DISKUZE K ČLÁNKU Bez obalu. Rosberg se zamýšlí nad situací ve Ferrari
Situace ve Ferrari připomíná oheň, který se potichu rozhořel a nekontrolovatelně nabírá na intenzitě. Podobného názoru je alespoň Nico Rosberg, ten si něčím podobným prošel u Mercedesu. Jak by měl podle něj Mattia Binotto postupovat? Kam až může celé napětí zajít?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bez obalu. Rosberg se zamýšlí nad situací ve Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
jumpman
11:01 03.10.2019 178.255.168.XXXjá nechápu, proč by měli mít vůbec nějaké takové dohody, zkrátka ferrari mělo šanci stejně už pouze v poháru konstruktérů - o to už stejně přišli fraškou v rusku - a měli jasně říct, prioritou je double pro tým a nědělat nějaké rošády jen aby umocnili ego vycházející hvězdičky. Pokud s vettelem pořád počítají, tak ho budou potřebovat i další rok a pokud se jim sesype, tak bude jezdit prdlačku a pro pohár konstruktérů potřebují oba jezdce. Až budou mít jezdce v boji o titul, tak ať si je prohazují. Moc tomu ale nevěřím, protože si to mercedes přes FIA opět ohlídá aby jediným kandidátem byl ometák z mercedesu-
Situs
11:21 03.10.2019 88.102.38.XXXJedničku a dvojku udělat z dvou alf podle mě nejde. Pochyby jsem měl o tom u nich před sezonou a teď si myslím že to nepůjde už tuplem. Brečet nad tím že Leclerc je moc dobrý a taky ambiciózní je pozdě. Jak situaci řešit na tom se nejspíše neshodneme, dle mě to chce přístup o kterém mluví Rosberg. Ale cesta jednoho vyhodit a dát tam betu je určitě možná.-
jumpman
17:02 03.10.2019 178.255.168.XXXtak jasně, že těžko uděláš ze dvou super jezdců jedničku a dvojku a kdyby si skutečně četl co jsem napsal, tak bys zjistil, že tvrdím v podstatě to samé. Nemůžou umenšit jednoho na úkor druhého, zvlášť pokud chtějí bodovat jako tým. Tady selhává především šéf týmu, je v pořádku, že jezdci se nechtějí smířit s pozicí toho vzadu...
-
-
-
jon
00:32 10.10.2019 90.176.154.XXXVíceméně souhlas. Je to přesně tak. Binotto chce hrát na obě strany, ale to prostě nejde. Ono je to v podstatě situace McLaren 2007. Nováček, který je rychlý na trati, ale zaostává ve vývoji a mazák si nárokuje své zásluhy ve vývoji i na trati. Vettel si musí být velice jistý v kramflecích, že mimo trať odvádí daleko lepší práci, jinak by si nemohl dovolit ignorovat šéfa stáje. A stáj si je podle všeho moc dobře vědoma jeho přínosu, tak proto je pár hodin po závodě LeClerc jak beránek a papouškuje fráze o tom, že se nechal unést.
Je to pro Binotta nejspíše patová situace. Naštve Vettela, bude horko těžko shánět někoho s jeho technickou odezvou. Naštve LeClerca, bude mít pouze pilota, který posledních pár sezón je stínem toho, za co byl považován, respektive co dokázal.
-
-
-
-
Kaša
08:23 03.10.2019 82.142.123.XXXJo a myslím si že má Rosberg pravdu, hlavně je to vina Ferrari kteří si to mají celé ukočírovat, ale očividně to nezvládají. Myslím ale že rozhodnutí o dohodě se vzduchovým pytlem bylo dobrá .... potřebovali nýt 1-2 po startu a takto se o to postarali, ale nezvládli to menežování potom a hlavně měli nechat jet Seba s poruchou do boxů, protože když ho to nechali odstavit na dráze, tak pokazili závod Leclercovi a neměli ani to 1. místo.-
-
-
-
Jindrich K.
12:17 03.10.2019 89.103.12.XXXTak, ale to je běžná praxe ne ? Jde o šetření komponent. Často se auto zastaví, ne protože vyplivne službu, ale protože technici vidí na nějakým čidle chybu a tak mu vyšlou vzkaz ať okamžitě zastaví z obavy o poškození komponent. Tam je největší viník přílišné šetření komponent. Kdyby se pořád nemuselo něco šetřit, tak by ty závody celkově vypadali asi jinak.
-
-
jon
09:29 03.10.2019 90.176.154.XXXJde o to, jaký ta porucha mohla mít dopad, kdyby s tím jel ještě dál. Jestli tam bylo riziko selhání klíčového komponentu, za tu pentli to asi nestálo. Ale druhá otázka je, jestli aktuálně nejrychlejší vůz by i v případě penalizace skutečně ztratil pro tým více než 10 bodů v závodě, kde by na tu pentli došlo.
-
-
Chinadragon
22:21 02.10.2019 178.255.168.XXXTento člověk je stejného názoru jak to vidím celou dobu....To Helmut Marko, šéf motorsportu Red Bullu, po závodě v Soči Vettela u Ferrari rovnou odepsal: "Ferrari dokázalo nevyhrát s nejrychlejším vozem, a přestože byl Sebastian nejrychlejším jezdcem, obětovalo ho. Ve Ferrari už nemá žádnou budoucnost." -
-
Situs
19:42 02.10.2019 88.102.38.XXXLeclerc je ten co poslouchá jak hodinky, jen se občas diví do vysílačky co se to děje
Jinak opět Palmer a jeho analýza skvělá práce. Doporučuji přečíst, ale ti co mě tu četli tak už vědí co tam bude Ale u jedné věci jsem se zastavil, měl jsem totiž za to že Vettel by to z 3 místa dal na startu i bez pomoci, kdežto on tam psal že asi ne a Leclerc by svou pozici ubránil. Po shlédnutí pár záběrů měním názor, Vettel by to ani z daleka neměl tak jisté a možná by nedal ani Hama. -
Kaša
08:13 03.10.2019 82.142.123.XXXTak to Monte je vtipálek , ten kdo neuposlechl týmové příkazy je Vettel!
Jedině kde to Leclerc pohnojil je kvalda v Monze, ale tam to byl chaos, takže může mít výmluvy ... jinak Seb si hraje na týmového hráče, ale v reálu je to sobec jako prase. Ono každý úspěšný jezdec takový trochu musí být, ale Seb je i dost víc i nad tyto poměry.-
daaviid23
08:29 03.10.2019 90.182.169.XXXNo ono Seb má v Rusku taky výmluvy, on by musel zpomalit aby pustil pomalejšího Leclerca
Jinak těžko říct, kdo je nejsobečtější. Máš nějaké objektivní měřítko?
Chyba Vettela byla na tu hloupou dohodu přistoupit. Lewise by pravděpodobně předjel i bez "pomoci" Leclerca. A pak nesmyslně přehazovat pořadí? Šaškárna-
Situs
08:50 03.10.2019 88.102.38.XXXLíbí se mi jak se u některých fandů zájmy týmu během jednoho týdne dostaly z nejvyšších příček do nejnižších Nečestné jednání jak od Vettela
Mimochodem Vettel loni startoval v Sochi také z 3 místa za oběma Mercedesy a mrkni na to jak ten vzduchový pytel tam na startu změní způsob hry když ten pytel od Vettela přejde na ten Mercedes po jeho pravici, najednou byl Vettel bez pytle uplně v čudu a ten Mercedes na vnitřku to naopak pěkně vytáhlo.
[odkaz na stránku] -
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek