DISKUZE K ČLÁNKU V Mexiku létal Verstappen, závěrečné souboje předčasně ukončila nehoda Bottase
MEXIKO - KVALIFIKACE; Nejvyšší nadmořská výška na soupisce závodů F1 seděla nejlépe Maxi Verstappenovi v Red Bullu, z první řady bude startovat také Charles Leclerc. Další Ferrari v podání Sebastiana Vettela bude číhat bok po boku s Lewisem Hamiltonem ze druhé řady na startovním roštu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V Mexiku létal Verstappen, závěrečné souboje předčasně ukončila nehoda Bottase
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mike17
14:44 27.10.2019 185.149.130.XXXNo vida, to bylo loni a předloni keců o tom, jak Renault perfektně pracuje ve vysoké nadmořské výšce a díky tomu byl RB nejrychlejší. A ono to tam jede Red Bullu i s Hondou.
Kdyby jen RB, ale obě STR v Q3.... Oba Renaulty i při dlouhých rovinkách někde za nimi.
Jestli s tím řídkým vzduchem nepracuje líp šasi RB, než motor Renaultu. -
-
Kaša
09:54 27.10.2019 194.228.79.XXXKolik sezon je vlastně v platnosti to pravidlo že" pilot musí řídit monopost sám"?
Myslím tedy že v takových sezonách byl monopost Renaultu nelegální ....
Je dobře že Max dostal trest, a myslím že ho dostal odpovídající.
Komisaři dobrá práce ohledně trestu Maxe.
A ohledně Adiho, prosímtě chlape uklidni se, několik dní sem nepřispívej a vychladni. To co tady předvádíš teď je fakt nehodné tvého normálně rozumného přístupu. Jsi totiž úplně mimo. Ale veřím že se hodíš do pohody, ... každý má nějaké zkraty.-
GRAHAM
10:08 27.10.2019 77.236.218.XXXDávat do poměru některé věci a porovnávat je zhola špatně. Znám to, hlavně u žen...
Renault "podvaděl" a o kolik ho to zrychlilo je irelevantní. Přišel trest. Bulet nad tím, že někdy někdo dostal menší sice lze, ale to Renaultu nepomůže. Že to někdy není spravedlivé? Není , ale mód že zloděj křičí chyťte zloděje není v pořadku.
Je potřeba se soustředit na výkon monopostu jako celku a kritizovat hlavně směrem dovnitř. To je spravná cesta ke zlepšení....
PS : Dávat zde dotazy co bylo na Renaultech v Japonsku nelegálního je docela silné kafe, s dovětkem CA že to používají mraky let.-
Adi
10:24 27.10.2019 95.82.135.XXXTakže ses další, který nezná fakta, ale moralizuje?! Renault byl diskvalifikován z GP Japonska protože Ricci a Hulk musí kliknout jednou, kdežto Seb či Lewis 3x, aby docílili toho samého. Za to je del tebe DQ normální? Jinak dle vyjádření komisařů NEMĚL na vozech nelegální řešsení rozložení brzd! Jen byl v něčem chytřejší než ostatní a to se nenosí víš Takže si dej v klidesu to silný kafe a pak zkus třeba popřemýšlet, proč malým zlodějíčkům dáváme tresty smrti, ale velkým vrahům pouze podmínky. Jestli si myslíš, že je to tak v pořádku, není něco v pořádku s tebou. No a protože přesně tohle se v F1 děje, tak mě až zaráží, že vás to tady nechává úplně klidnými....-
-
-
-
Adi
11:10 27.10.2019 95.82.135.XXXFakta jsou taková, že systém ovládání brzd od Renaultu není ani předprogramované, ani závislé na GPS, ani ovládané na dálku. NENÍ to nelegální řešení! Už si to konečně zapamatuj. Renault dostal DQ za to, že jejich piloti nemusí do menu a nastavení a potvrdit, tedy 3, max 4 kliky, ale že na to mají speciální tlačitko. A pro tebe speciálně: To tlačítko NENÍ nelegální! Ale dle komisařů je to nesportovní, což je k smíchu! Je to úplně stejně "nesportovní" jako když ti inženýr pomáhá informacema z boxu... Nedědomost a neznalost Helle, to je problém, pže pak bys mi dal zapravdu...-
-
Adi
11:37 27.10.2019 95.82.135.XXXCituji Richtra: "Racing Point na Renault podal dvě stížnosti: jednu kvůli porušení Technických pravidel a jednu kvůli porušení Sportovních pravidel.
FIA Renault z porušení Technických pravidel vysvobodila tím, že francouzský tým nepoužívá automaticky přednastavené rozložení účinku brzd. Tak jak si stěžoval Raciing Point. Protože něco takového by nešlo do auta nasadit jinak než VĚDOMĚ, a to je podvod. Jednoduše tím, že zrovna přednastavené hodnoty pravidla jednoznačně zakazují, a nejedná se o nějaký matoucí výklad nejednoznačného znění. Renault očištěn."
Kdybys nebyl línej, sám by sis zjistil fakta...-
Kaša
13:06 27.10.2019 194.228.79.XXXJsi pokrytec a naprosto mimo, jestli nevidíš rozdíl v porušování sportovních pravidel Renaultem dlouhodobě a schovívavost že dostali DQ jen na jednu GP .... a pak porovnáváš porušení žlutých vlajek a odpovídající trest +3 místa, atd. .... ty ses teda odkopal. Labilní jedinec který jde proti všem, ikdyž je viditelné, že tvrdí naprostý opak než je realita. Jako fanoušek Renaultu bych teď chodil kanálama!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
09:16 27.10.2019 88.102.38.XXX"Zvláštní" meziroční zlepšení týmů. Jen McLaren se zlepšil, Hondy tak nějak na svých a ostatní propad. V Mexiku se netradičně nůžky mezi TOP týmy a ostatních spíše rozevřely. Hlavně propad Alfy, Renaultu a Haasu mě překvapil.
[odkaz na stránku]-
-
GRAHAM
10:01 27.10.2019 77.236.218.XXXAno, zde se imho motory výkonově více srovnají a důležitější je to ostatní.
Loni Mclaren hodně dlouho už nevyvíjel, takže vzhledem k tomu že šasko posunul, je to i logické. To nic nemění ale na skutečnosti, že že vývoj některých stagnoval. To tak je...
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek