DISKUZE K ČLÁNKU Exšéf Ferrari Montezemolo prozradil, jak by duel pilotů ve své kanceláři vyřešil
Bývalý prezident Ferrari reaguje na události nedávné GP Singapuru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Exšéf Ferrari Montezemolo prozradil, jak by duel pilotů ve své kanceláři vyřešil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mike17
18:49 05.10.2019 185.149.130.XXXSitus:
Proč ještě jezdil? Asi se dohodli na doježdění sezony. Smlouva evidentně neplatila, když další sezonu už nejezdil a ve smlouvě měl další rok.
Máš to tam jasně napsaný. Dohodli se na ukončení smlouvy. Když už smlouva neplatila, nebylo co porušovat. A Alonsovi mohlo být úplně u zádele, kým ho nahradí.
Z toho jasně vyplývá, že s Vettelem museli jednat už předtím. Jiná možnost není, když tím porušili smlouvu. Kromě toho je asi každému jasné, že se přestup neřeší jedním telefonátem. Prostě už měli za Alonsa náhradu, jen ještě nevěděli, jestli jim ta kulišárna klapne. -
GRAHAM
15:59 04.10.2019 77.236.218.XXXFerrari své jezdce zvládne, obzvlášt když už o nic skoro nejde. Jde jen o vývoj do další sezóny. Oni to nastaví a myslím že je nechají závodit. Samozřejmě je velký problém, pokud to bude a je tak vyrovnané, že Hamilton má nosiče vody, i když se najde závod, kde by pohořel. To je pro nás fanoušky škoda. Co už, nejde s tím nic dělat. Holt Mercedes....ač je chápu, ale nesouhlasím. bylo by super kdyby v TOP 3 každej z jedců šel proti 5ti zbejvajícím na krev. Jo vím vědeckofantastický film.... -
Situs
22:53 03.10.2019 88.102.38.XXXBýt Barichello tak dobrý proti Schumacherovi jako je Leclerc proti Vettelovi, taky by to Monte tak snadné neměl. Je třeba myslet na to že když svým výkonem té jedničce stačíte, ne jednorázově, ale víceméně pravidelně, tak s jídlem roste chuť a na to je potřeba také reagovat ze strany týmu. Při velkém respektu k Montezemolovi, v této situaci ignorovat ambice svých jezdců není dost dobře možné. Jestli to nedokáží nebo to nechtějí, budou muset jednoho vyměnit.-
-
-
-
-
-
HellHogr
12:24 04.10.2019 89.24.35.XXXMiku, koukám, že nerozumíš psanému textu, ale jestli chceš řečí čísel - Vettel bez dominantního auta 0 titlů a 0x přímý boj o titul - ztrátu více jak 40 bodů neberu jako boj o titul, pokud chceš brát v úvahu Alonsa připomenul bych roky 2010 a 2012, kdy auto neměl nejrychlejší (jako měl loni Vettel) a přesto bojoval o titul do posledního závodu, klidně si vytáhni, že to Alonso vlastně mohl za neúspěch Ferrari, ale když pilot, co nemá nerychlejší techniku s tím dokáže vyhrát závody, získat podia a bojovat o titul, je ten co ten tým táhne, ne někdo, kdo má tu nejrychlejší techniku a titul zahodí-
Mike17
13:32 04.10.2019 185.149.130.XXXPsal jsi, že "Alonso tým táhl". Tak se ptám: který tým? To mne fakt zajímá. Co jsi na tom přesně nepochopil?
Tvoje čísla jsou pouze tvé dojmy. Já bych řekl, že bez dominantního auta získal 2 tituly a jeden další boj o titul. Což je asi o 2 tituly víc, než dokázal Alonso.
Když už zmiňuješ roky 2010 a 2012, měli oba výkonostně plně srovnatelné vozy a přesto tituly získal Vettel. Takže asi Vettel táhl RB tím správným směrem. NA rozdíl od Alonsa dokázal vyhrát s takovým šrotem, jako je Torro Rosso. To mělo do dominantního auta tehdy hoooodně daleko. Tedy pokud nepovažuješ za dominantní auto takové, co skončilo šesté z jedenácti v PK. Ale protože jde o Vettela, tak to nejspíš bylo nezkonkurenčně nejdominantnější auto.
Ale jestli trváš na tom, že Alonso nikdy neměl nejlepší auto, pak z toho vyplývá, že Alonso ten tým táhl asi opačným směrem, než měl. Ať už to byl kterýkoliv.-
-
-
-
Situs
13:56 04.10.2019 88.102.38.XXXI Helmut uznal že ty roky byly dominantní, dával jsem sem grafy a všechno, on nic a jen si trollí to svoje. Ty tituly vyhrál, i on měl na nich svůj podíl a nikdo mu je nevezme. Velkou součástí úspěchu je v F1 být na správném místě ve správnou dobu. Ale psát o výkonnostně plně srovnatelných autech, fakt sranda. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek