DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se po Monze musí dát dohromady. Jak hodnotí poslední verzi motoru Renault?

McLaren v posledních dvou závodech kvůli technickým problémům zbytečně zahodil spoustu bodů, jeho náskok v šampionátu poklesl. Jeho šéf Andreas Seidl hovoří o nutnosti dát se dohromady, zároveň hodnotí poslední (C) specifikaci pohonné jednotky Renaultu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren se po Monze musí dát dohromady. Jak hodnotí poslední verzi motoru Renault?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 13.09.2019 22:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 12.09.2019 11:52
Samozřejmě je to podvod! Jak jinak by bylo možné,… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2019 10:55
Ale projekt na 2021 začne běžet ještě letos, když… »
» Miroslav D. (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2019 13:19
Loni to tak identický nebylo, za prvý nechal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Když jsme u těch off topiců.
    Jolyon Palmer, místními oblíbený expert, řekl, že Leclerc měl dostat trest. Vytlačování během brzdění je nebezpečné a hlavně zakázané! Za identický manévr dostal vloni Max pentli. Leclerca netrestali jen protože to je jezdec Ferrari a vedl GP Itálie.

    Co vy na tato zajímavá slova? 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.237.XXX
      Jolyon se kasá, ale chtěl bych ho vidět jako komisaře na Monze jak dává trest vedoucímu závodníkovi ve Ferrari 18
      Některé věci je lepší prostě nedělat 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Loni to tak identický nebylo, za prvý nechal Bottasovi 30cm od trávy, a na hladkym povrchu. Za druhý loni Bottas neudržel nervy, a zatočil do Maxe. Jinak na druhou stranu, už sem si u Hama zvykl, že když je v presu, tak si na kontakt rád počká, vyloženě si ho připraví, aby se mohl bezpečně odporoučet z trati, a pobrečet si. Pak to má pade na pade jestli mu to u komisařů vyjde.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Já s tím teoreticky souhlasím, ale ten posuzovací metr se posunul - viz Rakousko, Anglie, atd. takže dle nově nastavených parametrů byla čeno-bíla vlajka naprosto vpořádku. 14

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Palmer prokazuje svou objektivitu, třída.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.239.XXX
        On nemůže jinak, po Kanadě ho všichni poplácali po zádech jaký že je to nesmlouvavý expert, tak teď už musí držet laťku 03 Ale znovu opakuju, chtěl bych ho vidět v kukani komisařů na Monze jak stejně nesmlouvavě v reálném čase dává pencli vedoucímu Leclercovi 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Podle pravidel bylo vytlačení Hamíka Leclercem na jasnou pentli, ale pro diváky bylo dobré, že se nepentlilo a závod nedoznal újmu na napětí až do cíle.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Něco na tom určitě bude a podle me to bylo na hraně. Každopádně pro F1 je dobre, ze se netrestalo a ze Ferrari zase začalo vyhrávat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Něco pro Situse:
    Rosberk říká, že RB a Mercedes říkají, že velký výkon motoru Ferrari není v pořádku a stojí za ním nekalé triky.
    Co ty na to jako odborník na Ferrari říkáš? 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Doporučuji si přečíst co o tom píše Schmidt u AMuSu, jsou prý jen 2 možnosti jak to dělají, a obě jsou podvod. Buď Ferrari dokáže získat zpět více než povolených 120 kw z baterie, nebo v pomalých zatáčkách dokáže shromažďovat palivo za průtokoměr a po té ho využívat na rovince. Nejsou prý žádné jiné možnosti.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Racing Point čelí protestu - porušil kopírováním Mercedesu pravidla?

FIA po protestu Renaultu zabavuje díly Racing Pointu, hrozí diskvalifikace za kopírování Mercedesu

Alexander Albon v závodě velké ceny Štýrska

FOTO: Historicky první Velká cena Štýrska - vozy F1 v akci v malebném horském prostředí

Carlos Sainz v Rakousku

Sainz v závěru překonal i Hamiltona, odváží si bod navíc za nejrychlejší kolo + strategie

Ricciardo dokázal Strollovi dlouho odolávat

Ricciardo má zásadní názor na Strollův manévr

Sergio Pérez v Rakousku

Nejvyšší rychlost dosáhl nejlepší pilot závodu Pérez, v sektorech dominovaly McLareny

Lewis Hamilton si po neúspěchu před týdnem spravil chuť

GRAND PRIX ŠTÝRSKA: Hamilton dominuje, Ferrari odjíždí s ostudou + VIDEO

Lewis Hamilton v rámci druhého dne předsezonních testů v Barceloně

PROHLÁŠENÍ po závodě: "Tohle nepotřebujeme," omlouvá se Leclerc

Charles Leclerc s Ferrari během 1. tréninku

Leclerc klesne na startu závodu o tři místa

Lewis Hamilton během soukromého testu Mercedesu v Silverstone před zahájením sezóny 2020

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: co říkali piloti na mokrou ruletu na Red Bull Ringu?

Lewis Hamilton během soukromého testu Mercedesu v Silverstone před zahájením sezóny 2020

Mokrou kvalifikaci ovládl Hamilton, Sainz třetí

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. NOR... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama