DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari vzhlíží k Mexiku. Bude se Scuderia znovu radovat?
Mexický závodní víkend klepe na dveře. Soupeři favorizují Ferrari, jak vidí svoje šance samotná Scuderia?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari vzhlíží k Mexiku. Bude se Scuderia znovu radovat?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
18:39 26.10.2019 185.149.130.XXXGrafy se posouvají běžně, pokud chceš zjistit kvalitu vývoje podle jeho délky. Dokonce bych řekl, že asi jediný názorný způsob. Ale nikoho nenutím porovnávat, jak rychle kdo jednotku vyvinul s jeho kvalitou.
Jen je pak poněku stupidní kritovat Hondu, že jí to trvalo celé 4 roky dosáhnout výkonu konkurence, když Renaultu to trvalo 4 roky taky dosáhnout výkonu stejného.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mansell_fan
11:23 25.10.2019 37.188.244.XXXUPRAVENÁ CITACE:
"Systém Ferrari je prakticky nemožné postihnout, protože neexistuje žádná trubka nebo vstřikovač na přívod oleje do mezichladiče. Je využito porozity cívek a Ferrari může vždy tvrdit že průsak oleje je tudíž přirozený."
Je to obcházení pravidel ve smyslu "my za nic nemůžeme, to samo", které je pro FIA velmi obtížné vyřesit a postihnout. Stejně na to šel Mercedes předloni s hydraulickými aktuátory zadní nápravy umístěnými do převodové skříně, které " zcela náhodně" zahříval převodovkový olej při řazení.
Je to trochu jako ten nikdy nekončící příběh o souběžném vývoji neprůstřelného pancíře a všeprobíjející protipancéřové střely-
Situs
11:36 25.10.2019 88.102.38.XXXTo zní jako podvod který FIA není schopna ohlídat ani při protestech soupeřů. Takže buď FIA nařídí nějaké opatření které tomu udělá šmitec, nebo příští rok bude mít Mercedes taky mezichladič, Renault bude nadávat a Honda se jim na tu opičárnu vykašle-
-
Situs
11:48 25.10.2019 88.102.38.XXXNěkdo ti podvádět nebude jen proto že je policajt bezzubej. Stále je to nelegální podvod, jen tě při tom FIA není schopna chytit. Proto by měla jednat, jsou jistě cesty které může nařídit aby to bylo ohlídatelné. Klidně může mezichladič i zakázat pokud je tomu tak daleko že Ferrari ani FIA "přirozenému" průsaku prokazatelně nebudou schopni zamezit. Já teda nevím odkud tu citaci má a jestli tomu tak skutečně je, ale i kdyby to byla jen teorie, očividně by to nemělo být ponecháno u ledu.-
daaviid23
11:52 25.10.2019 90.182.169.XXXPřesně tak, hned bych tu citaci poslal na e-mail FIA
Jinak teda ještě seriozně, pravděpodobně to opravdu skončí zákazem metichladiče nebo jeho standardizací. Něco jako řídící jednotka a aféry s ní spojené v 90. letech
A ještě jedna poznámka.
"Někdo ti podvádět nebude jen proto že je policajt bezzubej."
Pamatuju si jak jste zhruba před rokem jste takhle bránili Renault ....a hle už to nejsou čisté duše Těch čistých duší už moc nezbývá-
Situs
11:58 25.10.2019 88.102.38.XXXJejich e-maily už ale reagují jen na oficiální protesty, jinak mlčí.
Renault za tu jejich pomůcku bránit nebudu, očividně to nebylo správné. O to víc mne to mrzí, FIA k podvádění pobízí svou neschopností. Když už teda budeme spoléhat na ty bonzáky, náležitě jim za to zaplaťte ať se jim to fakt vyplatí. Lepší kontrola mě teď s FIA fakt nenapadá. -
-
-
-
-
Mansell_fan
11:44 25.10.2019 37.188.244.XXXPřesně tak to skončí. Mercedes udělá taky průsak do mezichladiče a bude.
Ale co z toho všeho plyne? To že sešnerovávat pravidla víc a víc nemá žádný efekt, protože vývoj se přesune do šedých zón a bude vesele probíhat tam. Problém je že na tento ilegální způsob vývoje nemají malé týmy ani čas, ani prachy. A nůžky mezi špičkou a středem pole se tak paradoxně rozevírají mnohem více.
-
-
Situs
12:30 25.10.2019 88.102.38.XXXCo třeba teda zrušit omezení průtoku paliva, protože tyhle čachry se dělají jen kvůli němu, a nechat teda v závodě jen těch 100 kg paliva i s olejem ať si to každý dělá jak je libo. A je konec sraní Jediný problém bude že výkon bude více variabilní, ale alespoň mi to zní jako férová soutěž a každý legálně může ukázat co umí. A v kvaldě to bude fakt slušnej mazec -
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek