DISKUZE K ČLÁNKU Bez obalu. Rosberg se zamýšlí nad situací ve Ferrari
Situace ve Ferrari připomíná oheň, který se potichu rozhořel a nekontrolovatelně nabírá na intenzitě. Podobného názoru je alespoň Nico Rosberg, ten si něčím podobným prošel u Mercedesu. Jak by měl podle něj Mattia Binotto postupovat? Kam až může celé napětí zajít?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bez obalu. Rosberg se zamýšlí nad situací ve Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
00:32 10.10.2019 90.176.154.XXX
Víceméně souhlas. Je to přesně tak. Binotto chce hrát na obě strany, ale to prostě nejde. Ono je to v podstatě situace McLaren 2007. Nováček, který je rychlý na trati, ale zaostává ve vývoji a mazák si nárokuje své zásluhy ve vývoji i na trati. Vettel si musí být velice jistý v kramflecích, že mimo trať odvádí daleko lepší práci, jinak by si nemohl dovolit ignorovat šéfa stáje. A stáj si je podle všeho moc dobře vědoma jeho přínosu, tak proto je pár hodin po závodě LeClerc jak beránek a papouškuje fráze o tom, že se nechal unést.
Je to pro Binotta nejspíše patová situace. Naštve Vettela, bude horko těžko shánět někoho s jeho technickou odezvou. Naštve LeClerca, bude mít pouze pilota, který posledních pár sezón je stínem toho, za co byl považován, respektive co dokázal.
Je to pro Binotta nejspíše patová situace. Naštve Vettela, bude horko těžko shánět někoho s jeho technickou odezvou. Naštve LeClerca, bude mít pouze pilota, který posledních pár sezón je stínem toho, za co byl považován, respektive co dokázal.
jumpman
17:02 03.10.2019 178.255.168.XXX
tak jasně, že těžko uděláš ze dvou super jezdců jedničku a dvojku a kdyby si skutečně četl co jsem napsal, tak bys zjistil, že tvrdím v podstatě to samé. Nemůžou umenšit jednoho na úkor druhého, zvlášť pokud chtějí bodovat jako tým. Tady selhává především šéf týmu, je v pořádku, že jezdci se nechtějí smířit s pozicí toho vzadu...
Jindrich K.
12:17 03.10.2019 89.103.12.XXX
Tak, ale to je běžná praxe ne ? Jde o šetření komponent. Často se auto zastaví, ne protože vyplivne službu, ale protože technici vidí na nějakým čidle chybu a tak mu vyšlou vzkaz ať okamžitě zastaví z obavy o poškození komponent. Tam je největší viník přílišné šetření komponent. Kdyby se pořád nemuselo něco šetřit, tak by ty závody celkově vypadali asi jinak.
Situs
11:21 03.10.2019 88.102.38.XXX
Jedničku a dvojku udělat z dvou alf podle mě nejde. Pochyby jsem měl o tom u nich před sezonou a teď si myslím že to nepůjde už tuplem. Brečet nad tím že Leclerc je moc dobrý a taky ambiciózní je pozdě. Jak situaci řešit na tom se nejspíše neshodneme, dle mě to chce přístup o kterém mluví Rosberg. Ale cesta jednoho vyhodit a dát tam betu je určitě možná.
GRAHAM
11:16 03.10.2019 77.236.218.XXX
Ty máš nasazeny kopačky a jen kopeš a kopeš a kopeš. Ono nic není dokonalé. Auto vyladilo Ferrari velice slušně, kdo to nevidi, nechce vidět. Nejsem fanouškem Ferrari, ale monopst jim závidím, kam až ho posunuly. Co by za to dali jiní.... A že Bottas přiští rok Hamiltona porazí ? To je stejný mód jako že Honda bude mít přiští rok nejsilnější motor. A už i to je pravděpodobnější. Sni dál....
jumpman
11:01 03.10.2019 178.255.168.XXX
já nechápu, proč by měli mít vůbec nějaké takové dohody, zkrátka ferrari mělo šanci stejně už pouze v poháru konstruktérů - o to už stejně přišli fraškou v rusku - a měli jasně říct, prioritou je double pro tým a nědělat nějaké rošády jen aby umocnili ego vycházející hvězdičky. Pokud s vettelem pořád počítají, tak ho budou potřebovat i další rok a pokud se jim sesype, tak bude jezdit prdlačku a pro pohár konstruktérů potřebují oba jezdce. Až budou mít jezdce v boji o titul, tak ať si je prohazují. Moc tomu ale nevěřím, protože si to mercedes přes FIA opět ohlídá aby jediným kandidátem byl ometák z mercedesu
HellHogr
10:55 03.10.2019 89.24.35.XXX
Co je na tom pozitivního? první půlka sezony je hrůza a nespravý to dojem za poslední čtyři závody, navíc pozitivum, že nedokáží ukočírovat své piloty? co je to za pozitivní věc? nemluvě o tom, jak víš, že auto funguje všude, třeba na Suzuce to žádná slává nebude, nemluvě o tom, že Mercedes nespí a ten řešit jezdce nemusí, Bottas to prostě do léta posral, tak musí vzít týmovou dvojku, příští rok porazí Hama a bude klid, ale nemusí řešit to co Ferrari
Petr Hloušek
10:53 03.10.2019 185.14.233.XXX
s tou 1 vteřinou to je hodně velký optimismus, motor až tolik nedělá, podívej se jak jezdí alfa a haas - obě stáje mají ten nejlepší motor
GRAHAM
10:49 03.10.2019 77.236.218.XXX
Auto mají dobré, za to velká pochvala. To že neodhadli přitlak vs nové pneumatiky, to se stane, on to neodhadl ani geniální AN. Vývoj u Ferka je skvělej. To je holej fakt.
Ano jezdci jsou kapku problém....ale je zcela logické že Vettel jako zkušený jezdec měl před nováčkem přednost.
Myslím že Ferrrai je teď v relativně komfortní situaci do budoucna. Auto funguje, nic se nemění, motor mají nejsilnější, takže samá pozitiva.
Ano jezdci jsou kapku problém....ale je zcela logické že Vettel jako zkušený jezdec měl před nováčkem přednost.
Myslím že Ferrrai je teď v relativně komfortní situaci do budoucna. Auto funguje, nic se nemění, motor mají nejsilnější, takže samá pozitiva.
HellHogr
10:43 03.10.2019 89.24.35.XXX
Celé tohle divadlo začalo loni, místo toho, aby Binotto odváděl svojí práci, bojoval s Avira o post týmového šéfa, Binotto už dávno favorizoval Vettela nad druhým pilotem ať by to byl Kimi nebo Leclerc, to jak Binotto šel po pozici šéfa naprosto decimovalo jakoukoliv přípravu Ferrari já letošek a co víc Binottova politika jet na Vettela prostě nenesla ovoce a co z toho? Divadlo letos už několikrát hned první tři závody .. opravdu se Ferrari nechá ničit kvůli egoismu Binotta?
GRAHAM
10:30 03.10.2019 77.236.218.XXX
Marko o roku 2020 :
„Pokud jde o šasi, myslím, že na příští rok budeme mnohem lépe připraveni než letos,“ říká Marko
„Na základě pokroku, který Honda dosahuje, věříme, že můžeme být příští rok na stejně úrovni výkonu jako naši soupeři z Mercedesu a Ferrari.“
Takže nedorovnali a taky Binotto se nechal slyšet že motory zbyvajících třech motorářů rozhodně nekonvergují. Že jsou pořád rozdíly.
„Pokud jde o šasi, myslím, že na příští rok budeme mnohem lépe připraveni než letos,“ říká Marko
„Na základě pokroku, který Honda dosahuje, věříme, že můžeme být příští rok na stejně úrovni výkonu jako naši soupeři z Mercedesu a Ferrari.“
Takže nedorovnali a taky Binotto se nechal slyšet že motory zbyvajících třech motorářů rozhodně nekonvergují. Že jsou pořád rozdíly.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek