DISKUZE K ČLÁNKU Max nesdílí pesimismus svého otce, pokud jde o budoucnost Red Bullu s Hondou, těší Hornera

Šéfa Red Bullu Christiana Hornera těší to, že Max Verstappen nesdílí kvůli současné výkonnosti obavy svého otce o budoucnost rakouského týmu, který využívá pohonné jednotky Hondy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max nesdílí pesimismus svého otce, pokud jde o budoucnost Red Bullu s Hondou, těší Hornera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 25.10.2019 13:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasoval 1 člověk) 23.10.2019 11:44
Max i LeClerc jsou oba ještě hodně mladí a… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 23.10.2019 15:27
Stále čekáme jestli se chytnou ti správní 14 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • El.Senor

                  El.Senor

                  178.255.168.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    Body jsou za závod, ale pokud se nedokážeš kvalifikovat před Mercedesem a Ferrari jak je chceš předjet? Ferrari teď prakticky předjet s jejich maximálkou není možný. Kvaldu myslím budou muset vyřešit pokud chtějí v soubojích s Ferrari a Mercedesem uspět, jinak na to dojedou. Pokud by bojovali jen s jedním týmem, nebyl by to takový handicap, ale s oběma je to problém.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    1. Motorů 7
                    2. Není to menší problém, Honda je v kvaldě jednoznačně nejhorší , říkal to Marko ( neřeš Renault, s tím RB nebojuje)
                    3. Problém není jen auto, ale celej balíček a to včetně motoru. Všude kus chybí. 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Určitě s většinou naprostý souhlas.
                Jen bych dodal pár detailů:
                - Pokud by odešel Mercedes, nejspíš odejde i s motory a bude se věnovat F-E kvůli elekromobilům. Hybridy už má vyvinuté ažaž a přeci jen - ten vývoj z F1 se do běžných aut aplikuje minimálně. Provoz závodní stáje stojí zlomek toho, co dává Mercedes za propagaci kolem a vývoj motorů. Těch cca 10% navíc si správní rada už v klidu schválí.
                - Vzhledem k výše uvedenému mi McLaren přijde jako slepá ulička. Max by měl, jak správně uvádíš, cílit na Mercedes nebo Ferrari. Ale RB má nyní plnou tovární podporu Hondy a vzhledem k tomu, jak se k sobě obě strany dostaly nevidím na této spolupráci do budoucna žádný zádrhel. RB nemusí motory platit. Dostává dokonce proplacený provoz STR jako testovací stáje a ještě dost peněz pro áčko. I kdyby nadobro končil RB hůř než třetí, Honda ho stopro nenechá finančně ve štychu.
                - McLaren skutečně před Mercedesem nebude. Jdou tam jen proto, že Mercedes je pro ně záruka konzistence. Renault má upgrady jak na houpačce, tak volí cestu menšího odporu. Spojení s Ferrari není tak jednoduché kvůli historii, takže berou to, co šlo.
                - Výkon Hondy - to je složité. Přesně jak píše Graham. Ono to není jen o špičkovém výkonu, ale celkové použitelnosti. Tam jsou podle mě stále tak rok pozadu. Ale rozhodně mi jejich progres přijde slibnější, než u Renaultu. Ten je sice stále trochu před nimi, ale šasí RB tuto ztrátu nejen eliminuje, ale zároveň drží RB +- tam, kde se pohyboval i loni.
                - Velikost motoru je relativní. Co ubereš někde, nabude jinde. Případně si jinde vezme daň. Ale těžko teď soudit. Už jim to šlape dobře, uvidíme až dotáhnou kvalifikační výkon a overtake režim. Možná jim to pak také ukáže, že musí trochu zvětšit ... Ale byla by to škoda. Jen ať jsou rozdílné koncepce, jako tomu bylo u V8. 01

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  On nepochopí že Honda je motorově tak nějak pořád poslední.....myšleno pozitivně.
                  Osobně si myslím že progres Renaultu , ač s chybami v konstrukci daných specifikací, je podobný a v kvaldě jsou lepší.
                  Honda má asi větší potenciál, díky penězům, jen ho musí předvést. Třeba se to povede....jen je otázka, zda budou pokračovat. Ono je otázka, zůstane Honda? Pokud se motory zmrazí asi jo, ale má smysl pro Hondu "nesoutěžit" ?
                  5 let je to tak nějak motorová "neschopnost" a to mě neberte za slovo, vím že to má své důvody ...Ono a to je realita F1 jak Ferrari, tak Mercedes jsou velcí protivníci. To není jednoduché porazit....

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • El.Senor

                    El.Senor

                    178.255.168.XXX
                    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • El.Senor

                    El.Senor

                    178.255.168.XXX
                    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Je to hodně složité téma a samotný vývoj těch motorů je extrémně těžká písemka.
                    Ono je těch faktorů hodně.
                    - Renault má oproti hodně rok "testování" navíc a s daleko větším počtem vozů na trati. Když se do toho přidají požadavky McLarenu, které byly pro Hondu neřešitelné, tak je ta ztráta ještě větší. Dle mého odvádí slušnou práci na to, že až v sezóně 2018 měli možnost bez většího tlaku motor pořádně vyzkoušet.
                    - Kvalifikační mód Renaltu je opravdu třetí nejlepší. Honda v tomto směru ještě musí hodně dohnat. Stejně tak je Renault třetí nejlepší co do použitelného výkonového spektra během závodu. Ale tam už je Honda sakra blízko. Respektive Renault už není tak daleko od Mercedesu a ten je s Ferrari v závodech +- stejně. Je fajn, že jsou si všichni blíže a blíže a hlavně Ferrari a Mercedes se vzájemně nutí to hnát na 100%, už žádné super šetřivé módy a když by je někdo mohl ohrozit, tak jedno točítko do polohy 1, druhé do polohy 6 a náhlé zrychlení o 2s na kolo. Teď už mají v kapse jen silné předjížděcí módy, které ale nemohou používat tolik kvůli palivu a nepříznivém vlivu na životnost motoru.
                    - Potenciál a peníze Hondy ... On do toho Renault sype +-stejně. Všichni 4 jsou v tom už za pár miliard EUR. Jen tu platí stokrát omílané, když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
                    - Honda jen tak neodejde. Ta v RB našla silného partnera. Spíš mám obavy o tovární Renault a ruku v ruce i motory, pokud by někdo zásadně sáhl do pravidel.
                    - Souhlas, Mercedes a Ferrari má obrovské zdroje a možnosti. Zároveň má i neuvěřitelnou infrastrukturu a tým odborníků, které si na podobné úkoly již dlouhá léta předtím hýčkali.
                    - Mercedes i Ferrari drží spoustu patentů, které se hybridů týkají. Hodně jich má též Toyota a VW, kteří ale v F1 nesoutěží. A hodně jich má i Honda. Jsou tedy řešení, které se musí udělat trochu jinak, ať se to danému motoráři líbí nebo ne.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Dle Elseňora Honda nikdy nemůže být poslední....on nemůže zkousnout, že Renault nebyl Hondou předehnán, on je Honda maniak. Diskuze zbytečná....

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        90.176.154.XXX
                        Tak ona v podstatě Renault předstihla. McLaren se na RB většinou nechytá a tovární Renault si poměřuje pindíky s STR. RB vídají jen společně s modrou vlajkou. Balík funguje. Jak jsi správně psal výše, není to jen o koních. 04

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama