DISKUZE K ČLÁNKU Max nesdílí pesimismus svého otce, pokud jde o budoucnost Red Bullu s Hondou, těší Hornera
Šéfa Red Bullu Christiana Hornera těší to, že Max Verstappen nesdílí kvůli současné výkonnosti obavy svého otce o budoucnost rakouského týmu, který využívá pohonné jednotky Hondy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Max nesdílí pesimismus svého otce, pokud jde o budoucnost Red Bullu s Hondou, těší Hornera
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
El.Senor
16:05 23.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Situs
16:12 23.10.2019 88.102.38.XXXBody jsou za závod, ale pokud se nedokážeš kvalifikovat před Mercedesem a Ferrari jak je chceš předjet? Ferrari teď prakticky předjet s jejich maximálkou není možný. Kvaldu myslím budou muset vyřešit pokud chtějí v soubojích s Ferrari a Mercedesem uspět, jinak na to dojedou. Pokud by bojovali jen s jedním týmem, nebyl by to takový handicap, ale s oběma je to problém.-
El.Senor
18:08 23.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
El.Senor
18:12 23.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
jon
16:40 23.10.2019 90.176.154.XXXUrčitě s většinou naprostý souhlas.
Jen bych dodal pár detailů:
- Pokud by odešel Mercedes, nejspíš odejde i s motory a bude se věnovat F-E kvůli elekromobilům. Hybridy už má vyvinuté ažaž a přeci jen - ten vývoj z F1 se do běžných aut aplikuje minimálně. Provoz závodní stáje stojí zlomek toho, co dává Mercedes za propagaci kolem a vývoj motorů. Těch cca 10% navíc si správní rada už v klidu schválí.
- Vzhledem k výše uvedenému mi McLaren přijde jako slepá ulička. Max by měl, jak správně uvádíš, cílit na Mercedes nebo Ferrari. Ale RB má nyní plnou tovární podporu Hondy a vzhledem k tomu, jak se k sobě obě strany dostaly nevidím na této spolupráci do budoucna žádný zádrhel. RB nemusí motory platit. Dostává dokonce proplacený provoz STR jako testovací stáje a ještě dost peněz pro áčko. I kdyby nadobro končil RB hůř než třetí, Honda ho stopro nenechá finančně ve štychu.
- McLaren skutečně před Mercedesem nebude. Jdou tam jen proto, že Mercedes je pro ně záruka konzistence. Renault má upgrady jak na houpačce, tak volí cestu menšího odporu. Spojení s Ferrari není tak jednoduché kvůli historii, takže berou to, co šlo.
- Výkon Hondy - to je složité. Přesně jak píše Graham. Ono to není jen o špičkovém výkonu, ale celkové použitelnosti. Tam jsou podle mě stále tak rok pozadu. Ale rozhodně mi jejich progres přijde slibnější, než u Renaultu. Ten je sice stále trochu před nimi, ale šasí RB tuto ztrátu nejen eliminuje, ale zároveň drží RB +- tam, kde se pohyboval i loni.
- Velikost motoru je relativní. Co ubereš někde, nabude jinde. Případně si jinde vezme daň. Ale těžko teď soudit. Už jim to šlape dobře, uvidíme až dotáhnou kvalifikační výkon a overtake režim. Možná jim to pak také ukáže, že musí trochu zvětšit ... Ale byla by to škoda. Jen ať jsou rozdílné koncepce, jako tomu bylo u V8.-
GRAHAM
17:03 23.10.2019 77.236.218.XXXOn nepochopí že Honda je motorově tak nějak pořád poslední.....myšleno pozitivně.
Osobně si myslím že progres Renaultu , ač s chybami v konstrukci daných specifikací, je podobný a v kvaldě jsou lepší.
Honda má asi větší potenciál, díky penězům, jen ho musí předvést. Třeba se to povede....jen je otázka, zda budou pokračovat. Ono je otázka, zůstane Honda? Pokud se motory zmrazí asi jo, ale má smysl pro Hondu "nesoutěžit" ?
5 let je to tak nějak motorová "neschopnost" a to mě neberte za slovo, vím že to má své důvody ...Ono a to je realita F1 jak Ferrari, tak Mercedes jsou velcí protivníci. To není jednoduché porazit....-
El.Senor
18:22 23.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
El.Senor
18:42 23.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
El.Senor
18:21 24.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
jon
08:32 24.10.2019 90.176.154.XXXJe to hodně složité téma a samotný vývoj těch motorů je extrémně těžká písemka.
Ono je těch faktorů hodně.
- Renault má oproti hodně rok "testování" navíc a s daleko větším počtem vozů na trati. Když se do toho přidají požadavky McLarenu, které byly pro Hondu neřešitelné, tak je ta ztráta ještě větší. Dle mého odvádí slušnou práci na to, že až v sezóně 2018 měli možnost bez většího tlaku motor pořádně vyzkoušet.
- Kvalifikační mód Renaltu je opravdu třetí nejlepší. Honda v tomto směru ještě musí hodně dohnat. Stejně tak je Renault třetí nejlepší co do použitelného výkonového spektra během závodu. Ale tam už je Honda sakra blízko. Respektive Renault už není tak daleko od Mercedesu a ten je s Ferrari v závodech +- stejně. Je fajn, že jsou si všichni blíže a blíže a hlavně Ferrari a Mercedes se vzájemně nutí to hnát na 100%, už žádné super šetřivé módy a když by je někdo mohl ohrozit, tak jedno točítko do polohy 1, druhé do polohy 6 a náhlé zrychlení o 2s na kolo. Teď už mají v kapse jen silné předjížděcí módy, které ale nemohou používat tolik kvůli palivu a nepříznivém vlivu na životnost motoru.
- Potenciál a peníze Hondy ... On do toho Renault sype +-stejně. Všichni 4 jsou v tom už za pár miliard EUR. Jen tu platí stokrát omílané, když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
- Honda jen tak neodejde. Ta v RB našla silného partnera. Spíš mám obavy o tovární Renault a ruku v ruce i motory, pokud by někdo zásadně sáhl do pravidel.
- Souhlas, Mercedes a Ferrari má obrovské zdroje a možnosti. Zároveň má i neuvěřitelnou infrastrukturu a tým odborníků, které si na podobné úkoly již dlouhá léta předtím hýčkali.
- Mercedes i Ferrari drží spoustu patentů, které se hybridů týkají. Hodně jich má též Toyota a VW, kteří ale v F1 nesoutěží. A hodně jich má i Honda. Jsou tedy řešení, které se musí udělat trochu jinak, ať se to danému motoráři líbí nebo ne. -
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek