DISKUZE K ČLÁNKU "Ztracená příležitost," lituje Renault rozchodu s McLarenem. Abiteboul vysvětluje, v čem byl problém

Šéf Renaultu Cyril Abiteboul lituje rozchodu s McLarenem, kterému dodával pohonné jednotky. Společně mohli být silnější, vnímá to ze své strany jako promarněnou příležitost. Kde se stala chyba?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ztracená příležitost," lituje Renault rozchodu s McLarenem. Abiteboul vysvětluje, v čem byl problém

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 12.10.2019 19:24 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Mike tak špatně nese, že RB bez Renaultu by měl 0 titulů, že si tu musí vyléčit svůj komplex, ještě, že Alonso letos asi po 5 za svojí kariéru odmítl RB, to už by nepřežil vůbec 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Zase potřebuješ přes čumák? Bez Renaultu by měli titulů minimálně stejně, ne-li víc. Komplex mám jedině z toho, že se kdysi dávno nedohodli s Mercedesem. 12
      A Alonsa sem raději netahej. Zase budeš jen brečet, když ti zmíním jeho neúspěchy. 13

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.35.XXX
        Neměli by žádný titul, protože by neměli motory tudíž by neexistovali a neexistoval bys tu ani tu, škoda, že se tak nestalo 19

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          A ano, Alonso je tak neúspěšnej, že RB zase škemral, bože že ty se sám vždycky svým komplexem dostaneš 14

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No jo. Ty ani nevíš, že v F1 je to tak, že nějaký dodavatel MUSÍ dát týmu motor. Obvykle je to tak, že je to ten s nejmenším počtem odběratelů. 12
          Neexistoval. 12 12 12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jo, babka odvedle to taky poudala. 12 12 12
            Není na čase, aby toho Nejlepšího už někdo konečně chtěl? 12
            Tedy myslím v první lize. 13

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              Chtěl ho RB, potvrdil to Horner v TV během víkendu na Monze, zase ses setřel sám 04 ale proč by Alo šel do týmu, co nemá na to vyhrát titul?

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.35.XXX
            Však jim to mohla dodávat Honda, ale to RB 2016 ještě nechtěl, proč asi? 18

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No s ním na to nemá ani Mercedes. 12

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              To nevím, na titul by byli bez šance tak jako tak. 12
              Jen by se teď nemuseli trápit s přestavbou a mohli mít titul už letos. 13

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.35.XXX
                Neumíš uznat, že si neměl pravdu tak ještě kopeš? velmi slabé a dost to o tobš vypovídá 04

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.35.XXX
                S Hondou mít titul nikdy nebudou a budou ještě plakat za Hondu, jako plačeš ty, když někdo z prostředí F1 řekne, že Alonso odvedl lepší práci než Vettel ve Ferrari, jo hold ALonso je prostě lepší pilot

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Nevím o tom, že bych neměl pravdu. Ty jsi začal, tak teď nebreč. 13

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Nevím, jestli budou mít titul s Hondou, ale s ním mají větší šanci. A Alonsa jsme už probírali. Lepší nemůže prohrát 10:1 na sezony a výsledky ve Ferrari mají identické. Tolik čísla. 12

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    89.24.35.XXX
                    Neměl si pravdu s tím, že ho RB nechtěl 03

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    89.24.35.XXX
                    K čemu 10:1, když v horší technice podává lepší výkony než Vettel v lepší technice, toliko k tvým smyšleným číslům

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Nedal jsi žádný důkaz, že ho chtěli. Ikdyž mít takovou dvojku by bylo dobrým marketingovým tahem. 12

                      + 1 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      A proč nejlepšímu pilotovi nikdo nechce dát lepší techniku? Je to tahoun týmu, jak jsi sám napsal, sen každého šéfa týmu 12
                      Čísla nejsou smyšlená. Udej mou chybu, nebo uznej svou. 13
                      Důkaz, že měl horší techniku jsem taky neviděl žádný. 03

                      + 1 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        A na tu blbost o počtech titulů bez Renaultu si došel sám, nebo si k tomu potřeboval ty tvoje speciální dvojčlenky Miku? Již několikrát jsem te tady zničil reálnou argumentací a stále si toho nenechal? Tedy opět a znovu do boje do éry V8 motorů: Kdo měl skvěle zvládnuté horké foukání?! Kdo měl nejvyšší kroutak? Kdo měl nejmenší spotřebu? Kdo vymyslel coanda výfuky? Kdo měl RB jako tovarni tým a hlavního technologického partnera? Ulehcim ti přemýšlení... na všechny otázku je pouze jediná odpověď: PJ V8 2,4l Renault - komplexně nejlepší a nejúspěšnější PJ V8 ery. Vlastně se to dá krásně přirovnat k dnešní situaci PJ M vs F - F generuje vice koni ale komplexně je považována PJ M stále za tu nejlepší. Takže i když měl Mercedes ve V8 éře o něco málo vyšší výkon než Renault, neznamenalo to, ze byl komplexně lepší... nebyl.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Stejnou odpověď má i otázka, kdo měl nejmenší výkon. Taže asi tak. Ty motory byly +- na stejné úrovni. 03

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Nejmenší výkon měl Cosworth. F a R byli +- 0,5% stejně výkonní a Mercedes měl na oba cca 1-1,5% výkonu.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jo sorry, na Cosworth jsem zapomněl. 01 Jinak to platí. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                81.19.11.XXX
                01 Jsem rád, že jsme se shodli, že R byl ve V8 éře komplexně nejlepší motor 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Koukám, chybu ukázat nedokážeš. Proč asi??? 12

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Nevím o tom, že bych tohle psal. Měl své výhody i nevýhody. Ale že byl nejlepší, o tom se dá dost pochybovat. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Pochybovat o tom můžeš, ale byl. Protože výsledky mluví za vše a žádná jiná PJ ve V8 érě nedosáhla tolika vítězství jako Renault. (roky 2006 - 2013). V10 éra na tom byla podobně, tam byli dominantní taktéž hlavně u Renaultu a u Ferrari - roky 1989 - 2005).

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      217.170.105.XXX
                      Hmm, až na to, že kdyby měl RB v těch letech jinýho dodavatele, měl by Renault za celou tu dobu titul pouze 1. A ten taky získali díky jiné součástce, než byl motor. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        81.19.11.XXX
                        Kdyby měl RB v letech 2010 - 2013 jiného dodavatele, neměl by tovární podporu a je klidně možné, že by se jim na horké foukání ostatní výrobci vyprdli, protože pro ně by byl na prvním místě vždy vlastní tým (Ferrari), či tovární tým (McLaren - Mercedes). Tovární podporu by asi získali i u Cosworthu, ale ruku na srdce, to není Renault. Takže nehrajme na kdyby, RB to dokázal spolu s Renaultem a tak to již navždy bude stát ve statistikách. Takže nejúspěšnější = nejlepší, tak tomu vždy bylo.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          217.170.105.XXX
                          Hádej, kdo první přišel s foukáním. Brawn. Nejezdili s Renaultem a nebyli ani továrním týmem Mercedesu. Byli v tom lepší, než RB. Tohle máš hodně na vodě. 03
                          A pokud jde o statistiky, je v nich RB. Jestli by měl bez Renaultu titulů víc, nebo míň, se můžeme hádat do nekonečna. Oboje je stejně možné.
                          03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Adi

                            Adi

                            95.82.135.XXX
                            Tak to mas draku hooodě popletené. Brown přišel s viceprvkovym difuzorem, který byl v cca polovině sezóny zakázán a Brawn šel výkonnostně dolu. RB byl tehdy jediný, kdo jim jakžtakž konkuroval s jednoduchým dofuzorem. Horké foukani pomoci zpozdeneho zapalování je produkt spolupráce RB a Renaultu. Btw stejně řešení jako Brawn chtěl v r. 2009 nasadit i Renault, ale bylo jim to zakázáno. Podobný difuzor měla i Toyota a byl to pro ne nejlepší start do sezóny. Po zákazu šli úplně do vis kam. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              88.102.38.XXX
                              Tak tak 01 Ono nedávno jsem četl od někoho z RedBullu že tehdy byl Renault z motorářů nejodvážnější a aktivně spolupracovali jak z toho dostat co nejvíc a vycházeli vstříc jejich požadavkům. Tuto spolupráci a vliv na výsledky bych vůbec nebagatelizoval, naopak.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama