DISKUZE K ČLÁNKU Potvrzeno. McLaren od roku 2021 s novými motory. Ke komu přestoupil?
McLaren mění motory Renault za Mercedes. Co vedlo tradiční anglický tým ke změně?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Potvrzeno. McLaren od roku 2021 s novými motory. Ke komu přestoupil?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
juras
20:53 28.09.2019 90.177.218.XXXVida...jak se McLaren vratil k Mercedesu.
Zda se ze Seidl je konecne dustojnym nastupcem Rona Dennise.
Navrat ma logiku...zatimco Renault provozuje tovarni tym s cilem opet vyhravat...Mercedes je nasycen...pokud zustane v F1 v roli motorare ma McLaren slusnou sanci byt na koni. Ostatne i kdyz Mercedes zustane s tovarnim tymem...po vitezne serii nebude problem doprat vitezstvi tymu s tradici McLarenu.
Je tady sice jeste Williams...ale ten je na dne...i kdyz to byl v roce 2013 taky...a v roce 2014 ozil. -
Kaša
12:17 28.09.2019 194.228.79.XXXTak to je skvělá zpráva! Renault motor se sice zlepšil, ale na Mercedes nemá.
O to lehčí bude útok na tituly v r.2021 a dále.
Já doufám že Mercedes z F1 jako tovární tým neodejde, protože jsou skvělý a bylo by škoda odejít. Ale žy by chtěli skončit stejně s Hamiltonem? -
-
Miroslav D.
12:44 28.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Miroslav D.
13:05 28.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Petr Hloušek
11:43 28.09.2019 89.203.220.XXXuž vidim Wolfa jak strpí že by jim McLaren mohl brát body ,
budete muset poslušně předávat pozice kdybyste se ocitli před Mercedesy
ještě budete se slzou v oku vzpomínat na svobodu u Renaultu-
-
Petr Hloušek
12:31 29.09.2019 185.14.233.XXXprávě že naivní nejsem, tak neočekávám, že by něco takového Mercedes strpěl
-
-
-
Pikaso
11:41 28.09.2019 62.240.164.XXX
Zrovna včera jsem to rozebíral se synem a vyvíjel jsme teorie o návratu např. Porsche do světa F1 jako dodavatele motorů pro MCL a ejhle.
Tato zpráva pro mě má dvě zásadní informace. MCL opět půjde cestou, kdy bude muset předělat celé auto. Uspořádání motoru R a M je rozdílné a šasí kolem něj se tak musí celé změnit. Jediné pozitivum v tomto směru je, že se pravděpodobně pravidla kolem šasí dost změní a tak budou na nové startovní čáře všichni, ale i tak bude McL jediný, který bude startovat zcela od nuly a viděli jsme loňský přechod obráceným směrem (ohledně koncepce motoru, kterou má H stejnou jak M). No uvidíme jak se s tím vypořádají nyní. Každopádně na t budou mít více času, ale bez testů na dráze to zase bude jako házení kostkou. Návrat k základům šasí kolem motoru H se tak jeví jako jednou z možností.
Druhá věc, kterou to pro mě znamená je ta, že s největší pravděpodobností přijdeme o další tovární tým, protože si nedovedu představit, že by do toho jinak McL šel. M už dlouho hlásí že se chce plně věnovat formuli E a tohle je podle mě signál k tomu, že se to ne-li v roce 2021 tak brzo po, stane. No a z pohledu M je to jasně strategické řešení, protože v současné době lze jen těžko čekat, že by top výkony dokázal podávat jeden ze současných zákazníků. Nic proti RP a W, ale jejich kapacity zdaleka nedosahují možností McL. No tak uvidíme.-
-
Pikaso
12:35 28.09.2019 62.240.164.XXXNo to je o té koncepci motoru. Jinak uspořádané turbu, MGU-H a MGU-K. Zjednodušeně uspořádání M a H umožňuje uložení motoru více vpředu hned za kokpit pilota a tím daleko větší prostor pro aerodinamickou práci v zadní části vozu především zadní zavěšení a také jednoduší nebo spíše pro rozložení těžiště auta lepší chlazení.
To, že Mcl na motoru od R něco OPĚT vadí není nic nového a už je to docela trapné. Navíc v kontextu spolupráce s H a teď s R už je to jenom takový kolorit, který odklání pozornost od jejich vlastních chyb, a to především v rozhodování.-
Miroslav D.
12:53 28.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Miroslav D.
12:37 28.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Petr Hloušek
11:05 28.09.2019 89.203.220.XXXjen aby nelitovali, to neustálé přebíhání od jednoho ke druhému o nich moc dobrého neříká, a to šel letos renault dost nahoru
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek