DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc rozjásal tifosi, na Monze bude startovat z pole-position

ITÁLIE, MONZA - KVALIFIKACE; Samotný závěr kvalifikace tentokrát o jejím vítězi v osobě Charlese Leclerca nerozhodl. Ferrari rozdělili oba piloti Mercedesu v pořadí Lewis Hamilton a Valtteri Bottas. Na Sebastiana Vettela zbylo až čtvrté místo. Co vše se během dnešního kvalifikačního klání v "rudém kotli" odehrálo?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerc rozjásal tifosi, na Monze bude startovat z pole-position

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 279, poslední 12.09.2019 15:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 07.09.2019 17:16
Tak pan Hamilton má jasno. Může za to Ferrari… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 07.09.2019 18:36
Problém je už v první části Q3. Leclerc pochopil… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 4 lidé) 07.09.2019 18:37
Místo aby Vettel za zpackanou kvalifikaci držel H… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Hulk obhajuje svoje zdržování a snahu se dostat za někoho, protože clona udělala až 0.5s .. jo tak to omlouvá všechno 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Co ty maximalky? 340km/h, V10 370km/h, kde je ten vykon? 900-1000ps ani nahodou, maximalne tak 800ps, to uz V8 s kersem byly rychlejsi a desetivalce to daly bez DRS

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.142.XXX
      Větší aerodynamický odpor (proto všichni tak prahnou po větrném stínu za jiným autem) a vysoká hmotnost.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Libor P.

        Libor P.

        89.190.61.XXX
        Ale maji DRS, V- desitky mely okolo 900-930ps a Montoya dal 372km/h, neverim tem vykonum, jestli to v kvalde dotahnou skoro na 1000ps, tak by to museli dat taky a navic kridlo se letos otevira, skoro jak kdyby tam nebylo. Ten vykon jsou kecy. 02

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Dokugan

          Dokugan

          77.236.208.XXX
          Jenže: 1) formule v té době byly menší a především užší -> menší čelní plocha
          2) byly lehčí -> potřebovaly méně výkonu
          3) měly nižší přítlak, jelikož byly lehčí, tudíž ho nebylo tolik potřeba, takže měly nižší odpor
          4) měly na každou trať převodovku s převody upravenými přesně pro tu trať, teď jezdí celou sezónu se stejnými převody
          5) měly motory, které vydržely doslova jednu kvalifikaci a poté se měnily, jelikož víc nevydržely
          Někdo by mě určitě doplnil... Tyhle věci opravdu DRS a o pár koní víc nezachrání.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Libor P.

            Libor P.

            89.190.61.XXX
            Ty prevodovky beru a motor se v kvalde snad neznici, naopak velka vyhoda jsou pneu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Dokugan

              Dokugan

              77.236.208.XXX
              V zatáčkách a výjezdech z nich ano, v maximálce jsou spíš na škodu, jelikož zase jsou širší, tudíž mají větší čelní plochu a vytváří větší odpor. Právě že dřív z těch motorů byli schopní vytáhnout o desítky koní víc ovšem za cenu toho, že po kvalifikaci šel motor ven, jelikož by závod nevydržel a poté shořel. Dnes musí ten motor vydržet 7 kvalifikací, 7 závodů a 21 tréninků. Motory jsou poddimenzované oproti dřívějšku, aby tohle vydržely.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Libor P.

                Libor P.

                89.190.61.XXX
                Na patek muzou nasadit jinej motor a pentle nehrozi a v Q3, kdyz tomu nalozi, tak za 2 ostry kola ten motor snad neznici. Naopak spolehlivost mne pripadne lepsi, nez za atmosfer. Ty pneumatiky beru, ale ta maximalka hodne padla na to, jak se porad vsichni chlubi zvysovanim vykonu. A navic Montoya mel drazkovany pneu, kdyby mel slicky, tak by ho Raikkonen loni neprekonal. Auta jsou sice tezsi, ale prestanou zrychlovat v pulce rovinky a zpomalovat uz pred brzdenim, protoze maji prazdnou baterku ERS.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Libor P.

            Libor P.

            89.190.61.XXX
            2004 uz motory musely vydrzet 2 zavody

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Maximálky nejsou všechno. Vloni padl rekord okruhu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        Letos padlo rekordů taky několik, nechápu ty, co si myslí, že maximálka rozhoduje o rychlosti auta ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Libor P.

          Libor P.

          89.190.61.XXX
          To ne, ale treba o vykonu motoru 11

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Hormón

            Hormón

            37.188.254.XXX
            O maximalce rozhoduje pritlak a odpor a vykon. To uz bys taky mohl vedet, kdyz ti Dokugan vysvetlil na rychlostech starych aut a jejich sirce 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Libor P.

              Libor P.

              89.190.61.XXX
              Ale kdyz ma auto v party modu skoro 1000ps tak by asi mohlo jet 370 a ne byt pomalejsi nez atmosfera V8

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Hormón

                Hormón

                37.188.254.XXX
                Tech 1000 koni je ve spicce, s ERS a ono na tech rovinkach uz muze byt v baterkach prazdno, takze o dost vykonu mene a k tomu vetsi odpor auta. Neni to asi uplne porovnatelny

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Libor P.

        Libor P.

        89.190.61.XXX
        To nepopiram. Oproti Montoyovi z roku 2004 o 0,3 na sirokych slickach s DRS, proti drazkovanym uzkym pneu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama