DISKUZE K ČLÁNKU "Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

Bývalý šampion Formule 1 Jacques Villeneuve kritizuje schválení rozpočtových stropů ve Formuli 1. Podle něj jde o čistý socialismus, který nikomu nepomůže - ani momentálně nejslabšímu Williamsu, s nímž v roce 1997 získal titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 12.11.2019 00:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 08.11.2019 09:54
známá pravda je to, že tým F1 utratí všechny… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 08.11.2019 21:25
Obyvatelstvem myslíš ty ovce, které si myslí, že… »
» Nameless_Wonder (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2019 15:43
Tento pan ked otvori usta tak uroven podlieza aj… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

juras

juras

90.177.218.XXX
Ono je to komplikovanější...

Z Žaka mám spíš pocit jeho velké averze k Williamsu. Nevím co přesně si udělali, ale jeho neustále otírání se o Williams nemá s realitou nic společného.

S tím socialismem to prehnal, byt jeho kritice rozpočtového stropu rozumím.

Ovšem jestliže kritizuje, a on kritizuje prakticky pořád...až mám pocit že prakticky vždy jde proti proudu...i když je to v některých případech naprosto nesmyslné.

Já osobně spíš vidím problém v přerozdělení peněz...není to o logice a spravedlnosti...ale pokračuje to tam kam to dotáhl Bernie...v F1 jsou vyvolení...a zbytek sveta. A ten zbytek světa nemá pražádnou šanci...dokud bude první trojka dostávat tak nehorázné dotace.

Buď by ty extra prachy měly být podle historických výsledků...a nebo nic...jen startovné (všichni stejně) a podle výsledků šampionátu.

Kritika Williamsu je kvůli tomu že se snaží přežít a neutracet zbytecne...protože být na hraně výdajů...nebo dokonce za ní znamená balancovat na hraně bankrotu. I kdyby Williams utratil všechny peníze a dokonce si půjčil...stále bude mít rozpočet na střed pole, nic víc. Taková je realita. Řekl bych že Williams se snaží počkat na nové smlouvy...a věří že finanční tok se alespoň trochu narovná a on jako velmi úspěšný tým historie bude dostávat patřičnou sumu za své výsledky...pak má smysl investovat celý rozpočet který dá dohromady a opět závodit.

Chápu že to co Williams dělá není nijak impozantní...leč je to z nouze ctnost.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Vieux-Fours

Vieux-Fours

86.49.247.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav Š.

Miroslav Š.

88.212.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Villeneuve kritizuje Williams, že neutrácí ani všechny peníze, které dostane, natož peníze, které dokáže sehnat.Takže známá pravda neplatí vždy. Alespoň tak jsem to pochopil.
Má takový tým opodstatnění v F1? Řeší tento případ rozpočtový strop? Podle mne je odpověď v obou případech NE, i když Williams by mi jako tým chyběl. Já Villeneuvovi dávám za pravdu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Ale tady jde hlavně o boj proti elektro autům, automobilky radši udělají hybridy, to jaký koncept zvolí bude taky záviset od typu auta, rozhodně nelze spoléhat na elektro jako jedinou budoucnost

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Obyvatelstvem myslíš ty ovce, které si myslí, že půl tuny kyselin v akumulátorech jednoho jediného spotřebiče je ekologičtější než motor staré stodvacítky která celá vážila kousek přes tunu?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

89.176.21.XXX
Inženýři přenesou maximálně vzdálené ideje. Všemu ostatnímu bude bránit extrémně silné NDA. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
To je sice pravda, ale pokud je někdo takto "bystrý" co se těchto věcí týká, snad ani nechci vědět, jak jejich mozek reaguje na silnici v nějaké situaci, kdy potřebují reflexivně vyřešit nějakou nečekanou situaci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Přesně tak. Sílu reklamy na běžné obyvatelstvo spousta lidí strašně podceňuje. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To ale nevadí, lidé budou věřit, že to tam je použité a že to je skvělé. To stačí.... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Socíkem bych to nenazýval, to je zcela nepochopení reality a zároveň slova socialismus. 12 Ale co už ...taky názor. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
01
Kdyby to ten Villeneuve vždy nepodal tak nešťastně. Po dlouhé době je to od něj něco, co má z větší části hlavu a patu, jenže on to podá takovým stylem, že to spousta lidí nevezme.
Jinak co se týká těch stropů, všechny velké stáje to mají vyřešené. A když by FIA náhodou začala šťourat do podezřele levných "dodavatelů", tak si prostě pořídí B-stáj, kde budou vyvíjet jednu půlku auta a druhou bude dělat hlavní stáj. Budou tím pádem na 350-ti milionech a soukromé stáje budou o to víc brečet, protože je to opět posune o něco více dozadu ... Tedy kromě RB a McLarenu, samozřejmě.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Pro běžné osobní automobily je to skutečně z 99% nepoužitelné. Jediné, co je ku prospěchu je výchova inženýrů, kteří se tím dostanou k testování techniky, která jde na samotnou hranu spolehlivosti a dopad různých vlivů její zlepšení/zhoršení. Tyto zkušenosti potom mohou přenést do vývoje běžných pohonných jednotek.
Ale jak píšeš, skoro vše je pouze výkladní skříň automobilky. Způsob využití i cena materiálů jednotlivých komponent jsou absolutně nemyslitelnými faktory pro běžný provoz.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
No, to právě moc ne. Alespoň ne ten koncept z F1. Kolik % času strávíš při jízdě po městě pod plným plynem, aby ti byl v běžném autě k něčemu MGU-H? A srovnej si to třeba se 70 % v F1 v Monze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Jde o koncept vývoje hybridů, samotný Mercedes se s tím chlubil, samozřejmě ta PJ z F1 se těžko přenese do běžného auta

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
známá pravda je to, že tým F1 utratí všechny peníze, které dokáže sehnat a velký rozpočet neznamená automaticky úspěch. Osobně si myslím, že rozpočtový strop je nesmysl, který pouze opět poškodí značku F1. Nikdy neměl nikdo v žádném sportu pravidly dán nárok na úspěch, o což se F1 v poslední době silně snaží a podle mě, je to hodně špatně. Měli by se spíš zaměřit na to, aby z F1 zmizela nesmyslná spolehlivost a aby pro menší týmy byla možnost závodit na přijatelné úrovni za přijatelných finančních podmínek, což by spíš byla možnost prodeje/nákupu částí vozu které jsou drahé na vývoj, ale nikoliv cestou striktní unifikace, ale možnosti nákupu od týmu, který je ochoten prodat...
A k tomu williamsu, je mi smutno, kam se pod vedením claire tento tým dostal. To skutečně nejsou závodníci, ale obchodníci, kterým stačí se účastnit a chtějí generovat zisk, což ale nikdy nebylo smyslem F1...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

78.45.212.XXX
"Kolko rokov uz nicim neprispel do serie?"

On už má odpracováno, je šampion. Jeden z 33 vyvolených. Když k tomu připočtu i druhé místo '96, tak jenom 24 pilotů dokázalo v F1 víc než Jacques. Z více než tisícovky, kteří dostali příležitost se o to pokoušet.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
takže se nám socík vkrádá zpět už nejenom skrzevá EU, ale už i přes F1? to by bylo špatné... ale nevidím to tak černě jako Jaques. myslím, že strop je docela vysoko. dost týmů jej ani nevyužije, takže je to nijak neomezí a ti, kteří utrácejí nejvíc, si cestičku, jak dosáhnout svých cílů, určitě najdou. nejvíc mě asi mrzí, a v tom asi s Villeneuvem souhlasím, to, že ta auta ( pokud tedy opravdu budou stabilnější ) budou poskytovat méně prostoru pro chyby pilotů. F1 by měla být tou nejnáročnější motoristickou disciplínou, auta mají být "bestie" a piloti ti nejlepší.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Nameless_Wonder

Nameless_Wonder

188.123.98.XXX
Odhliadnuc od toho ze urcuje kto si zasluzi byt ako rychly? Kolko rokov uz nicim neprispel do serie okrem kritiky? Ved tento človek verejne kritizuje technické pravidla ktorych dopad este nevie povedat nikto. Ked clovek pocuva co hovori tak by ani neprisiel na to ze tohoto pana zadupal novacik gombik do zeme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Z pohonných jednotek F1 toho pro běžný provoz žel moc nelze uplatnit - ani v případě Mercedesu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama