DISKUZE K ČLÁNKU Kalendář pro sezonu 2020 definitivně schválen. Bude nejdelší v historii

Mezinárodní automobilová federace FIA definitivně schválila kalendář závodů pro příští sezonu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kalendář pro sezonu 2020 definitivně schválen. Bude nejdelší v historii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 07.10.2019 21:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovali 3 lidé) 05.10.2019 16:52
Jsem rád, že bude hodně závodů. Nicméně raději… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 05.10.2019 21:55
Nesouhlasím s Valencií, tá trať byla skvělá, jen… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 05.10.2019 21:56
Sorry, ale 22 závodů mi příjde o ničem, jestliže… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Jedna věc mě na tomhle webu mrzí a tj. reklama pod diskuzí... Nešlo by udělat něco proto, aby to nebyla ta největší žumpa co se v reklamě objevuje... Samé zázračné metody hubnutí, vydělávání balíku peněz, vyléčení kloubů atp. samozřejmě hned a bez práce... 02 02 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    nesmysl: 17 závodů a dost!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Podle mě je nejlepší počet 19 velkých cen za sezonu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Je to už celkem mnoho závodů, ale co se dá dělat, ale rozhodně bych už nezvyšoval počet.
    Maximálně ještě tak 23 velkých cen, ale víc už rozhodně ne.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.148.XXX
    Budu koukat pouze na oblíbené tratě, na klasiky, aby mi F1 nezevšedněla 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nerozděloval bych na klasiku a nové okruhy, ale na dobré tratě a mizérie.
      Třeba Austrálie by se taky dala brát za klasiku a k tomu ještě hodně dobrou, jenže se současnými vozy nic moc. Naproti tomu Austin je téměř novinka a jak je to parádní okruh.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jenDalsiTeepack

        jenDalsiTeepack

        37.188.148.XXX
        Jo, jasně. Sice sem to napsal, jako, že budu koukat jen na staré a na nové ne, ale taky to mam rozdělené na dobré a mizerné. A na Vietnam jsem zvědavý 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Nebo takový Hungároš. V telce nic moc pokud nezaprší, ale pro diváky na trati jeden z nejlepších okruhů celého seriálu. Kde jinde můžeš vidět větší půlku okruhu z jednoho místa?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Něco na tom je. Závod F1 by měl být svátek, takhle se to začne devalvovat.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Devalvace byla Valencie a teď bude Zandvoort. 07

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Nesouhlasím s Valencií, tá trať byla skvělá, jen jí neudělali širokou pro větší možnosti předjíždění, ale závod 2012 byl skvělej

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Dokugan

            Dokugan

            77.236.208.XXX
            Asi názor každého, já tu trať nesnášel. Nepamatuju si snad, že bych někdy měl nějakou trať míň rád, než Valencii

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ArtaBAN

              ArtaBAN

              46.39.169.XXX
              Korea,Cina,Barcelona jsou snad jeste horsi nez Hungec a Valencia ,Singapur zachranuje jenom fakt ze se jede v noci v exotickem prostredi

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Dokugan

                Dokugan

                77.236.208.XXX
                Čína a Barcelona nejsou tak špatné tratě. Sice závody často nejsou nic moc, ale tratě to jsou dobré, docela zábavné na ježdění. Koreu už si pořádně nepamatuju. Ale je pravda, že z dnešních tratí by Valencii mohly hravě konkurovat Sochi a především Abu Dhabi. Na těch tratích není vůbec nic dobrého, nic co by zaujalo a paradoxně asi nejhorší trať v kalendáři se jede poslední jako "grandiózní finále sezóny". Pravoúhlé zatáčky jsou v obou případech příšerný a naprosto nezajímavý jak na sledování, tak na ježdění.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        20 je ještě v pohodě, 22 je už devalvace? 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama