DISKUZE K ČLÁNKU Helmut Marko si popletl termíny závodů, ve zbytku sezóny čeká vítězství Red Bullu

Helmut Marko se popletl termíny závodů v USA a v Mexiku, kde měl původně oznámit jezdecké sestavy svých týmů - učiní tak až po tomto víkendu. Ve zbývajících podnicích očekává vítězství svého Red Bullu, jehož vůz podle něj patří opět mezi nejrychlejší

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Helmut Marko si popletl termíny závodů, ve zbytku sezóny čeká vítězství Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 02.11.2019 15:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2019 08:41
Helmut je naprosto mimo, tohle je už fakt… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2019 09:43
A pak je tu Ferrari, které má double v… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2019 10:42
Včera jsem Maxe za počínání v závodě bránil, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El.Senor

    El.Senor

    178.255.168.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      01

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Ale no tááák, mrknul jsem na ty kola které jel o sekundu rychleji než třeba Leclerc či Hamilton či Bottas a je to jen to jedno jediné celé kolo hned po obutí čerstvé bílé, ta výhoda nových gum byla rychle pryč. Ta "dobrá" rychlost byla reprezentativní celkem u Albona, pokud by Verstappen dokázal přidat třeba v průměru 3 desetinky na kolo bylo by to velmi dobré, možná jako rychlost Mercedesu. Rozhodně ne nejlepší o sekundu či co.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Nedělní vystoupení RB jasně ukázalo, že k jejich dominanci v Mexicu v minulých letech nestačila pouze dobrá práce s pneu, ale i správně nakalibrovaná PJ R, kterou letos neměli. 01

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nevím jak jasně ukázalo. Loni měli PP o 0,1s, letos o 0,1s. O kolik by Max vyhrál závod, kdyby nebyl hňup a neignoroval ty vlajky, se asi nedovíme. Ale vypadá to, že byl nejrychlejší na trati. přestože měl Hondu. 13

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            212.96.178.XXX
            Kdyz se podivas na to jakou jeli strategii vedouci tymy, tak se tezko porovnava s Maxem, ktery si opet vlastni vinou podelal zavod a pak jel na plny knedlik az do konce.A chtel bych videt, jak by na tech rovinkach predjizdel rude vozy :D

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jasně, že se to blbě porovnává. A já taky netvrdím, že by vyhrál. Na předjetí by fakt těžko měl. Jen, že měl ASI nejrychlejší auto. Po té výměně v 5-tém kole měl ztrátu 60s, v 50-tém 52s. Jo, Lewis ztratil něco v boxech, na druhé straně nemusel tak šetřit gumy a za celou dobu nemusel nikoho předjet. Zato Max těch předjetí a zdržení za někým měl fakt dost. Ano, nemám jistotu, protože to reálně spočítat nejde, ale můj dojem je, že Max byl nejrychlejší. 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Nedalo mi to a také jsem se podíval. Jen tak pro zajímavost jsem si porovnat kola na starších bílých, kdy jel Max již na čistém vzduchu. Max jel o cca 1s pomaleji než Lewis.
          Jestli jel v nějakém kole rychleji, záleží v jakém režimu zrovna jela špička. Jestli Helmut vycházel z toho, že v nějakém konkrétním kole jel rychle a ještě u toho předjížděl, tak je to relativní. Ve finále ta ztráta narůstala. Kromě chvíle po Maxově pitstopu, kdy měl novější gumy, čistý vzduch a nezbývalo mu nic jiného, než na to šlápnout. V tom závodě už neměl co ztratit, kdežto Vettel s Lewisem už nejspíše brali v potaz možnost pouze jednoho pitstopu. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Zajímavé Ele... podle tebe závod skončil ve 48 kole?! To umí každý demagog vzít pouze úsek závodu, kdy měl Max lepší, nebo né horší gumy a dokázal stahovat jezdce na čele i když předjížděl, to je určitě velmi dobrý počin. Jenže se počítá rozdíl v cíli a ten byl 69s. A 14 jezdců nepředjel, Ricci byl v boxech, Norris a nedotažené kolo, nebránící se TR. Hele Max jel v Mexiku velmi dobře a bednu by měl při normálních okolnostech jistou, ale psát, že drtil čelo a vyhrál by stylem loni a předloni, na to neměl auto ani motor 03 Takže zase zpátky z hrušky dolů draku 01

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          No, Ricci dojel cca 6s za Maxem a byl celkem o dost rychlejší než Peréz, jenže je rozdíl dojet a předjet. Takže čistě spekulativně by v případě rychlého zdolání Peréze mohl Ricci Maxe slušně potrápit, ale to už se nikdy nedozvíme. Podle mě bylo Mexiko nejlepší šance na vítězství RB, zbývající 3 tratě už nebude dle mě RB nejrychlejší balík.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama