari bude v neděli v Brazílii odsunut na startovním roštu dozadu, protože po závadě v Texasu před 2 týdny musí použít novou pohonnou jednotku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerca v Brazílii čeká penalizace. Dostane vývojovou verzi výkonnějšího motoru pro rok 2020?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 15.11.2019 16:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 13.11.2019 14:39
Koukám že někdo vidí protekci i v tom, že někomu… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 13.11.2019 14:00
Honda už řve že chce férový souboj, zajímavé… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 13.11.2019 14:38
Kde píšou, že bude mít horší motor? Zase ty tvoje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak byla k motorům vydána další upřesňující směrnice FIA, tentokrát konkrétně k tomu že do spalovacích komor se nesmí dostat žádná hořlavá látka z chladících systémů. Mimochodem AMuS již též napsalo že nový motor Leclerca je stejná poslední specifikace 3.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Ferrari přes turbo tlačili do válců dodatečné palivo? To by docela odpovídalo. Nejdříve nejspíše dodávali palivo navíc pouze v kvaldě a později vymakali tak, že mohli překrmovat i v závodě.
      Pouze názor laika, tak se toho raději moc nechytejte.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Leclerc dá s novou verzí motoru každému půl sekundy na kolo a Hornerovi praskne cévka 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Pokud Ferrari nasadí motor pro rok 2020, tak z logiky věci by měl mít větší výkon, třeba o 20 koní více v race modu a v kvaldě o 35 koní více... A bude mazec.... 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      I kdyby byl ten motor výkonnější o hodně, tak si nemyslím, že ho pustí na plný výkon. Proč taky odhalovat konkurenci co je v příštím roce čeká.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Tak prý nemá žádnou novou specifikaci ani žádný experimentální kus. Je to prý jen nový motor stejné spec 3.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        A jsi si jistý, že řeknou jak vše je? To bych se fakt divil.....ač může to tak být, že to bude "čistá" spec 3.. Nikdo ale nebude vědět nic, tedy jak se věci mají "přesně" a jak je to reálně. Ferrari a Mercedes o motorech mlčí....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Souhlasím, že aby nebylo pochyb mělo by tohle říci Ferrari. Však víme že všichni měli za to že zákazníci dostali novou spec jako první, psalo se to dokonce i tady, ale skutečnost se ukázala jiná.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Spravedlivé 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          No to nevím, ale já si nemyslím že by byla sranda připravit narychlo motor s nějakými vychytávkami pro rok 2020, takže spíše bych řekl očekávané.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Ještě nemaj úplně vošéfovaný ty nový podvody, chápu 14

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Ferrari ctí pravidlo pouze jednoho podvůdku ročně? 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                Podvůdku? Bojíš se napsat podvod co? 13 Aby vás Ferrari nezažalovalo všechny 13 14

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Až FIA ukáže prstem, tak to už bude skutečný podvod. Zatím ale dělá mrtvého brouka, tak to nazývám pouhým podvůdkem. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    Kdyby Ferrari najednou šlo na ruku FIA třeba kvůli novým pravidlům, přestali šavlovat se svým právem veta a tak, to by bylo hodně podezřelé. ....... Oh počkat 14

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            No Renault v minulosti zkoušel určité prvky specifikace pro nový rok koncem sezóny. Takže sranda to asi nebude, ale nereálné taktéž ne. Dokonce si pamatuji, jak museli prosit uražený RB, aby jim nasadil nové turbo (bylo to právě v Brazílii) pro následující sezónu, že si něco potřebovali ověřit na dráze a RB se vůbec nechtělo kvůli penalizaci.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              46.135.79.XXX
              Hmm, oni nechtěli nasadit nové turbo, které nebylo prověřené, nic moc jim nepřinese a ještě by měli penalizaci.
              To fakt nechápu. Jedině, že fakt byli uraženi. 12

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Vnitřní uspořádání pohonné jednotky

Týmy v roce 2020 mohou využít o MGU-K navíc, své vozy už nesmí schovávat, vrací se šachovnicová vlajka

Ferrari

Brundle o Alonsovi: V sezoně 2021 se chce vrátit do F1

Pneumatiky jsou před příští sezónou v centru pozornosti

Nové či staré pneumatiky? Termín byl stanoven. Jaké kroky budou nyní následovat?

George Russell s Mercedesem

Ve středu na čele opět Mercedes, tentokrát s Russelem za volantem. Druhý Leclerc havaroval

Sebastian Vettel s letošním Ferrari SF90 během testování v Abú Zabí

Ferrari titul prohrálo v momentě, kdy navrhlo letošní vůz, uznává Binotto

Romain Grosjean během včerejšího testu pneumatik

"Nic, o čem byste snili." Grosjeana nové pneumatiky nepřesvědčily ani v Abú Zabí

Valtteri Bottas během testování pneumatik po posledním závodě sezóny

První den testů nejrychlejší Bottas. Piloti zkoušeli nové pneumatiky pro rok 2020, debutoval Nissany

Max Verstappen s Red Bullem RB15 v Abú Zabí

Honda se Verstappenovi omlouvá, popisuje jeho problém s motorem

Sebastian Vettel v tréninku v Abú Zabí

Vettel a konec kariéry? Němec spekulace odmítá

Kvůli vypnutému DRS se v úvodu velké ceny moc nepředjíždělo

Selhání serveru - FIA prozrazuje, proč piloti nemohli v úvodu GP Abú Zabí využívat DRS

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama