DISKUZE K ČLÁNKU Helmut Marko si popletl termíny závodů, ve zbytku sezóny čeká vítězství Red Bullu

Helmut Marko se popletl termíny závodů v USA a v Mexiku, kde měl původně oznámit jezdecké sestavy svých týmů - učiní tak až po tomto víkendu. Ve zbývajících podnicích očekává vítězství svého Red Bullu, jehož vůz podle něj patří opět mezi nejrychlejší

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Helmut Marko si popletl termíny závodů, ve zbytku sezóny čeká vítězství Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 02.11.2019 15:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2019 08:41
Helmut je naprosto mimo, tohle je už fakt… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2019 09:43
A pak je tu Ferrari, které má double v… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2019 10:42
Včera jsem Maxe za počínání v závodě bránil, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Tomas J.

    Tomas J.

    85.237.234.XXX
    Rozpravku od doktora uz mam za sebou, takze mozem ist na nejaky normalny clanok 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Teď jsem četl že Ferrari a Willíci byly proti oddálení pravidel na r.2021 o rok, za to pro tyto týmy palec nahoru.
    Jsem rád že nové pravidla příjdou, vidím to nadějně! 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Včera jsem Maxe za počínání v závodě bránil, ale to jsem neviděl jak s tím autem co je o 2s rychlejší než lídři předjížděl Magnussena. Za tento atak na zadní gumu a objetí mimo trať by si už zasloužil pozornost stewardů 11
    [odkaz na stránku]

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      To je vždycky otázka, trefil Max Magnusena nebo Magnusen zavřel Maxe? 14

      Jinak obecně se řeší kraviny ale tak jasné porušení pravidel jako to jeho objetí Magnusena mimo trať se neřeší. Zvláštní.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        178.255.168.XXX
        Jak by rekl Jon, Magnussen najel zadnim kolem do Maxova kridla 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Hele, když někam na vnitřek strčíš čumák a stačí to jen na to aby tvoje přední křídlo drclo do jeho zadní gumy tak se to zas moc okecat nedá ne? Teda myslím 12 No a předjetí mimo trať je taky jasný.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          S tím předjetím mimo trať. Ono to tak úplně jasné není. Trať si tím nezkrátil, takže vyjetím za bílou nezískal jasnou výhodu. Spíš byl na pentli ten kontakt. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Řekl bych že je, když vyjedeš mimo trať a získáš pozici buď ji vrátíš nebo se to trestá, bez ohledu zda jde o zkrácení či nikoliv. Těch potrestaných případů předjetí po vnějšku mimo trať pár je. Ale samo ne vše se trestá jak vidíme třeba teď u Maxe, takže ano, jasné to není a občas to někomu projde.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Máš pravdu v tom, že i vnějšek může být trestán. Ale musí tam být prokazatelná výhoda. Např. že tím získá výhodnější stopu do příští zatáčky, možnost jejího rychlejšího projetí apod. Tady šlo o nouzový manévr, protože Magnussen byl po tom torpédu nějaký rozhozený.
              Jak jsem psal, jestli by bylo něco na trest, byl to ten kontakt. Max se tam tradičně ponořil na brzdy s velkou dávkou optimismu. Je ale vidět, že Magnussenovi se to docela hodilo do krámu a nekompromisně ho zavřel.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Tak evidentně špatná barevná kombinace monopostu... dokážeš si vůbec představit, co by se stalo, kdyby podobný manévr předvedl žlutočerný monopost? Já bych to viděl jasně na DQ ze závodu a pro jistotu ještě 3x stop and go!!! 11 12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          194.79.55.XXX
          Pořád jsi tu Suzuku ještě nezkousl? 20
          Místo toho bys měl být rád že to byl jen 1 závod

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Ne, Suzuka mě bude ještě dlouho štvát :/ Prostě nic jiného než trest za to, že někdo vymyslel zlepšovák, který neodporuje technickým regulím, jen to prý bylo nesportovní. Jak psal správně Situs, kdyby s tímto zlepšovákem přišel někdo z TOP3, tak to bude oslavováno jako skvělý počin a dokonalé využívání šedé zóny a týmy středu by se měly učit... jenže on to vymyslel Renault, takže DQ. 05

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              Souhlasím s Petrem nad tebou, .... ještě tě to nepřešlo?
              Jakýpak "zlepšovák" prosímtě, vždyť to je jasné porušení pravide (a je jedno jakých) a následoval velmi mírný trest! Za něco takového by mohl být tým diskvalifikován klidně z celé sezony, nebo ze závodů kdy to použival (a byly v platnosti tyto sportovní pravidla). Jak ti jsi mimo. 05

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                81.19.11.XXX
                To jsou hrozný kecy.. sorry. Jaký trest dostal Brown GP za nelegální difuzor, který jim přidal rozhodující výhodu v sezóně 2009 a jen díky tomu se stal Button mistrem? Jaký trest dostalo Ferrari v roce 1991, když přišli s pádly pod volantem, ale ostatní museli dál kvedlat řadící pákou? Jaký trest přišel, když Renaultu v r. 2006 našli hmotové tlumiče? Jaký trest dostal McLaren za F-Ducht? Dále flexi křídla RB, atd. atd. Tomu se milý příteli říká šedá zóna a nepamatuji si, že by za to jakýkoliv tým dostal DQ i přes to ,že jim bylo prokázáno porušení technických pravidel a jejich následná úprava. Renaultu nebylo prokázáno žádné porušení technických pravidel, ale jakési sportovní pochybení a za to DQ. Nelogické, špatné rozhodnutí jdoucí přímo proti DNA F1. 02 Tady jsme byli svědky toho, že nýnější vedení F1 jde přímo proti původní F1 filozofii inženýrských závodů. Jestli ti tato tupá sterilizace vyhovuje, doporučuji přepnout na Indycar nebo Nascar, tam je show na prvním místě. F1 je však o něčem jiném a amici to evidentně nechápou. 02

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  89.24.35.XXX
                  Sorry ale difuzor nebyl nelegální a hlavně nepomáhal jezdci s "jezdec musí sám bez cizí pomoci řídit a ovládat vůz", difuzor byla šedá zóna, která se pak dost striktně uzavřela, měl by sis zjistit co vlastně Renault dělal, možná zkus poslouchat i jezdce svyho týmu, než tu budeš zase dávat srdcervoucí projevy

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Sorry ale tlačítko Renaultu nebylo nelegální, jen stejně jako kdysi Ferrari šetřilo čas pilota díky zlepšováku. Už se konečně smiř s tím, že renaultí tlačítko bylo z technického hlediska zcela legální řešení. K těm jezdcům, připoměň mi, co přesně řekli, nyní nevím na jaké vyjádření narážíš. Díky předem.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      89.24.35.XXX
                      Ricci v Mexiku potvrdil, že šlo o systém, který pomáhal jezdcům co se týkalo řízení vozu, neboli porušení pravidel, že to musí dělatp ilot sám, z toho plyne, že to muselo být proi pravidlům

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Fernando Alonso během testování s Toyotou v Jižní Africe

Kdo je podle Alonsa nejlepším jezdcem současnosti?

Carlos Sainz během kvalifikaci na městském okruhu Marina Bay

McLaren se v kvalifikacích výrazněji zlepšil v Singapuru, tvrdí Sainz

Sebastian Vettel s Ferrari SF90, které je na rovinkách suverénně nejrychlejší

Ferrari v podezření: Honda volá po "čistém" souboji, v roce 2020 chce titul

Charles Leclerc odjel kvalifikaci v Austinu se starším motorem

Leclerca v Brazílii čeká penalizace. Dostane vývojovou verzi výkonnějšího motoru pro rok 2020?

Alexander Albon v závodě v Mexiku

Red Bull už zná svou jezdeckou sestavu pro příští rok

Koncept monopostu pro sezónu 2021

Špičkové týmy budou v F1 i po změnách v roce 2021 nadále dominovat, věří Ferrari

Alain Prost a Cyril Abiteboul v kvalifikaci v Baku

Prost o cestě Renaultu. Kdy bude francouzská automobilka vyhrávat?

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 v Japonsku

Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Daniel Ricciardo po kvalifikaci v Soči

Ricciardovi u nových monopostů nezáleží na rychlosti. Důležité je těsné závodění, říká

Valtteri Bottas v kvalifikaci v americkém Austinu

Slabé výkony Bottase z poloviny sezony? Fin zná jejich důvod

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:00 - 16:30)
    • 2. Trénink (19:00 - 20:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama