DISKUZE K ČLÁNKU Potvrzeno. McLaren od roku 2021 s novými motory. Ke komu přestoupil?

McLaren mění motory Renault za Mercedes. Co vedlo tradiční anglický tým ke změně?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Potvrzeno. McLaren od roku 2021 s novými motory. Ke komu přestoupil?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 29.09.2019 21:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 28.09.2019 11:32
A Mekáč svou práci pořádně dělal? Loni jsme… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 28.09.2019 11:36
Udělal, 2017 měl velmi kvalitní šasi, 2018 sice… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 3 lidé) 28.09.2019 11:05
jen aby nelitovali, to neustálé přebíhání od… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Vida...jak se McLaren vratil k Mercedesu.
    Zda se ze Seidl je konecne dustojnym nastupcem Rona Dennise.
    Navrat ma logiku...zatimco Renault provozuje tovarni tym s cilem opet vyhravat...Mercedes je nasycen...pokud zustane v F1 v roli motorare ma McLaren slusnou sanci byt na koni. Ostatne i kdyz Mercedes zustane s tovarnim tymem...po vitezne serii nebude problem doprat vitezstvi tymu s tradici McLarenu.
    Je tady sice jeste Williams...ale ten je na dne...i kdyz to byl v roce 2013 taky...a v roce 2014 ozil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Toto spojení už v historii fungovalo, ale je otázka zda bude fungovat i teď, protože Mercedes má svůj tovární tým a McLaren by mohl Mercedes ohrozit a potom nevím jak dlouho by jim to vydrželo.
    Každopádně přeji McLarenu úspěšný návrat. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Jedině Honda dokáže porážet Mercedes!
    Počkej cože 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    194.228.79.XXX
    Tak to je skvělá zpráva! Renault motor se sice zlepšil, ale na Mercedes nemá.
    O to lehčí bude útok na tituly v r.2021 a dále. 11

    Já doufám že Mercedes z F1 jako tovární tým neodejde, protože jsou skvělý a bylo by škoda odejít. Ale žy by chtěli skončit stejně s Hamiltonem?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Kvjat další selhání PJ

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    89.203.220.XXX
    už vidim Wolfa jak strpí že by jim McLaren mohl brát body 18 18 18,
    budete muset poslušně předávat pozice kdybyste se ocitli před Mercedesy 18 18 18
    ještě budete se slzou v oku vzpomínat na svobodu u Renaultu

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX

    Zrovna včera jsem to rozebíral se synem a vyvíjel jsme teorie o návratu např. Porsche do světa F1 jako dodavatele motorů pro MCL a ejhle.
    Tato zpráva pro mě má dvě zásadní informace. MCL opět půjde cestou, kdy bude muset předělat celé auto. Uspořádání motoru R a M je rozdílné a šasí kolem něj se tak musí celé změnit. Jediné pozitivum v tomto směru je, že se pravděpodobně pravidla kolem šasí dost změní a tak budou na nové startovní čáře všichni, ale i tak bude McL jediný, který bude startovat zcela od nuly a viděli jsme loňský přechod obráceným směrem (ohledně koncepce motoru, kterou má H stejnou jak M). No uvidíme jak se s tím vypořádají nyní. Každopádně na t budou mít více času, ale bez testů na dráze to zase bude jako házení kostkou. Návrat k základům šasí kolem motoru H se tak jeví jako jednou z možností.
    Druhá věc, kterou to pro mě znamená je ta, že s největší pravděpodobností přijdeme o další tovární tým, protože si nedovedu představit, že by do toho jinak McL šel. M už dlouho hlásí že se chce plně věnovat formuli E a tohle je podle mě signál k tomu, že se to ne-li v roce 2021 tak brzo po, stane. No a z pohledu M je to jasně strategické řešení, protože v současné době lze jen těžko čekat, že by top výkony dokázal podávat jeden ze současných zákazníků. Nic proti RP a W, ale jejich kapacity zdaleka nedosahují možností McL. No tak uvidíme.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Ono z McLarenu po pracích na autě s motory Renault vylezlo že je tam něco co jim upně v konstrukci motoru nesedí a co u Hondy měli, něco kvůli aeru. Možná že je to pro ně nemálo významné a přispělo to k opětovnému přechodu k Mercedesu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        No to je o té koncepci motoru. Jinak uspořádané turbu, MGU-H a MGU-K. Zjednodušeně uspořádání M a H umožňuje uložení motoru více vpředu hned za kokpit pilota a tím daleko větší prostor pro aerodinamickou práci v zadní části vozu především zadní zavěšení a také jednoduší nebo spíše pro rozložení těžiště auta lepší chlazení.
        To, že Mcl na motoru od R něco OPĚT vadí není nic nového a už je to docela trapné. Navíc v kontextu spolupráce s H a teď s R už je to jenom takový kolorit, který odklání pozornost od jejich vlastních chyb, a to především v rozhodování.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Dobrá zpráva pro stabilitu McLarenu a zároveň Toto prakticky potvrdil stabiltu továrního Mercedesu pro další roky - těšíme se na blížíci se souboje týmu Mercedesu s McLarenem se stejným motorem

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    89.203.220.XXX
    jen aby nelitovali, to neustálé přebíhání od jednoho ke druhému o nich moc dobrého neříká, a to šel letos renault dost nahoru

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama