DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari vzhlíží k Mexiku. Bude se Scuderia znovu radovat?
Mexický závodní víkend klepe na dveře. Soupeři favorizují Ferrari, jak vidí svoje šance samotná Scuderia?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari vzhlíží k Mexiku. Bude se Scuderia znovu radovat?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Situs
15:32 25.10.2019 88.102.38.XXXJako myslíš že budou zobrazovat na volantu kolik že nám to olejíčku proudí do motoru z mezichladiče? Takhle to opravdu ulehčovat FIA nebudou Ono zjevné věci si týmy navzájem ohlídají, tam to díky tomu má rychlý spád, ovšem pod pokličku nevidí, tam je to jen o FIA a tam to najednou kupodivu dře
-
-
GRAHAM
13:07 25.10.2019 77.236.218.XXXTabulka od Hondy usvědčuje Elseňora z dlouhodobých lží.......takže to tu vyšlo knižně a vše je historicky jasné.
[odkaz na stránku]
Rok 2017 slušná tragedie a do půlky roku 2018 to samé a to porovnávám s vysmívaným Renaultem. Jo Elseňor je odborník.... A když Mclaren na konci sezóny 2017 s tím jezdil o Q3, ještě někdo bude rozporovat že to šásko bylo zcela špatné ? Nebylo, špička to nebyla, ale bylo logicky na velice dobré úrovni.
PS : A to tam je v RACE módu.-
Situs
13:30 25.10.2019 88.102.38.XXXJo, dle grafu Honda nikdy nepřekonala Renault ačkoliv mnozí tvrdili opak, její vývoj byl takový že McLaren Hondu opouštěl s horší výkonnostní ztrátou na Renault než když začínali, v roce 2018 potvrdili že Honda byla za Renaultem, no a letošek zdá se pro jistotu vzestup u Renaultu nějak raději nezobrazili-
GRAHAM
13:44 25.10.2019 77.236.218.XXXJJ, hodně toho tady napovídali někteří....nevěděli nic, ale ve všem jasno. O některých nelogických nesmyslech nemluvě. Kecy typu jak Mclaren tlačil na malej motor , když hned po roce bylo jasné že se bude měnit na koncept Mercedes je úsměvné. Holt v roce 2016 Honda jezdila s něčím, s čím jezdit nechtěla ale musela. V roce 2017 přišel průšvih jak vrata. V F1 neakceptovatelné...tabulka říká vše. Jo a koukám Elsenor je tak "chytrej" že ji sem vrznul taky. Prohrál vše na celé čáře, toho bude bolet hodně dlouho.
-
-
Mike17
13:47 25.10.2019 185.149.130.XXXAle nevím, jestli sis to tu moc nepohnojil. Protože když ten graf Hondy posuneš doleva o rok a půl na stejnou startovací dobu, tak ti z toho vyjde to, co celou dobu tvrdím: Je to stejná tragedie, jako u Renaultu. Dokonce podle toho grafu měli skoro celou dobu lepší motor, než o rok a půl dřív Renault. Tos pos....
Mimochodem taky z něj vyplývá, že je Renault daleko za M+F a stejně s Hondou. Tos pos... taky.-
GRAHAM
13:56 25.10.2019 77.236.218.XXXUrčitě ne....debata s Elseňorem byla v daném čase. To zaprvé. A za druhé, pokud chceš posouvat graf, musíš se odstěhovat do země kde včera, znamená zítra.
Jinak Majku dojdi na psychiatrické oddělení a nebo běž do politiky, tvé překrucovaní faktů chce buď vyléčit a nebo toho využít. Jako chápu, že překroutit lze všechno a najít důvody, třeba posunout graf. Apropo, to posunutí grafu si dej patentovat, to se ti ještě bude hodit. To zafunguje všude. A ještě vyděláš. U mne to je zbytečná diskuze......a já nikdy netvrdil že Renault je špička.
PS : Mclaren nemohl vyjet na trať o rok půl později, aby na tom byl stejně jako Renault, jezdil by tam sám.
-
Mike17
14:03 25.10.2019 185.149.130.XXX1. Elseňora neřeším.
2. O posunutí grafu píšu proto, že jsem byl označován za šílence, když jsem tvrdil, že Honda vyvíjela v čase motor stejně tragicky, jako Renault. A přesně to ukáže posunutí grafu.
Nevím, co je na tom za překrucování faktů. Řekl jsem přesně to, co graf ukazuje. Ale jestli tě tohle tak vytočilo, nejsem to já, kdo pořebuje pomoc psychiatra.-
GRAHAM
14:10 25.10.2019 77.236.218.XXXNevytočilo a podsouváš neboli lžeš, grafy ti nejdou. Vidíš tam někde takovej propad u Renaultu ve výkonu, či ztrátě na výkonu vůči ostatním... Kup si brejle A hodně silné....
PS : Rozhodně to nebylo stejně šílené, jedině že by jsi graf posunul do roku 2019.-
Mike17
14:35 25.10.2019 185.149.130.XXXNějaký náznak, v čem lžu by nebyl?
Pokud myslíš propad v roce 2017, tak asi proto jsem napsal SKORO celou dobu.
P.S. Mimochodem pokud chceš srovnávat rychlost vývoje, posouvá se graf na stejný výchozí čas. Nikoliv opačným směrem. Ale je fakt, že pak by ti Renault vyšel výrazně lepší.-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
19:17 26.10.2019 89.24.35.XXXFakt číslo jedna - sám si dával, že Ferrari mělo pomalejší auto v Q než RB, to je celkem základ. fakt číslo dvě, není to 5 lidí a fans, ale šéfové týmů, kteří ví asi víc než tvoje nesmyslnost. Fakt číslo 3 samotní členové týmu Ferrari v roce 2015 a 2016 popisovali průběh sezony 2012 a jak F2012 neměla rychlost. Fakt číslo 4 ty čísla se už vícekrát rozebírali, například autospoert má na to pěkné analýzy, to samé sky sport, ale k čemu to je, když to podle tebe není pravda že? Miku, fakt jsi na tom špatně, když popíráš realitu a posouváš graf, který se neposouvá, sorry, nevím na jakou školu si chodil, ale nemáš ani základy ekonomiky, tak možná proto nedokážeš pochopit i jiný věci-
Mike17
14:19 27.10.2019 185.149.130.XXX1. Sám jsem to říkal, ale není to fakt, opět pouze domněnka. Ačkoliv má.
2. OK, není to doměnnka 5 lidí, ale domněnka 5-ti šéfů týmů.
3. Domněnka některých lidí od Ferrari.
4. Ty analýzy opět pouze ukazují rychlost RB řízeného Vettelem a rychlost Ferrari řízeného Alonsem. Nic víc. Kdyby jezdil Vettel na půl plynu, vyšlo by ti Ferrari o hodně rychlejším vozem. Což je zjevná hloupost, jasná i malému děcku.
5. Tedy vůbec netuším, co má ekonomika společného s rychlostí monopostů F1. Tedy kromě toho, že se za víc peněz dá postavit v průměru lepší auto. Ale to víš asi jen ty. Já mám hotové studium na VŠ přírodovědného směru. Asi proto dávám přednost důkazům a číslům před něčími domněnkami. Zvlášť, když se ty domněnky rozchází.
Když to shrnu, tak jsi tu zase použil pouze něčí názory a ani jediný důkaz, že to tak bylo. Jako vždy. Někdo ti řekl, že je "Bůh" nejrychlejší, tak tomu prostě věříš, že to tak bylo. Věř si, ale s realitou to nemá nic společného.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek