DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton v Monze mohl Ferrari překvapit, rychlosti těsně pod 350 km/h. Nejvýhodnější strategie?

MONZA - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů dosahovali piloti v kvalifikaci na Velkou cenu Itálie 2019 v jednotlivých částech okruhu a kdo byl na rovinkách nejrychlejší?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton v Monze mohl Ferrari překvapit, rychlosti těsně pod 350 km/h. Nejvýhodnější strategie?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 09.09.2019 06:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 3 lidé) 08.09.2019 09:52
Třeba dle těchto? http://pbs.twimg.com/media… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 08.09.2019 16:34
Jaký to kontrast mezi jezdcem a kopytem dne. 19 »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 07.09.2019 22:24
Snad start proběhne ok a uvidím porovnání závodní… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Meziroční zlepšení týmů v Monze [odkaz na stránku]
    .... pole se slušně smrsklo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Vůbec nerozumím tomu grafu zisků / ztrát. Renault byl včera 2. Nejrychlejší tým v 1. Sektoru a ve 3. Sektoru byl shodný s RB. Celkove dle ideálního kola je Renault cca 1 desetinu za RB a 0,5s za F a 0,6s za M. Avšak dle grafu na Top týmy ztrácí tak 1,5s... to je dle me špatně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Já tam jen vidím špatně prohozené TR a RB (asi pozůstatek výměny Albon/Gasly), jinak je to ok a Renault ztrácí 0,74% na PP, to je přece správně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      37.188.254.XXX
      Renault jede na minimum pritlaku( i McL ma vetsi a takove TR jeste vetsi nez tyto 2 tymy a i nez RB), takze neni schopen konkurovat RB v rychlych zatackach, ale to uz bylo videt i drive. Ted kdyz i RB sundal dost pritlaku, tak Renailt nestiha RB ani na rovinkach. Takze se ukazalo, ze Renault neni kladivo na Hondu a nikdy nebylo. Mozna jen v jednom, mozna dvou zavodech, kdyz Honda testovala novou jednotku s omezenym vykonem jako byla Francie, do ktere jeste jezdil RB s problemy s aerem. Ale to bylo jasne celou sezonu jak na tom Renault skutecne je s vykonem motoru a svého auto.
      Celkove dle idealniho kola to take uplne asi nesedi, prozoze Albon zajel pri cervenych vlajkach mnohem rychlejsi kolo nez pri Q2 a to se mu nepocitalo a to jeste nebereme v potaz, ze nejel Verstappen. Dle nekterych mel Verstappen prej blizko k PP, kdy je rychlejsi o dost nez Albon.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Doufám ,že zaprší a pak nuda určitě nebude. Co Vettel , jaktože nestartuje desátý ??

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Dle některých záběrů kamer Vettel trať neopustil, takže mu nešlo prokázat opustění tratě. Ale 10. Měl určitě startovat Bottas, který prokazatelně dokončil kolo pod červenými vlajkami. Komisaři však mohli trestat i Hulka, Sainze a Strolla, ale jen je napomenuli, takže se na všechny případy v Q3 dle me podívali citlivě a netrestali nic, což je dle mě správně.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • badys

        badys

        46.13.68.XXX
        Nejenom ja jsem na zpolenem záběru jasně viděl že byl mimo všemi čtyřmi koly. Čas Botase dlouho nebyl na časomíře , ale objevil se až později. Předpokládám , že dle pravidel.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No trochu šalamounsky (nebo správně) rozhodli ve prospěch Vettela protože z daných záběrů je to sice pravděpodobné ale ne jednoznačně prokazující. Existuje šance že kdyby měli kameru v jiném úhlu, nejlépe přímo nad autem, tak by se mohlo prokázat že tam kousíček auta na bílé čáře měl. Za mě je to trochu nešťastně vysvětlené, měli prostě napsat že z daných záběrů co mají k dispozici to není jednoznačně prokazatelné.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • badys

            badys

            46.13.68.XXX
            No já myslím že už byl o fous mimo a vidět to je , ale nakonec aspon to bude na špici zajímavější .

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Souhlasím a je to přinejmenším sporné. V tom je ale asi ten háček, mělo by to být naprosto bez pochybností.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        Třeba dle těchto? [odkaz na stránku]

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          pokud se na to podíváš, tak je zřejmé, že je styčnou plochou pneumatiky za bílou čárou, ovšem ta styčná plocha je v první třetině pneumatiky blíže autu a zbytek pneumatiky je deformován odstředivou silou a i z tebou uvedeného záběru je dost diskutabilní, zda bočnice pneumatiky není na bílé čáře, či spíše na trati.
          Další věcí je, proč takovouhle věc řeší po kvalifikaci, když z 90% jsou schopni rozhodnout během pár minut a čas smazat v podstatě okamžitě.
          Od redaktora bych očekával korektnější přístup...

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Jo bejt tam monopost Mercedesu tvůj názor by byl zhola opačný. Vem si brejle a buď rozumnej.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              pokud by to byl vůz mercedesu, tak nikdo nic nešetří, a hlavně, když penalizaci nedali, tak asi neměli za co. Nemyslím si, že zrovna vettela by nějak kór šetřili...

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            78.157.160.XXX
            OMG, co může být korektnější než fotografie?Já bych od diskutéra tvého kalibru prozměnu očekával trochu rozumu. 02

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama