DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?
Ferrari je spokojeno s vývojem svého monopostu v průběhu letošní sezóny i s množstvím přítlaku, který se podařilo navýšit. To mělo podle šéfa týmu Mattii Binotta dodatečný pozitivní vliv na jejich konkurenceschopnost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
10:40 11.11.2019 88.102.38.XXX
Však jsem psal že Leclerc by PP asi nejspíše i měl kdyby mu neměnili motor za starší na hranici životnosti. No taky tam přesto je patrný jak pokles výhody na rovinkách i na celkovém čase. Poslední dobou vyhrávali kvalifikace docela s přehledem Trápení v závodě pak bylo ještě patrnější, tam bych ale nevěřil že by to způsobila ta směrnice, to ale vědí jen oni sami.
jumpman
10:31 11.11.2019 178.255.168.XXX
jojo, měli skoro pole, jeden vůz vypadl po selhání zavěšení s tím, že ten problém tam byl nejspíš od startu a druhý vůz měl motor staré specifikace se sníženým výkonem díky najetým kilometrům, ale fanoušek jediných usvědčených podvodníků v F1 se raduje, jak ferrari byl "zatržen tipec"
Dej si placku na čelo a používej hlavu...
Dej si placku na čelo a používej hlavu...
Situs
10:22 11.11.2019 88.102.38.XXX
Však právě, je to "jen" jeden z parametrů, ovšem pro Ferrari velmi významný a těžilo z něho poslední závody. Proč to nefungovalo v US když auto a nastavení už dle Binotta znaj jak své boty je teda záhada
Jinak svádět to jen na mizerný upgrade auta je také jen spekulace
Jinak svádět to jen na mizerný upgrade auta je také jen spekulace
daaviid23
10:09 11.11.2019 90.182.169.XXX
Maximální rychlost je jen závislý parametr, závislý na mnoha proměnných.
Však vloni po Singapůru se taky všichni plácali na ramenou, jak údajným přidáním senzoru zatrhli fígle Ferrari. A hle, po závodech se ukázalo, že za poklesem výkonnosti (a tím i maximálky) stál mizerný upgrade auta.
Však vloni po Singapůru se taky všichni plácali na ramenou, jak údajným přidáním senzoru zatrhli fígle Ferrari. A hle, po závodech se ukázalo, že za poklesem výkonnosti (a tím i maximálky) stál mizerný upgrade auta.
Situs
09:47 11.11.2019 88.102.38.XXX
Jenže už ne s takovou výhodou, vlastně jsem sem dával graf a jejich výhoda byla nejmenší v tomto roce vůbec, což je hodně zajímavé. Ono já myslím že v Brazílii zase pofrčej, i kdyby na té směrnici pro ně něco bylo tak i tak asi raději vytočí motor co to jde a risknou že jim to nevydrží než že by ukázali že ten problém mají. V těchto případech my se toho moc obvykle nedozvíme a zůstane to jen v poli spekulací. Výkon Ferrari byl v US docela šok, na druhou stranu slovo "nesedlo" je na jeden případ použitelný. Nevím kdy přesně Biinotto toto v článku řekl, ale vypadá to že to bylo před katastrofálním posledním závodem.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek