DISKUZE K ČLÁNKU Max nesdílí pesimismus svého otce, pokud jde o budoucnost Red Bullu s Hondou, těší Hornera
Šéfa Red Bullu Christiana Hornera těší to, že Max Verstappen nesdílí kvůli současné výkonnosti obavy svého otce o budoucnost rakouského týmu, který využívá pohonné jednotky Hondy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Max nesdílí pesimismus svého otce, pokud jde o budoucnost Red Bullu s Hondou, těší Hornera
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mike17
13:16 23.10.2019 185.149.130.XXX"Jednání budou muset počkat. Maxovi, Lewisovi [Hamiltonovi] a Sebastianovi [Vettelovi] po roce 2020 vyprší kontrakty, tři ze čtyř velkých hráčů tedy budou na otevřeném trhu."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Jen 3 ze čtyř velkých hráčů? Kdo je ten čtvrtý?-
El.Senor
15:02 23.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
-
-
-
jon
17:04 24.10.2019 90.176.154.XXXJá nevím jak Ty, ale co se týká smluv na ztrapňování se v soutěžním speciálu, vůbec netuším jaké jsou tam opce a podmínky. Kimi si tyhle věci platil sám a Loeb není ani jiná liga, to je jiná galaxie. Fakt netuším, jaké podmínky tam dostane někdo, kdo zkusí první soutěž a rozseká se hned za prvním checkpointem.
-
-
-
-
-
-
Situs
08:46 23.10.2019 88.102.38.XXXNo nepochybuji že kdyby Max chtěl podepsali by ho na další roky hned. Ono bude záležet hlavně na tom jestli příští rok už budou mít tu výkonnost na boj o titul. Ovšem i kdyby neměli, je otázkou zda Max má kam jít, protože nevidím odvážlivce kdo by ho spojil s Hamem nebo Leclercem. Z tohoto hlediska, pokud teda Ham nepřejde na další stupeň záchrany planety, Max stejně nemá kam jít.-
El.Senor
09:11 23.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jon
11:44 23.10.2019 90.176.154.XXXMax i LeClerc jsou oba ještě hodně mladí a potřebují, aby byli ve stáji, kde je buď geniální inženýr nebo velezkušený kolega s výbornou technickou odezvou. Oba jsou hodně rychlí piloti, ale takových bylo více. Jen takový příklad za všechny. Lewis v roce 2007 vlétl do F1 jako kometa, ale přes všechno testování a přípravu ještě nebyl úplně zralý na to, aby si sám doladit perfektní setup a měl perfektní reflexi pro inženýry. Dokonce ani na simulátoru to kromě rychlosti nebyla moc velká hitparáda. Další rok vedle něho byl místo Alonsa jouda Kovalainen a propad výkonnosti McLarenu byl zřejmý. Naštěstí Kimi taky nikdy nebyl supertalent na technickou stránku věci a Massa nikdy nepřekročil svůj stín a být dvojkou bylo jeho stigma. A to i po technické stránce. Jen díky tomu získal Lewis s odřenýma ušima titul v roce 2008. Kdyby Ferrari povolalo Schumiho z důchodu, od půlky sezóny by to byl trochu jiný tanec.
Zpátky k těm dvěma mlaďochům. Ani jeden z nich zatím nepřesvědčil, že kromě honění si ega na trati by byli co k čemu do komplexnosti. Jinými slovy - odejde z Ferrari Vettel a z RB Newey a oba budou poloviční. Stejně jako byl Lewis v roce 2008 v porovnání s 2007.-
El.Senor
12:13 23.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jon
12:35 23.10.2019 90.176.154.XXXRB nebo McLaren je pro něj slepá ulička. Psal jsem pod článkem o McLarenu. Dokud bude mít Mercedes tovární stáj v šampionátu, šance zákazníka je minimální.
Továrna má obrovské množství dat (kromě jiného i od zákazníků), ale zákazník dostane doporučené hodnoty, které jsou naddimenzované. Pokud mám být konkrétní, tak se jedná např. o chladicí soustavu. Továrna řekne, že pokud chceš motor provozovat tak, jak se očekává, musíš mít nějak veliké chladiče a nějaký průtok kolem nich. A s tím můžeš jet při této mapě motoru celý závod, kdy si můžeš dovolit jen 10 kol v overtake režimu a pak musíš jet zbytek závodu ECO režim. Jenže už ti neřeknou to, že když dáš menší chladič, tak můžeš jet těch 10 kol v overtake také, jen ne v kuse. A blbých 5 cm udělá s aerodynamikou veliký rozdíl. Další věcí je to samotné sání, optimální přepínání map motoru, sání, program převodovky v daném režimu ... Je toho opravdu hodně a bez testování nemá zákazník šanci továrně stačit.
Jen pro představu, V Brixworthu běži 24/7 6-8 brzd, kde se simuluje stovky variant provozu motoru, monitoruje se jeho opotřebení a stanovují se kritické limity jeho provozu. Vedle toho jede dalších 8-10 brzd, kde se testuje vývoj. I tato data má tovární stáj k dispozici.
Jediná šance, jak může zákazník porazit továrnu je situace, která je u Renaultu. Renault se trápí s motorem a především pak celá tovární stáj se vším ostatním. Koncern pak je ochoten trpět rychlejšího zákazníka. I když, už tady taky taková situace byla a Renault na to měl tehdy také své řešení.-
El.Senor
14:01 23.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek