DISKUZE K ČLÁNKU Helmut Marko si popletl termíny závodů, ve zbytku sezóny čeká vítězství Red Bullu
Helmut Marko se popletl termíny závodů v USA a v Mexiku, kde měl původně oznámit jezdecké sestavy svých týmů - učiní tak až po tomto víkendu. Ve zbývajících podnicích očekává vítězství svého Red Bullu, jehož vůz podle něj patří opět mezi nejrychlejší
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Helmut Marko si popletl termíny závodů, ve zbytku sezóny čeká vítězství Red Bullu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
El.Senor
11:03 31.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Situs
10:42 31.10.2019 88.102.38.XXXVčera jsem Maxe za počínání v závodě bránil, ale to jsem neviděl jak s tím autem co je o 2s rychlejší než lídři předjížděl Magnussena. Za tento atak na zadní gumu a objetí mimo trať by si už zasloužil pozornost stewardů
[odkaz na stránku]-
-
El.Senor
10:55 31.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
-
Situs
12:20 02.11.2019 88.102.38.XXXŘekl bych že je, když vyjedeš mimo trať a získáš pozici buď ji vrátíš nebo se to trestá, bez ohledu zda jde o zkrácení či nikoliv. Těch potrestaných případů předjetí po vnějšku mimo trať pár je. Ale samo ne vše se trestá jak vidíme třeba teď u Maxe, takže ano, jasné to není a občas to někomu projde.-
jon
14:45 02.11.2019 90.176.154.XXXMáš pravdu v tom, že i vnějšek může být trestán. Ale musí tam být prokazatelná výhoda. Např. že tím získá výhodnější stopu do příští zatáčky, možnost jejího rychlejšího projetí apod. Tady šlo o nouzový manévr, protože Magnussen byl po tom torpédu nějaký rozhozený.
Jak jsem psal, jestli by bylo něco na trest, byl to ten kontakt. Max se tam tradičně ponořil na brzdy s velkou dávkou optimismu. Je ale vidět, že Magnussenovi se to docela hodilo do krámu a nekompromisně ho zavřel.
-
-
-
-
-
Petr Hloušek
14:52 31.10.2019 194.79.55.XXXPořád jsi tu Suzuku ještě nezkousl?
Místo toho bys měl být rád že to byl jen 1 závod-
Adi
15:35 31.10.2019 81.19.11.XXXNe, Suzuka mě bude ještě dlouho štvát :/ Prostě nic jiného než trest za to, že někdo vymyslel zlepšovák, který neodporuje technickým regulím, jen to prý bylo nesportovní. Jak psal správně Situs, kdyby s tímto zlepšovákem přišel někdo z TOP3, tak to bude oslavováno jako skvělý počin a dokonalé využívání šedé zóny a týmy středu by se měly učit... jenže on to vymyslel Renault, takže DQ.-
Kaša
17:22 31.10.2019 82.142.123.XXXSouhlasím s Petrem nad tebou, .... ještě tě to nepřešlo?
Jakýpak "zlepšovák" prosímtě, vždyť to je jasné porušení pravide (a je jedno jakých) a následoval velmi mírný trest! Za něco takového by mohl být tým diskvalifikován klidně z celé sezony, nebo ze závodů kdy to použival (a byly v platnosti tyto sportovní pravidla). Jak ti jsi mimo.-
Adi
09:09 01.11.2019 81.19.11.XXXTo jsou hrozný kecy.. sorry. Jaký trest dostal Brown GP za nelegální difuzor, který jim přidal rozhodující výhodu v sezóně 2009 a jen díky tomu se stal Button mistrem? Jaký trest dostalo Ferrari v roce 1991, když přišli s pádly pod volantem, ale ostatní museli dál kvedlat řadící pákou? Jaký trest přišel, když Renaultu v r. 2006 našli hmotové tlumiče? Jaký trest dostal McLaren za F-Ducht? Dále flexi křídla RB, atd. atd. Tomu se milý příteli říká šedá zóna a nepamatuji si, že by za to jakýkoliv tým dostal DQ i přes to ,že jim bylo prokázáno porušení technických pravidel a jejich následná úprava. Renaultu nebylo prokázáno žádné porušení technických pravidel, ale jakési sportovní pochybení a za to DQ. Nelogické, špatné rozhodnutí jdoucí přímo proti DNA F1. Tady jsme byli svědky toho, že nýnější vedení F1 jde přímo proti původní F1 filozofii inženýrských závodů. Jestli ti tato tupá sterilizace vyhovuje, doporučuji přepnout na Indycar nebo Nascar, tam je show na prvním místě. F1 je však o něčem jiném a amici to evidentně nechápou.-
HellHogr
09:15 01.11.2019 89.24.35.XXXSorry ale difuzor nebyl nelegální a hlavně nepomáhal jezdci s "jezdec musí sám bez cizí pomoci řídit a ovládat vůz", difuzor byla šedá zóna, která se pak dost striktně uzavřela, měl by sis zjistit co vlastně Renault dělal, možná zkus poslouchat i jezdce svyho týmu, než tu budeš zase dávat srdcervoucí projevy-
Adi
11:09 01.11.2019 81.19.11.XXXSorry ale tlačítko Renaultu nebylo nelegální, jen stejně jako kdysi Ferrari šetřilo čas pilota díky zlepšováku. Už se konečně smiř s tím, že renaultí tlačítko bylo z technického hlediska zcela legální řešení. K těm jezdcům, připoměň mi, co přesně řekli, nyní nevím na jaké vyjádření narážíš. Díky předem.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí