DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc rozjásal tifosi, na Monze bude startovat z pole-position

ITÁLIE, MONZA - KVALIFIKACE; Samotný závěr kvalifikace tentokrát o jejím vítězi v osobě Charlese Leclerca nerozhodl. Ferrari rozdělili oba piloti Mercedesu v pořadí Lewis Hamilton a Valtteri Bottas. Na Sebastiana Vettela zbylo až čtvrté místo. Co vše se během dnešního kvalifikačního klání v "rudém kotli" odehrálo?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerc rozjásal tifosi, na Monze bude startovat z pole-position

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 279, poslední 12.09.2019 15:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 07.09.2019 17:16
Tak pan Hamilton má jasno. Může za to Ferrari… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 07.09.2019 18:36
Problém je už v první části Q3. Leclerc pochopil… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 4 lidé) 07.09.2019 18:37
Místo aby Vettel za zpackanou kvalifikaci držel H… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jon

          jon

          46.188.148.XXX
          Užší gumy a drážky = menší valivý odpor 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Libor P.

            Libor P.

            89.190.61.XXX
            A o hodne nizsi grip...proto se taky 2009 vratily slicky

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              46.188.148.XXX
              O tom žádná, ale v kolika zatáčkách na Monze využiješ mechanický grip? Když jedeš na aero grip, nechceš pouze přehráté gumy. Jejich rozměr je v tu chvíli víceméně podružný. 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Libor P.

                Libor P.

                89.190.61.XXX
                Lesmo 1, Lesmo2, variante Ascari a Parabolica treba...Slicky pomuzou ve stredne rychlych zatackach, staci se podivat, jak letos vali ve variante Ascari, tak loni Kimi nabral ten naskok. Navic jsou tam 2 sikany.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  46.188.148.XXX
                  Pouze ty dvě šikany jsou závislé na mechanickém gripu.
                  Jen pro úplnost, Varianta Ascari je typický příklad techické pasáže, kde se jede pouze na přítlak a Parabolica je typickáý příklad zatáčky na přítlak. Jet tam na mechanický grip, tak jsou časy o minimálně 10 sekund jinde.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Libor P.

                    Libor P.

                    89.190.61.XXX
                    A proto si vsichni Ferrari clienti davaji na auta slicky, protoze drazkovany sou lepsi a vsichni jezdci je primo zboznovali 11

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      37.188.250.XXX
                      Ve Ferrari clienti jsem neviděl nikoho, kdo by se nepodělal při překonání ztráty gripu mezi limitem mechanického gripu a začátkem efektivního aerodynamického gripu. V tom případě je asi ten lehce vyšší odpor na rovině netrápil.
                      Monza je asi jediná trat´, kde drážkované pneu nesly nějakou výhodu. O tom, že slicky jsou pro piloty i pro pohled diváka lepší, se nepřeme. To je jasné.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Libor P.

            Libor P.

            89.190.61.XXX
            Taky by mohli jezdit na galuskach 14

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              46.188.148.XXX
              To je hodně zjednodušený pohled. Kdybych to měl brát takto vzhledem k Tvým argumentům, mohl bych řici, že by mohli jet bez křídel, která dělají zbytečný odpor a na Alta Velocita by se potom mohlo jezdit přes 400 km/h.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    V každém případě [odkaz na stránku]
    Forza Leclerc 14

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Tak Hulk bez trestu...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.142.XXX
    "Už po Curva Grande nám bylo jasné že letmé kolo nestihneme díky dvěma idiotům co zablokovali dráhu" čílí se Toto. O kom asi mluvil? 03

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama