DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se po Monze musí dát dohromady. Jak hodnotí poslední verzi motoru Renault?

McLaren v posledních dvou závodech kvůli technickým problémům zbytečně zahodil spoustu bodů, jeho náskok v šampionátu poklesl. Jeho šéf Andreas Seidl hovoří o nutnosti dát se dohromady, zároveň hodnotí poslední (C) specifikaci pohonné jednotky Renaultu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren se po Monze musí dát dohromady. Jak hodnotí poslední verzi motoru Renault?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 13.09.2019 22:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2019 10:55
Ale projekt na 2021 začne běžet ještě letos, když… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2019 11:52
Samozřejmě je to podvod! Jak jinak by bylo možné,… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2019 15:46
Bottas zatočil loni do Maxe? V jaké dimenzi? 18 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Když jsme u těch off topiců.
    Jolyon Palmer, místními oblíbený expert, řekl, že Leclerc měl dostat trest. Vytlačování během brzdění je nebezpečné a hlavně zakázané! Za identický manévr dostal vloni Max pentli. Leclerca netrestali jen protože to je jezdec Ferrari a vedl GP Itálie.

    Co vy na tato zajímavá slova? 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.237.XXX
      Jolyon se kasá, ale chtěl bych ho vidět jako komisaře na Monze jak dává trest vedoucímu závodníkovi ve Ferrari 18
      Některé věci je lepší prostě nedělat 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Loni to tak identický nebylo, za prvý nechal Bottasovi 30cm od trávy, a na hladkym povrchu. Za druhý loni Bottas neudržel nervy, a zatočil do Maxe. Jinak na druhou stranu, už sem si u Hama zvykl, že když je v presu, tak si na kontakt rád počká, vyloženě si ho připraví, aby se mohl bezpečně odporoučet z trati, a pobrečet si. Pak to má pade na pade jestli mu to u komisařů vyjde.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Já s tím teoreticky souhlasím, ale ten posuzovací metr se posunul - viz Rakousko, Anglie, atd. takže dle nově nastavených parametrů byla čeno-bíla vlajka naprosto vpořádku. 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Palmer prokazuje svou objektivitu, třída.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.239.XXX
        On nemůže jinak, po Kanadě ho všichni poplácali po zádech jaký že je to nesmlouvavý expert, tak teď už musí držet laťku 03 Ale znovu opakuju, chtěl bych ho vidět v kukani komisařů na Monze jak stejně nesmlouvavě v reálném čase dává pencli vedoucímu Leclercovi 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Podle pravidel bylo vytlačení Hamíka Leclercem na jasnou pentli, ale pro diváky bylo dobré, že se nepentlilo a závod nedoznal újmu na napětí až do cíle.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Něco na tom určitě bude a podle me to bylo na hraně. Každopádně pro F1 je dobre, ze se netrestalo a ze Ferrari zase začalo vyhrávat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Něco pro Situse:
    Rosberk říká, že RB a Mercedes říkají, že velký výkon motoru Ferrari není v pořádku a stojí za ním nekalé triky.
    Co ty na to jako odborník na Ferrari říkáš? 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Doporučuji si přečíst co o tom píše Schmidt u AMuSu, jsou prý jen 2 možnosti jak to dělají, a obě jsou podvod. Buď Ferrari dokáže získat zpět více než povolených 120 kw z baterie, nebo v pomalých zatáčkách dokáže shromažďovat palivo za průtokoměr a po té ho využívat na rovince. Nejsou prý žádné jiné možnosti.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Valtteri Bottas v závodě v Itálii na Monze

Bottas se nevzdává. "Stále se může objevit jakákoliv příležitost"

Tým Toro Rosso při prvních předsezonních testech v Barceloně

Vrací k němu piloty, kteří nepřesvědčili. Franz Tost o návratu neúspěšných z Red Bullu

Juan Pablo Montoya ve Velké ceně Brazílie 2005, v níž McLaren získal double

Montoya a jeho pohled na Vettelovu situaci

Motor Mercedes za zády Williamsu FW42

"Extrémně konkurenceschopný motor, růžová budoucnost." Williams zůstává u Mercedesu až do roku 2025

Kimi Räikkönen při reklamní akci Shellu

Tankování ani dvě povinné zastávky se do F1 nevrátí

Charles Lecler (vlevo) se Sebastianem Vettelem na tiskové konferenci v Monze

"Neodepisujte Vettela," varuje šéf Mercedesu. Proč?

Tiskovka v Monaku

Alesi porovnává dva velké talenty F1. Jakých rozdílů si všímá?

Sergej Sirotkin s Renaultem RS18 při testu nových 18" pneumatik ve Francii

Začíná nová éra F1: Pirelli s Renaultem poprvé otestovalo 18" pneumatiky + VIDEO

Helmut Marko v Belgii

Red Bull oznámil datum zveřejnění jezdecké sestavy pro příští sezonu

Renaulty během úspěšného víkendu na Monze

Výsledek z Monzy snímá z Renaultu tlak, nový motor je skvělý, chválí Prost

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 12:00)
    • 2. Trénink (14:30 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama