DISKUZE K ČLÁNKU "Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

Bývalý šampion Formule 1 Jacques Villeneuve kritizuje schválení rozpočtových stropů ve Formuli 1. Podle něj jde o čistý socialismus, který nikomu nepomůže - ani momentálně nejslabšímu Williamsu, s nímž v roce 1997 získal titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 12.11.2019 00:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 08.11.2019 09:54
známá pravda je to, že tým F1 utratí všechny… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 08.11.2019 21:25
Obyvatelstvem myslíš ty ovce, které si myslí, že… »
» Vieux-Fours (Hlasovali 2 lidé) 10.11.2019 22:51
možná kdyby Williams dostával na odměnách to co… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Ono je to komplikovanější...

    Z Žaka mám spíš pocit jeho velké averze k Williamsu. Nevím co přesně si udělali, ale jeho neustále otírání se o Williams nemá s realitou nic společného.

    S tím socialismem to prehnal, byt jeho kritice rozpočtového stropu rozumím.

    Ovšem jestliže kritizuje, a on kritizuje prakticky pořád...až mám pocit že prakticky vždy jde proti proudu...i když je to v některých případech naprosto nesmyslné.

    Já osobně spíš vidím problém v přerozdělení peněz...není to o logice a spravedlnosti...ale pokračuje to tam kam to dotáhl Bernie...v F1 jsou vyvolení...a zbytek sveta. A ten zbytek světa nemá pražádnou šanci...dokud bude první trojka dostávat tak nehorázné dotace.

    Buď by ty extra prachy měly být podle historických výsledků...a nebo nic...jen startovné (všichni stejně) a podle výsledků šampionátu.

    Kritika Williamsu je kvůli tomu že se snaží přežít a neutracet zbytecne...protože být na hraně výdajů...nebo dokonce za ní znamená balancovat na hraně bankrotu. I kdyby Williams utratil všechny peníze a dokonce si půjčil...stále bude mít rozpočet na střed pole, nic víc. Taková je realita. Řekl bych že Williams se snaží počkat na nové smlouvy...a věří že finanční tok se alespoň trochu narovná a on jako velmi úspěšný tým historie bude dostávat patřičnou sumu za své výsledky...pak má smysl investovat celý rozpočet který dá dohromady a opět závodit.

    Chápu že to co Williams dělá není nijak impozantní...leč je to z nouze ctnost.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.247.XXX
    možná kdyby Williams dostával na odměnách to co si skutečně zaslouží jako druhej nejúspěšnější tým v historii F1, tak by nebyl tam kde je...Mercedes s RedBullem by ve spravedlivým světě nedostávali dohromady to co Williams sám...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Miroslav Š.

    Miroslav Š.

    88.212.37.XXX
    čo vie Villeneuve o socializme? 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Socíkem bych to nenazýval, to je zcela nepochopení reality a zároveň slova socialismus. 12 Ale co už ...taky názor. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    takže se nám socík vkrádá zpět už nejenom skrzevá EU, ale už i přes F1? to by bylo špatné... ale nevidím to tak černě jako Jaques. myslím, že strop je docela vysoko. dost týmů jej ani nevyužije, takže je to nijak neomezí a ti, kteří utrácejí nejvíc, si cestičku, jak dosáhnout svých cílů, určitě najdou. nejvíc mě asi mrzí, a v tom asi s Villeneuvem souhlasím, to, že ta auta ( pokud tedy opravdu budou stabilnější ) budou poskytovat méně prostoru pro chyby pilotů. F1 by měla být tou nejnáročnější motoristickou disciplínou, auta mají být "bestie" a piloti ti nejlepší.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      01
      Kdyby to ten Villeneuve vždy nepodal tak nešťastně. Po dlouhé době je to od něj něco, co má z větší části hlavu a patu, jenže on to podá takovým stylem, že to spousta lidí nevezme.
      Jinak co se týká těch stropů, všechny velké stáje to mají vyřešené. A když by FIA náhodou začala šťourat do podezřele levných "dodavatelů", tak si prostě pořídí B-stáj, kde budou vyvíjet jednu půlku auta a druhou bude dělat hlavní stáj. Budou tím pádem na 350-ti milionech a soukromé stáje budou o to víc brečet, protože je to opět posune o něco více dozadu ... Tedy kromě RB a McLarenu, samozřejmě.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • pidro

    pidro

    90.178.45.XXX
    Když mu Williams dal vítězné auto,tak mlčel.Tragéd.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Na Williams je smutný pohled. Já se domníval že nejhorší sezonu s roku 2006 už mají za sebou. Ale bohužel.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Tohle jsou strašný kecy, koho zajímá JV? Já tedy raději uvidím těsnější pole zavodit mezi sebou, než závody v utrácení a více roztrhané pole

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Villeneuve by si měl nejdříve zjistit jak to v socialismu chodí.
    Stačí si vzpomenout na studenou válku, kdy kdy bylo zcela jedno kolik se za zbraně (vozy F1) utratí. Však co, nejsou peníze, tak uškrtíme lidu opasky.
    A nejhorší je, že se nejedná pouze o socialismus. Kapitalisté na to šli stejně a kdyby lidé nevzali rozum do hrsti, tak by to trvalo tak dlouho, že by jsme se vzájemně dokázali sežrat za živa a doplatili by na to všichni.

    + 0 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    F1 by si zasloužila víc, já souhlasím, jenže ty týmy co nekoukaj na peníze nejsou na skladě a je na to třeba reagovat. Jinak z toho cítím především jen pokračující nevyřízené účty mezi ním a Williamsem.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Ale hlavně je to nesmysl, proboha v dnešní ekonomickým modelu ti za chvilku i Mercedes s Ferrari přestanou tak hojně utrácet, když přichází finanční krize, on nechápe, že ty peníze co tam dávají velké týmy jsou od toho, že tam jsou z nějakého důvodu, ale ne navždy kromě Ferrari a McLarenu .. Mercedes přišel proto, aby si vyvíjel hybridy pro svoje produkty do běžného provozu, je otázkou, kdy se jim tohle plně podaří a pak zmizí

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        Z pohonných jednotek F1 toho pro běžný provoz žel moc nelze uplatnit - ani v případě Mercedesu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Jde o koncept vývoje hybridů, samotný Mercedes se s tím chlubil, samozřejmě ta PJ z F1 se těžko přenese do běžného auta

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            No, to právě moc ne. Alespoň ne ten koncept z F1. Kolik % času strávíš při jízdě po městě pod plným plynem, aby ti byl v běžném autě k něčemu MGU-H? A srovnej si to třeba se 70 % v F1 v Monze.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Pro běžné osobní automobily je to skutečně z 99% nepoužitelné. Jediné, co je ku prospěchu je výchova inženýrů, kteří se tím dostanou k testování techniky, která jde na samotnou hranu spolehlivosti a dopad různých vlivů její zlepšení/zhoršení. Tyto zkušenosti potom mohou přenést do vývoje běžných pohonných jednotek.
              Ale jak píšeš, skoro vše je pouze výkladní skříň automobilky. Způsob využití i cena materiálů jednotlivých komponent jsou absolutně nemyslitelnými faktory pro běžný provoz.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                To ale nevadí, lidé budou věřit, že to tam je použité a že to je skvělé. To stačí.... 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  91.245.26.XXX
                  Přesně tak. Sílu reklamy na běžné obyvatelstvo spousta lidí strašně podceňuje. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    To je sice pravda, ale pokud je někdo takto "bystrý" co se těchto věcí týká, snad ani nechci vědět, jak jejich mozek reaguje na silnici v nějaké situaci, kdy potřebují reflexivně vyřešit nějakou nečekanou situaci.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 ve Velké ceně Brazílie 2019

McLaren po 2072 dnech na pódiu a s jistotou 4. místa v šampionátu. Jeho šéf už šťastnější být nemůže + VIDEO

Sebastian Vettel a Charles Leclerc způsobili Ferrari velkou ostudu

"Jeden z jezdců Ferrari by měl přijmout vinu za kolizi," říká Brawn. Co radí Binottovi?

Mattia Binotto v kvalifikaci v Monaku

Binotto reaguje na kolizi svých jezdců. Propukla u Ferrari válka?

Carslos Sainz obdržel dodatečně pohár za třetí místo v závodě v Brazílii

FOTO: Nezastavitelný Verstappen, ostudná havárie Ferrari a chybující Mercedes s Hamiltonem

Daniil Kvjat s vozem Toro Rosso poháněným Hondou před rudým Ferrari Charlese Leclerca

Nejrychlejší sektory: Red Bull nejlepší v zatáčkách, Ferrari na rovinkách. Nejvyšší max. rychlost dosáhla Honda

Sebastian Vettel a Charles Leclerc v Brazílii

Piloti Ferrari nakonec penalizaci unikli, Hülkenberg nikoliv. Proč?

Max Verstappen a Rubens Barrichello po kvalifikaci v Brazílii

PROHLÁŠENÍ po závodě: Vettel vinu za kolizi se svým týmovým kolegou odmítá

Carlos Sainz jako jediný zvládl jednozastávkovou strategii

Sainzovi pomohla jednozastávková strategie až na pódium, Red Bull v boxech překonává rekord!

Lewis Hamilton v Mexiku

Hamilton penalizován, McLaren má pódium

Valtteri Bottas s Mercedesem na okruhu v Interlagos

Nejrychlejší kolo v Brazílii předvedl Bottas, bod navíc za něj ale nezíská

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama