DISKUZE K ČLÁNKU Kalendář pro sezonu 2020 definitivně schválen. Bude nejdelší v historii

Mezinárodní automobilová federace FIA definitivně schválila kalendář závodů pro příští sezonu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kalendář pro sezonu 2020 definitivně schválen. Bude nejdelší v historii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 07.10.2019 21:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovali 3 lidé) 05.10.2019 16:52
Jsem rád, že bude hodně závodů. Nicméně raději… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 05.10.2019 21:55
Nesouhlasím s Valencií, tá trať byla skvělá, jen… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 05.10.2019 21:56
Sorry, ale 22 závodů mi příjde o ničem, jestliže… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Jedna věc mě na tomhle webu mrzí a tj. reklama pod diskuzí... Nešlo by udělat něco proto, aby to nebyla ta největší žumpa co se v reklamě objevuje... Samé zázračné metody hubnutí, vydělávání balíku peněz, vyléčení kloubů atp. samozřejmě hned a bez práce... 02 02 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    nesmysl: 17 závodů a dost!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Podle mě je nejlepší počet 19 velkých cen za sezonu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Je to už celkem mnoho závodů, ale co se dá dělat, ale rozhodně bych už nezvyšoval počet.
    Maximálně ještě tak 23 velkých cen, ale víc už rozhodně ne.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.148.XXX
    Budu koukat pouze na oblíbené tratě, na klasiky, aby mi F1 nezevšedněla 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nerozděloval bych na klasiku a nové okruhy, ale na dobré tratě a mizérie.
      Třeba Austrálie by se taky dala brát za klasiku a k tomu ještě hodně dobrou, jenže se současnými vozy nic moc. Naproti tomu Austin je téměř novinka a jak je to parádní okruh.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jenDalsiTeepack

        jenDalsiTeepack

        37.188.148.XXX
        Jo, jasně. Sice sem to napsal, jako, že budu koukat jen na staré a na nové ne, ale taky to mam rozdělené na dobré a mizerné. A na Vietnam jsem zvědavý 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Nebo takový Hungároš. V telce nic moc pokud nezaprší, ale pro diváky na trati jeden z nejlepších okruhů celého seriálu. Kde jinde můžeš vidět větší půlku okruhu z jednoho místa?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Něco na tom je. Závod F1 by měl být svátek, takhle se to začne devalvovat.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Devalvace byla Valencie a teď bude Zandvoort. 07

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Nesouhlasím s Valencií, tá trať byla skvělá, jen jí neudělali širokou pro větší možnosti předjíždění, ale závod 2012 byl skvělej

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Dokugan

            Dokugan

            77.236.208.XXX
            Asi názor každého, já tu trať nesnášel. Nepamatuju si snad, že bych někdy měl nějakou trať míň rád, než Valencii

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ArtaBAN

              ArtaBAN

              46.39.169.XXX
              Korea,Cina,Barcelona jsou snad jeste horsi nez Hungec a Valencia ,Singapur zachranuje jenom fakt ze se jede v noci v exotickem prostredi

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Dokugan

                Dokugan

                77.236.208.XXX
                Čína a Barcelona nejsou tak špatné tratě. Sice závody často nejsou nic moc, ale tratě to jsou dobré, docela zábavné na ježdění. Koreu už si pořádně nepamatuju. Ale je pravda, že z dnešních tratí by Valencii mohly hravě konkurovat Sochi a především Abu Dhabi. Na těch tratích není vůbec nic dobrého, nic co by zaujalo a paradoxně asi nejhorší trať v kalendáři se jede poslední jako "grandiózní finále sezóny". Pravoúhlé zatáčky jsou v obou případech příšerný a naprosto nezajímavý jak na sledování, tak na ježdění.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        20 je ještě v pohodě, 22 je už devalvace? 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Charles Leclerc a Max Verstappen na tiskovce v Monaku

Leclerc nebo Verstappen? Irvine říká, kdo má podle něj vyšší potenciál

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Suzuce

"McLaren byl v Suzuce tak rychlý, že to Ferrari vzdalo," těší Sainze. Poprvé také držel tempo s Red Bullem

Lewis Hamilton v závodě v Soči

Hamilton prozrazuje s čím není u letošního Mercedesu spokojený

Sebastian Vettel v Japonsku

"Žádné změny." Vettel si svůj kvalifikační pokrok a rekord v Suzuce nedokáže vysvětlit

Sebastian Vettel v závodě v Japonsku

Vyhrál by Vettel, nebýt špatného startu? Binotto poodkryl pozadí GP Japonska

Lando Norris s McLarenem MCL34 v Suzuce

Férové závodění? Albon vystrčil Norrise z dráhy, ten je ale rád, že soupeř za kolizi nebyl potrestán + VIDEO

Max Verstappen v tréninku v Soči

Verstappen při kolizi s Leclercem přišel o 25 % přítlaku. Proč ho Red Bull nenechal závod dokončit? + VIDEO

Robert Kubica u mechaniků Williamsu

V boxech opět exceloval Williams, jaké strategie volily týmy v Japonsku?

Charles Leclerc s Ferrari SF90

Časy a rychlosti v sektorech: Přetlačovaná Hamiltona s Leclercem, jenž předvedl neskutečnou věc + VIDEO

Racing Point je přesvědčen, že Renaulty nebyly v Suzuce legální

Protest proti Renaultu uznán, rozhodnutí chvíli potrvá

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama